• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

koppeling - versnelling doet het nie meer

behappy

Die hard MF'er
Lid geworden
21 sep 2003
Waarderingsscore
0
Wil ik net weg gaan om een stukje te toeren wil het niet ik bedoel ik pak de motor deze staat in zijn vrij ik duw hem naar achteren en boem hij wil nie verder dus ikke starten en in zijn eerste versnelling merk ik in een keer dan de koppeling het nie meer doet wat heb ik nu weer aan me pet hangen. Gisteren is wel de ketting nog ff aangespand door een monteur maar das is alles wie o wie helpt me uit de brand. Gaat om een thunderace

HELP

Wil ik net weg gaan om een stukje te toeren wil het niet ik bedoel ik pak de motor deze staat in zijn vrij ik duw hem naar achteren en boem hij wil nie verder dus ikke starten en in zijn eerste versnelling merk ik in een keer dan de koppeling het nie meer doet wat heb ik nu weer aan me pet hangen. Gisteren is wel de ketting nog ff aangespand door een monteur maar das is alles wie o wie helpt me uit de brand. Gaat om een thunderace

HELP

Hoe bedoel je dat de koppeling het niet meer doet? Voel je wel druk als je de handle inknijpt of gaat het zonder enige weerstand?

hij doet het weer zat een moertje vast geklemd in de ketting gelukkig stond de motor niet zo dat k gelijk kon wegrijden anders had ik nu een heleboel schade

nog bedankt voor de reacties

Terug
Bovenaan Onderaan