Kofferrek Krauser K-wing voor VFR 800

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha_Biker

Die hard MF'er
15 jun 2004
926
0
Tiel
Ik heb tweedehands een tweetal Krauser-koffers gekocht, voor op de FZS 600 van mijn vriendin. Ik dacht het bijbehorende rek om te kunnen bouwen, maar dat blijkt toch meer werk te kosten dan gedacht. Een nieuw rek kopen is makkelijker...

Daarom nu te koop, een in goede staat verkerend kofferrek voor een VFR 800 vanaf 2002.
Doe maar een bod (hoef er niet veel voor te hebben...)

Kofferrek_1.jpg


Kofferrek_2.jpg


Kofferrek_3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Cool, ik ga spinnen verkopen, jij koffer, misschien nog iemand een bakkie en dan zijn we mod-vrij. :P
 
Niemand interesse? Koffers zijn echt ontzettend handig voor op vakantie en met dit rek kun je ze in ieder geval op je mooie VFR vastmaken... *O*
 
Kom op VFR-rijders, het is bijna vakantie en met zo'n mooi kofferrek hoef je niet te klooien met zijtassen (moet je nog wel ff de koffers erbij kopen, maar die komen ook geregeld voorbij op Marktplaats :P)!
 
Ik struikelde weer over het rek boven, dus ik heb 'm nog. :P

Wie o wie van de VFR 800-rijders kan ik blij maken met zo'n superhandige en mooi rek?
 
Ik kwam dit topic tegen in mijn notificatielijst... Het rek ligt er nog.

Wie o wie kan ik er blij mee maken? Te koop tegen elk aannemelijk bod! Roep maar iets zou ik zeggen...
 
Het rek is nog steeds te koop... Hoef er niet veel voor te hebben, dus roep maar iets zou ik zeggen!
 
En maar weer eens omhoog... Zal ik 'm anders weggeven? Aan de gelukkige die zich als eerste meldt! :P
 
Koffers kun je vrij goedkoop scoren op Ebay. Het kofferrek ligt klaar om opgehaald te worden... Je kunt me mailen (zie mijn profiel)!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan