• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Krabong stelt zich voor

Krabong

MF'er
Lid geworden
3 okt 2010
Waarderingsscore
0
Hallo liefhebbers,

Wat een cool forum hebben jullie, ik heb er al uren zitten lurken en ik hoop in de toekomst een beetje actief mee te kunnen doen.

Mijn naam is Roel en ik ben 34 jaar. Ik wil heel lang motor rijden maar het is er nooit van gekomen; lange puberteit gehad... ;) studeren, eigen huis, kind, enz.
Een tijdje geleden bezocht ik een oude vriend waar ik vroeger altijd brommer mee heb gereden. Hij had een 250 Kawasaki crosser staan met wegbanden...

Ik had zoiets nog nooit gezien en na een ritje op z'n brute machine ben ik me maar meteen gaan melden bij de rijschool. De planning is om het rijbewijs dit jaar nog te gaan halen... en dan op zoek naar een mooie Ktm Duke II... of jullie moeten me nog een andere richting op kunnen sturen qua merk of type ;)

groet, Roel

Roel, Welkom op dit mooie Motorforum.

Of we je nog kunnen overhalen voor een andere motor merk??????

In ieder geval veel succes met het behalen van je Atje.

Groet H@ns

Laatst bewerkt:
:W Roel
full
Suc6
met het behalen van je Atje :]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

[Dode link verwijderd]

Bedankt heren, stap 1 is vanmorgen genomen. Theorie is binnen; 11-11-10 het volgende examen.

Gr. Roel

full

Welkom op het MF !!!!

Kijk hier voor je MF Sticker: [TOPIC=264087/]MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen[/TOPIC]

en wordt vanzelf hier gespot: [TOPIC=286794/][Centraal] MF-er gespot post het hier deel-40[/TOPIC]

full

7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99

full

en alvast succes natuurlijk :Y

Terug
Bovenaan Onderaan