Koude zaterdag

akako

MF veteraan
17 dec 2001
2.233
1.022
West Brabant
Zaterdag nog ff een stukkie gereden. Nieuwe band en kleine beurt, daarna nog een 50 km gereden. Gewoon in mun leren jack en broek, jethelm en zonnebril. Tjezus wat is dat koud... Voorlopig gaat ie in de stalling tot de temperatuur boven de 10 graden uitkomt.

Zijn er onder de chopperaars doorrijders?? Behalve Mulder71 dan
 
Geen chopperaar maar wel een choppertour-rijdster :+
Het was zaterdag behoorlijk frisjes ja.. heb zo een 230 km gereden.
En thuis lekker een warme douche genomen... doet wonderen ;)
 
Ik geloof dat ik de goeie dag heb overgeslagen. Vrijdagnacht wel gereden (ook koud, en veeeel te mistig), zondag ook, zaterdag dus niet.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk door wil rijden, maar toch echt geen zin heb om m'n motor in maart onder de tektiel of wat voor andere troep vandaan te halen en een flinke hoeveelheid roest terug te vinden. Kan hem wel stallen (bij pa+moe), maar das dan weer 80 km weg.

Heelluuppp (of gewoon volgend jaar inruilen en een diversion kopen ofzo |( )
 
jep elke dag woon-werk 160km en dan nog in de weekenden.. tis nu lekker rustig op de weg.. geen wielrenners in het limburgseland.. heerlijk! :]
 
Zaterdag (80 km) en zondag (125 km) gereden. Tegen kou kun je je kleden, tegen warmte op een motor niet. :X
Zolang er geen pekel gestrooid word en de temperatuur boven de 4° blijft (en droog is en geen harde wind), blijf ik rijden.
Dan duurt de winter tenminste niet zo lang....................... :+
 
Ik rij ook gewoon door in de winter mits er geen gladheid als sneeuw of ijzel op de weg ligt. Elke mooie dag is er weer 1 meegenomen. Tegen de kou kan je je wel weer kleden.
 
Rij dagelijks naar mijn werk, alleen bij ijzel/sneeuw niet. Goede kleding tegen de kou is dan wel een vereiste. En handvatverwarming is ook heel lekker.
 
Tuurlijk; ik rij door tot -10 ;-) Het is op dit moment zelfs heel lekker weer om te rijden; pas na een dik uur krijg ik enigzins koude vingertoppen.
 
Zeker wel. Kou deert mij niet, ook vorige winter met -10 doorgereden.

Zolang het maar niet glad is...
Há, zou het komen doordat de DragStars zo prettig rijden? -9, aangekomen op mijn werk met ijs aan de buitenzijde van mijn handschoenen. . . oké dát was wel koud :)

T'is een half uurtje grote weg.

See ya,

BikerTeecee
 
Regen maakt me niet uit.... maar bij ijzel gaat ie op stalling, gewoon behoudt van mn motor


Maar wat was het vandaag mooooi weer! niet te geloven.. stralend zonnetje, kurkdroog.. lekker koel (dan is die kop koffie onderweg ook een stuk lekkerder)..


Blij dat ik em nog niet in de winterstalling heb, al gaat dat niet lang meer duren.
 
Super weertje om te touren. En een reden om een extra bakkie te doen. Handen warmen heet zoiets, maar verder ok. Weinig stoeren mannen gezien de afgelopen twee uur. })
 
Vanmiddag heb ik nog even een stukje gereden, maar al snel kreeg ik dooie vingers van de kou. Verder viel het wel mee, alleen die vingers en dan word je door en door koud. Ik had al eerder gemerkt dat mijn pak me goed warm houdt, dus dat scheelt wel. Toch gaat de motor m.i.v. de 15e uit de verzekering, dus vandaag was het voorlopig even de laatste dag. Ik rijd alleen voor de lol en kou lijden vind ik niet lollig *D Ik ben trouwens niet een motorrijder tegengekomen vandaag.
 
Ben zondag nog een beetje aan het toeren geweest, familie bezoek, ritje van 3 kwartier.
Toen ik aankwam had ik warmere handen als mij gastheer/gastvrouw.
'sAvonds terug naar huis was ietsjes kouder... toen was ik wel blij dat ik er was, m'n vingers en tenen werden toen wel wat koud..

Wat me opviel was het kleine aantal mede-motorrijders ondanks het prachtige weer met een lekker zonnetje. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan