Kornfed's garage

Nou had ik nog een benzine tank over van mijn vorige Bulldog. Deze is ooit gelast omdat die was doorgeroest vanwege 7 jaar stilstand. Keurig en zonder deuken verder.
Zoiets vindt je nooit als je er een zoekt.
Tijdje te koop aangeboden maar niemand die hem wil. Dan zelf maar strak maken en bewaren als reserve.
F6ECBBD8-BCCC-43AF-8AE4-DC8BBD735C6A.jpeg
3575128B-7AD4-4AF4-BF23-DDA7FF193C1F.jpeg
2D6ED0AB-2102-49E2-98F3-E2E1BC4F3415.jpeg
 
Vraagje, waar heb jij die tank met gespoten ? Danwel welke verf gebruik je (dit ivm benzine bestendigheid).

Alvast dank ;)
 
Vraagje, waar heb jij die tank met gespoten ? Danwel welke verf gebruik je (dit ivm benzine bestendigheid).

Alvast dank ;)
Ik gebruik daar altijd twee componenten lak voor. Na de grijze filler komt er een metallic lak op en dan 2k blanke lak. Koop ik allemaal op ebay in Duitsland. Zeer betaalbaar daar.
 
Wim, als je zoekt op ebay.de naar Lackexperten kom je bij een goede winkel uit.
Zeer betaalbaar en ook verzending is niet duur. Ik heb er al heel wat motoren mee gespoten.
 
CROP/non paint is ook een hele goeie shop met top service en producten. Zeker voor lakken in speciale kleuren en 2k lakken erg goed.
 
Ik leef nog steeds met hier en daar wat beperkingen door ouderdom. Nekherniaatje etc. Dus niet veel zin meer in klussen aan motoren. De blauwe Bulldog inmiddels verkocht en nu nog maar een motor in de garage.
wel een triple natuurlijk. Afgelopen seizoen heerlijke ritten mee gereden en nu werd het tijd voor een beurt en controle van de klepspeling.
Toch een flinke klus en als dan alles goed blijkt een hoop werk voor niks maar je weet het niet hé.
21D263F3-0FE5-4DFA-AC16-48A44A5C668E.jpeg
697358B6-8240-445B-B646-87C2B9C49CD8.jpeg
IMG_9499.jpeg
IMG_9507.jpeg
IMG_9508.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan