KTM 520 Supermotard (ombouw 525)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De koelvloeistof drupt niet meer langs de waterpomp. Sinds ik hem zaterdag heb laten warm draaien is dat "probleem" opgelost. Wellicht dat er een vuiltje in het mebraam zat wat nu weg is?
 
wordtie nu weer duurder ;)

Nee, 1 fuck up per jaar is genoeg :P

Populairder wordt deze motor wel, wellicht morgen al een kijker 8-)

Logischerwijs is wie het eerst komt wie het eerst maalt, motor staat niet in de weg maar langer houden dan noodzakelijk is natuurlijk ook niet de bedoeling ;)
 
Nee, 1 fuck up per jaar is genoeg :P

Populairder wordt deze motor wel, wellicht morgen al een kijker 8-)

Logischerwijs is wie het eerst komt wie het eerst maalt, motor staat niet in de weg maar langer houden dan noodzakelijk is natuurlijk ook niet de bedoeling ;)

ik heb pas volgende week een gaatje denk ik. al komende dagen werken en 's avonds in de studio.

als hij er dan nog staat neem ik em denk wel mee, als je de ktm verkauft heb is dat dan jammer :)
 
zou je nog even willen kijken of het 10e cijfer/letter van het framenummer het getal '1' is?
Dit vroeg mijn dealer, weet verder ook niet waarom het zou moeten zijn.
 
zou je nog even willen kijken of het 10e cijfer/letter van het framenummer het getal '1' is?
Dit vroeg mijn dealer, weet verder ook niet waarom het zou moeten zijn.

Het 10e cijfer is inderdaad een 1, of eigenlijk is het meer het 10e karakter. De 1 wordt namelijk vooraf gegaan door een aantal letters en cijfers ;)

Trouwens wel weer druppels KVS gevonden, vreemd gedoe. Mijns inziens is de keerring niet goed meer.
 
Het 10e cijfer is inderdaad een 1, of eigenlijk is het meer het 10e karakter. De 1 wordt namelijk vooraf gegaan door een aantal letters en cijfers ;)

Trouwens wel weer druppels KVS gevonden, vreemd gedoe. Mijns inziens is de keerring niet goed meer.

hoop niet dat er speling in je waterpomp keering zit, geloof dat dan heel de cilinder eraf moet.
maar ik ben nog steeds geintreseerd ;)
 
hoop niet dat er speling in je waterpomp keering zit, geloof dat dan heel de cilinder eraf moet.
maar ik ben nog steeds geintreseerd ;)

Nope, het is een bekend "probleem" bij de 520. Tenminste volgens Andre Motors. Waterpomp kan je van buiten makkelijk bereiken, maar dat weet u al ;)

Gisteren nog even een stuk gereden op de KTM, best jammer dat ik geen tijd meer vrij kan maken '(
 
Nope, het is een bekend "probleem" bij de 520. Tenminste volgens Andre Motors. Waterpomp kan je van buiten makkelijk bereiken, maar dat weet u al ;)

Gisteren nog even een stuk gereden op de KTM, best jammer dat ik geen tijd meer vrij kan maken '(

ik wacht de middag af :P
 
volgens mijn dealer, Laurense motors, is het probleem, als het de keerring van de waterpomp zou zijn nog niet zo veel werk en kosten.
Alleen als de koppeling compleet vervangen moet worden, ben je wel 200 euro verder :X
 
Makster gecondoleerd, weer een droom aan duigen. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan