• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

koplamp ombouw-set GPX600

Stork

MF veteraan
Lid geworden
22 nov 2003
Waarderingsscore
5
Mede-forummers, ik heb een vraag.
Sinds enige tijd ben ik op zoek naar een koplamp-ombouwset voor mijn GPX.
Onderstaande foto geeft weer wat ik bedoel (ik heb ff je plaatje geleend Nico ;) ). de eigenaar van deze motor weet niets van de herkomst van de koplamp.
gpx%20koplamp.jpg

Weet iemand hier waar deze dubbele koplamp voor de GPX te koop zijn?
Ik vind het er namelijk erg goed :9~ uitzien en wil het ook gaan aanschaffen.
van iemand op het GPX-forum heb ik begrepen dat ze bij een grote motor-zaak in Engeland te krijgen zijn maar hij weet niet meer welke B| .
het is iig niet powerbronze.uk.

BVD, Dennis

ok, franrijk dus waarschijnlijk :)

hoe zeg je: "dubbele koplamp" in het frans? :X
babelfish gaf een letterlijke vertaling, klopt dus geen kl*te van B|

Ik denk dat je ook een andere topkuip nodig hebt.
Als je een wat sportievere look wil is dit misschien wel wat:

Booskijkers op me gpx. Afplakken, spuiten, klaar *D

voor:
DSCF0003.JPG

Na:

DSC432F0006a.JPG

Laatst bewerkt:
Je hebt idd een andere topkuip nodig. Maar het ziet er wel een stuk beter uit. Jammer dat ik dit niet wist toen ik nog een GPX had.

Je hebt idd een andere topkuip nodig. Maar het ziet er wel een stuk beter uit. Jammer dat ik dit niet wist toen ik nog een GPX had.

hoe weet je dit dan als ik vragen mag? :?
ik kan er namelijk nergens iets over vinden. bovendien ziet de kuip er exact hetzelde uit op de koplamp na dan.

als het echt zo is dat de komplete kuip vervangen moet worden is dat flink balen B| , die van mij is net 8 maanden geleden opnieuw gespoten

volgens mij zitten er extra bollingen in de kuip net naast de lamp. Dat lijkt in ieder geval op de foto zo.
Als dat dus echt zo is heb je een nieuwe kuip nodig want die zitten er origineel niet.

volgens mij zitten er extra bollingen in de kuip net naast de lamp. Dat lijkt in ieder geval op de foto zo.
Als dat dus echt zo is heb je een nieuwe kuip nodig want die zitten er origineel niet.

ja, nou je het zegt. idd, de kuip is anders |(
big bummer :(

Misschien een idee ga zwarte folie halen trek met een passer twee ronde gaten in je folie snij die voorzichtig uit, maak je folie op maat van je koplamp bevestig deze op je koplamp en klaar is kees. Met minimale kosten toch een ander uiterlijk.

Groetjes Rats voormalig gpx rijder. :]

Terug
Bovenaan Onderaan