Het lager 92045 zit nog erin , en de en de release as 13102 kan als het goed is maar op 1 manier erin ...Heb je de release as (13102) wel goed achter de push rod (13116) gehaakt? (Push rod is een beetje verwarrend, het is eigenlijk een pull rod.) En zit het lager 92045 er nog wel in?
Er staan 2 richtlijnen bij het plaatsen van deze deksel , een ( - ) en een (2) deze heb ik aangehouden.Deksel 13187 past maar op één juite manier.
Ik heb vlug even op Manual Lib.com gekeken maar daar staat niets over de orientatie van het dekseltje.Deksel 13187 past maar op één juite manier.
Koppeling is vervangen omdat die doorslipte ,haal het deksel er maar weer af en controleer je herstelling.
Waarom heb je eigenlijk de koppeling vervangen? Dat is nu eens iets wat nog nooit is versleten op mijn motoren, zelfs niet op mijn enduro die toch een stuk zwaarder afziet dan een gewone baanmotor.
ah op die manier. Is het nu opgelost je probleem?Koppeling is vervangen omdat die doorslipte ,
Motor is pas gekocht dus vorige eigenaren konden misschien niet goed met de koppeling overweg ?
Platen zagen helemaal blauw.
Zette de vorige eigenaar er een OEM verstelbare hendel op of Aliexpress ellende waardoor de koppeling verbrand is?Update : blijkt dat het temaken heeft gehad met aanschaf verstelbare koppelings hendels door vorige eigenaar ..
Heb nu via het blok de kabel gesteld , en heb nu veel weerstand op de hendel alleen de vrije slag is nu te min ....
Opgelost jaah op die manier. Is het nu opgelost je probleem?
Als de koppeling(skabel-speling) goed afgesteld, maakt het volgens mij niet uit al zou de hendel van papier-maché gemaakt zijn. Het zal misschien slecht ontkoppelen, maar niet slippen.Zette de vorige eigenaar er een OEM verstelbare hendel op of Aliexpress ellende waardoor de koppeling verbrand is?
In het tweede geval wellicht even de juiste hendel(s) plaatsen om zeker te zijn dat het daar niet verkeerd kan gaan (/gegaan is).