KStyle geregistreert

Phaedrus

MF veteraan
29 jun 2009
1.972
338
Goedendag mede motor-forum lezers,

na een tijdje voornamelijk gelezen te hebben en informatie gezocht te hebben me nu toch maar eens geregistreert.

recentelijk mijn eerste motor gekocht en hoop daar binnenkort veel rijplezier mee te krijgen.
Als hij afgelevert wordt en ik er een foto van heb zal ik hem hier nog wel plaatsen.

Met vriendelijke groet,

KStyle
 
Laatst bewerkt:
full


Welkom op het MF KStyle !!!!

full
 
Schaamteloos kickje zodat ik niet vergeet een foto te posten als ik mn motor opgehaald heb.
achja belofte maakt schuld he
 
Ja kan hem vrijdag pas ophalen dus dan komt de foto, maar was het topic al kwijt dus dacht kick hem even omhoog makkelijker te vinden als ik de foto's heb. (waarschijnlijk zaterdag foto's omdat ik hem vrijdag middag ophaal en eerst ga rijden tot de nacht valt haha)
 
Ja kan hem vrijdag pas ophalen dus dan komt de foto, maar was het topic al kwijt dus dacht kick hem even omhoog makkelijker te vinden als ik de foto's heb. (waarschijnlijk zaterdag foto's omdat ik hem vrijdag middag ophaal en eerst ga rijden tot de nacht valt haha)

Klik hierop:
Bookmarks

En je krijgt een bericht als iemand in dit topic post.
Daarna kan je hem hier:
Laatste bijdragen

Zo weer vinden.
 
wegens wat laat thuis en het al donker zijn vandaag geen foto's meer kunnen maken. de motor veilig opgeborgen in de garage zal hem der morgen maaris uitrijden en wat plaatjes schieten. heb het zonnetje al besteld om de foto's nog net dat beetje extra te geven haha *D
 
hier dan eindelijk wat foto's van mijn motor, niet de beste kwaliteit maar moest even snel omdat het bijna ging regenen.

IMG_0550.jpg


IMG_0554.jpg
 
kon post niet verwijderen, was niet meer nodig.

maar wat vinden jullie er trouwens van? (om toch nog maar iets nuttigs van deze post te maken haha)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan