Komt er mfmm in september dit jaar??

Welkom op MF trouwens, :) Ik was er ook voor het eerst in Mei,de vorige keren niet,maar ik ga zeker weer.In het topic van de MFMM van Mei staan ook veel foto's en linkjes ernaar,ik weet niet of je dat al gezien hebt maar misschien vind je jezelf nog wel terug.Nu maar hopen dat er weer 1 komt,was buitengewoon gezellig, :W
 
Dank je wel!
Ja ik heb mezelf makkelijk kunnen vinden op de foto's...
Opvallende jas :)
Nou ben benieuwd want vond het inderdaad super gezellig!
 
Even het topic omhoog! Het lijkt wel alsof wij de enige twee zijn die er zin in hebben weer,dit kan toch niet?
full

En het is al bijna September.... *D :]
 
Indien ik me vrij kan maken zie ik het ook wel zitten om daar naar toe te gaan. Moet het natuurlijk niet in Groningen zijn eh...
 
Ik weet eigenlijk niet wie die MFMM organiseert elke keer,ben zelf ook niet zo goed erin,maar Veenendaal was echt leuk en in het midden van het land.Voor mij maakt het ook niet uit hoe oud iemand is,gaat om gezelligheid toch?(ben ook de jongste niet meer hoor ;) ).Ik kan mezelf er wel in gaan verdiepen,dat wel,maar topics aanmaken en zo nee.Had wel de vorige keer begrepen dat de manager van de Mac daar het niet zo leuk meer vond,waarom heb ik niet meegekregen. :)
 
Iedere keer iemand anders. Heb het zelf ook wel eens gedaan. Is weinig organiseren aan. Start een topic en stuur de Mac een mail. Dat is alle organisatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan