Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

KTM 690 Duke IV Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

MN vriendin heeft ook proefgereden, 1.62 lang.
Dat ging net, ietsjes lager zou fijn zijn...
 
Binnenkort ff kijken hoe we met inruil uitkomen...ze heeft nu en xb12sx 2010
met maar 5700 km.
De XB is al erg handelbaar, maar de Ktm is toch ff iets anders...(zelf niet
gereden... )
 
Heeft iemand eenige idee waar je een mini ballast zou kunnen monteren aan de duke? Ben namelijk van plan Xenon licht te monteren.

De ballast heeft een omvang van 7 cm lang, 6 cm breed en 1,2cm dik.
 
Laatst bewerkt:
onder het duozadel, naast de accu is plek zat.
of eventueel in de luchtkast onder je zadel.......
 
 
onder het duozadel, naast de accu is plek zat.
of eventueel in de luchtkast onder je zadel.......

Is het niet handiger om die ballast dichterbij de koplamp te plaatsen? Kwam er vanmiddag achter dat die ook nog wel in de koplamp unit zal kunnen passen..
 
Mijn kenteken is van de week binnen gekomen, en morgenavond is het dan zover! Mijn nieuwe Duke 690 ophalen!!! Zodra ik hem heb, zal ik uiteraard meteen een foto proberen te plaatsen!
 
Gisteren heeft mn vriendin de knoop doorgehakt, dus binnenkort(10 mei) kan
hij opgehaalt worden...

Met wat extra's als Ktm handvaten, k&n filter, velgstickers met Ktm logo en
een Akra...(kan wat vergeten zijn)---Handkappen komen later nog
eens en misschien andere nummerplaatophanging, die van Ktm
is ook nog zo uitstekend...



O,ja...ook nog een stickerset...
 
Dit is em dan!!!!!

Helaas in de regen op moeten halen, maar dat mocht de pret niet deren, nu de eerste 1000 km rustig aan inrijden, en daarna lekker genieten van de 1 cilinder!

 
ik heb gisteren iets geleerd, tijdens de Orange Dag bij Mulders Motoren Veendam.
voor iedereen die van plan is een andere demper te monteren, bijvoorbeeld een Akrapoviç is het goed om te weten dat de Duke nog steeds niet blaft met die demper. Het geluid is wel donkerder, maar verre van 'gemeen'. En dat zit hem in die enorme dempende doos waar de catalisator in huist. Tijdens het rijden hoor je eigenlijk niets van de Akra, dus als je een andere demper overweegt in de verwachting dat je meer geluid gaat krijgen zou dat wel eens een teleurstelling kunnen zijn. De oplossing ligt waarschijnlijk in een tussenpijp die de catbox vervangt. Zelf iets (laten) maken dus, of shoppen bij GPR. Ook niet lelijk trouwens........
 
Hmm, klinkt wel goed ja! Ben benieuwd. Eerst maar eens op de orange days, de standaard akra beluisteren.
 
Ik ga ook binnenkort de nieuwe 690 kopen. Hebben jullie bovenop de 8500 euro nog rijklaarmaakkosten moeten betalen of hebben jullie nog iets van de prijs af kunnen krijgen? Ik heb niets in te ruilen.

Chris
 
Ik heb wel rijklaarmaakkosten betaald maar met de inruiler weer een goed bedrag teruggekregen.
Gaat er toch om wat "erbij" moet

Maar zonder inruil kun je zeker korting bedingen, bij mijn eerste motor kreeg ik deze kosten
sowieso als korting wegens geen inruil.
 
Afleverkosten komen er nog bovenop. Als je niets hebt in te ruilen kun je misschien wat korting onderhandelen. Verwacht echter geen 1000 euro ofzo wat mensen vaak denken bij auto's en motors. Die marges zijn er al jaren niet meer.

Als ik je mag informeren, zou ik kiezen voor motor2000 in Zeeland, mits het natuurlijk in je buurt is. Ze hebben me tot nu geweldige service geboden en zijn ontzettend behulpzaam!
 
Heeft iemand eenige idee waar je een mini ballast zou kunnen monteren aan de duke? Ben namelijk van plan Xenon licht te monteren.

De ballast heeft een omvang van 7 cm lang, 6 cm breed en 1,2cm dik.

Heb je al een plekje gevonden? En wat voor xenonsetje heb je?

Ben wel benieuwd aangezien ik dit zelf ook overweeg te nemen.
 
.... Als je niets hebt in te ruilen kun je misschien wat korting onderhandelen. Verwacht echter geen 1000 euro ofzo wat mensen vaak denken bij auto's en motors. Die marges zijn er al jaren niet meer....

Klopt de marges liggen op max 10 procent. Let wel excl BTW en BPM.
Dus voor de handelaar zal er een marge inziten van pakweg 600 euro.
Meestal doen ze wel een gebaar bij geen inruil en zou je de afleverkosten als korting kunnen bedingen (KTM 330 euro). Veel meer kun je niet verwachten denk ik.
 
Weet iemand of de Duke zonder uitlaat kan rijden? Ik bedoel dus puur op de kat (die grote demper er af), want ik heb die gehoord en die klinkt wel best goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.