• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Kofferrekje topkoffer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Eerf
  • Startdatum Startdatum

Eerf

MF veteraan
Lid geworden
19 sep 2006
Waarderingsscore
1.813
Voor mijn topkoffer ben ik op zoek naar een rekje dat je op je motor bevestigd.

Degene die ik nu op mijn motor heb zitten past niet lekker en sloopt mijn kappen.
Universeel zou moeten kunnen, maar ik heb een Kawasaki GPZ 500S en een SHAD koffer.

suikervrij: als het goed is komt de Shad met een adaptorplaat die je op de drager bevestigd. Wat jij dan nodig hebt is een drager specifiek voor de GPZ waar je dan de adaptorplaat op kunt bevestigen. Correct?

Nederlands FZ750, dat klopt inderdaad. :)

Maar een beter passend universeel exemplaar dan wat ik nu heb doet de truc ook wel denk ik!

Tjsa, je kunt van een Australiër op een cattle station ergens in de outback niet verwachten dat ie met iets origineels komt ;) Wel een goede want plakt dik 20 jaar later nog steeds (al heb ik op een gegeven moment van Dutchy toch maar Dutch gemaakt).

En rek specifiek voor de GPZ zal niet (veel) duurder zijn dan een universeel. Als je dingen moet bijkopen of aanpassen ben je in geld of ergernis al snel duurder uit dan met een GPZ rek. Let wel even op het modeljaar, oudere GPZ hebben een ander rek nodig dan de jongere.

Ach ja, what's in a name??

Bij de Louis.de zag ik voor € 139,- een rekje. Weet alleen niet zeker of dat ook geschikt was voor mijn koffer. Heb ik niet heel goed naar gekeken eerlijk gezegd.

Maar goed, dan gaat mijn voorkeur uit naar een specifiek GPZ rekje. :Y

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan