Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Asfalt niet zo blijkbaar ?
Op veel plaatsen is het best wel goed hoor, natuurlijk zitten er ook slechte tussen (met een SMR merk je daar niet zo veel van) maar je rijdt wel een KTM hoor, die zijn daar voor gemaakt. Ideale uitvalsbasis hoor Erezee, ben gisteren nog bijna 300 km in de Ardennen geweest. Neem maar eens de weg tussen Vielsalm en Schett in Luxemburg (N68), is gewoon een circuit, of de weg tussen Vielsalm en de weg tussen Vielsalm en Baraque Fraiture (N89), zijn gewoon stukken circuit waar je loeihard kunt, ook rondom La Roche is het geweldig...of de weg van Trois ponts naar Remouchamps (N633), veel puntgave bochten en daar kun je makkelijk 200+, politie zie je zelden in de Ardennen. Een advies, hou het absoluut netjes in de dorpen, dan zijn de locals je dankbaar en blijven de Ardennen voor iedereen een paradijs...
Ik was daar het afgelopen weekend ook.......wellicht ben ik je dan gepasseerd
Klinkt goed !!! Schrijf het ff op mooi tomdom erop komt goed, ja in de dorpjes beetje rustig aan idd had ik al meer gelezen..Op veel plaatsen is het best wel goed hoor, natuurlijk zitten er ook slechte tussen (met een SMR merk je daar niet zo veel van) maar je rijdt wel een KTM hoor, die zijn daar voor gemaakt. Ideale uitvalsbasis hoor Erezee, ben gisteren nog bijna 300 km in de Ardennen geweest. Neem maar eens de weg tussen Vielsalm en Schett in Luxemburg (N68), is gewoon een circuit, of de weg tussen Vielsalm en de weg tussen Vielsalm en Baraque Fraiture (N89), zijn gewoon stukken circuit waar je loeihard kunt, ook rondom La Roche is het geweldig...of de weg van Trois ponts naar Remouchamps (N633), veel puntgave bochten en daar kun je makkelijk 200+, politie zie je zelden in de Ardennen. Een advies, hou het absoluut netjes in de dorpen, dan zijn de locals je dankbaar en blijven de Ardennen voor iedereen een paradijs...
Klinkt goed !!! Schrijf het ff op mooi tomdom erop komt goed, ja in de dorpjes beetje rustig aan idd had ik al meer gelezen..
200 plus..... nah dat durf ik niet zul je net zien staan ze te lazeren ofzo
Ja snap ! Nee 200 plus is geen probleem met dit ding denk dat ik nog wel dagje Duitsland mee pak ff scheuren altijd wel leuk om in alle versnellingen vol door te trekkenZeg ook niet dat dat persé moet...maar die weg leent zich er wel voor...altijd beetje rekening houden met de medemens, zelfs in België...
Kachel dan door naar frankrijk of richting italië, als je toch vrij bent.
Zie zojuist een zwarte SDR 2017 op een bergingswagen op de A16 staan .......1 van jullie ???
Poh gelukkig niet gek...
Nee, door reizen naar het zuiden zit er niet in helaas...huisje al geboekt enzo.
Dan maar 1e week hele dag belgische biertjes drinken
no problem king, had gewoon geen zin om 100paginas aan sdr matriaal te doorspitten voor een simpele rad guard.
Ik heb nog geen ervaring met KTM's dus m'n kennis van uitwisselbare stukken is nihil daarin.
En ik weet niet of de 1.0 veel uitwisselbare stukken heeft met de 2.0 ?
Wil het gewoon netjes doen, er zijn zoveel "powerparts" en andere sites met ktm stukken dat ik even het bos & bomen probleem had.
Als de rad's hetzelfde gebleven zijn zou het makkelijk op te lossen zijn.
ik heb niet eens een ktm dus ik mag hier helemaal niet komen.
maar hier liep ik tijdens het dromen op ebay tegenaan:
KTM 1290 Superduke 2017 + Kühlerabdeckungen Kühlerschutz Kühlergitter Schutz | eBay
Nee.....maar je droomt er wel een beetje van ...he Okki ??
Begrijpelijk.....ook ik heb een jaar of 3 op een Appie V4 rond gereden.
Maar de botte power van een SDR kunnen ze zelfs met de 1100 niet evenaren