Skippy '73
MF veteraan
Reed ik vandaag naar huis op m'n Scarabeo vanaf m'n werk zie ik ineens dat er op de plek waar eerst een rubber knopje zat voor de km teller/trip meter dat daar nu alleen nog maar een gapend gat zit. Heel vreemd als ik er naar kijk lijkt er of er wat kunstof is gebroken dat onderdeel uitmaakt van het complete knopje maar er zijn verder geen sporen van beschadigingen of zo aan het zilverkleurige dashboard. In ieder geval erg vervelend en ik ben benieuwd of dit kan zijn gekomen door verkeerde montage in de fabriek of dat er aan gekloot is maar dat lijkt me vrij sterk aangezien je niks ziet van schade in en rond het gaatje waar de knop redelijk verzonken in zit. Mischien iemand anders ook al eens zoiets gehad op z'n Scarabeo?Moet maar eens langsgaan bij de dealer en kijken wat die zegt, vraag me af of het garantie(ben daarom benieuwd of er ook ander zijn die dit ook al eens hebben meegemaakt) is en zo niet wat het gaat kosten.
Ik bedoel dus het zwarte knopje tussen de snelheidsmeter en de benzine meter in:
Ik bedoel dus het zwarte knopje tussen de snelheidsmeter en de benzine meter in:
.
) maken of breken.