KTM 690 SM prestige

snelwagen

MF veteraan
17 feb 2004
5.622
3
Facebook
Bij deze biedt ik een zeer nette KTM 690 SM prestige aan:

- KM stand 12.300
- Bouwjaar 2007 (heb hem september 2007 nieuw gekocht, ben de eerste eigenaar..)
- Volledig Leovince uitlaat systeem (Bruut geluid! origineel systeem krijg je erbij)
- Speciale mapping voor het uitlaatsysteem

Het is een prestige wat betekend enkele leuke extra's t.o.v. het origineel.

- Betere voorrem
- Radiale rem -koppelings pomp
- Volledig instelbare WP vering
- Brembo gietwielen (lichter en een stuk gemakkelijker met schoonmaken dan de originele spaakwielen)

Hij is me altijd uitstekend bevallen en doet dat nog steeds, echt een top motor eerste klas. Alleen heb ik de laatste tijd teveel in het buitenland gezetten en ga dat waarschijnlijk weer doen. Vind het zonde om hem zo lang stil te laten staan en maar af te schrijven....Al heeft hij gelukkig voornamelijk alleen in de winter periode's stil gestaan. Dus heeft ook nog nooit pekel gezien :) Altijd netjes in de garage gestald uiteraard.

Bij serieuze intresse even mailen (zie profiel) of bellen (06-10735660).

Vraagprijs: €6400,-

IMG_7305.jpg

IMG_7307.jpg

IMG_7308.jpg

IMG_7309.jpg

IMG_7310.jpg

IMG_7311.jpg

IMG_7312.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gaaf ding, gave pijpen! Wil wel eens zo'n 690 proberen, maar niet naast mn daytona :)
 
Ontzettend gave motor, maar met die pijpen is het er niet beter op geworden qua looks!!

Is er nu niets beters op te verzinnen dan een meter van het frame af?
Erg jammer.

"Suc6 met verkoop" zul je niet nodig hebben, maar toch...suc6.
 
Ontzettend gave motor, maar met die pijpen is het er niet beter op geworden qua looks!!

Is er nu niets beters op te verzinnen dan een meter van het frame af?
Erg jammer.

"Suc6 met verkoop" zul je niet nodig hebben, maar toch...suc6.
Aan de reactie boven je zie je dat de meningen daarover verdeeld zijn ;) Zoals over de looks van de hele motor eigenlijk :) 1 ding is zeker het geluid wat eruit komt vind eigenlijk iedereen wel mooi :9
 
Klopt. Ik heb Leo's op mn XTX gehad. Zonder db-killers echte klappen uit de knalpot.

Kan die taartschep er makkelijk af (hendel onder de buddy)? Of is dat alleen bij de R-versies?
 
Klopt. Ik heb Leo's op mn XTX gehad. Zonder db-killers echte klappen uit de knalpot.

Kan die taartschep er makkelijk af (hendel onder de buddy)? Of is dat alleen bij de R-versies?
Moet er geloof ik gewoon afgeschroeft worden....
 
Gaaf ding, jammer dat je hem wegdoet omdat je te weinig tijd hebt had er zo mijn superduke op geruild
Succes met de verkoop
 
Laatst bewerkt:
Ben wel opzoek naar wat anders hoor :) iets met meer cilinders. En iets waar ik langere afstanden mee kan maken. Zodat ik hem mee kan alsk weer eens langer in het buitenland zit.... Voorkeur gaat uit naar een KTM adventure of een BMW GS 1150
 
Ben wel opzoek naar wat anders hoor :) iets met meer cilinders. En iets waar ik langere afstanden mee kan maken. Zodat ik hem mee kan alsk weer eens langer in het buitenland zit.... Voorkeur gaat uit naar een KTM adventure of een BMW GS 1150

Tja aan één cilinder meer kan ik je wel helpen das geen probleem :P
Alleen een kappenset van een adventure gaat niet op een superduke passen :N
Zijn als het goed is wel kapjes te koop voor de superduke, zijn niet moeders mooiste, maar het scheelt wel enorm veel wind vangen :Y
Met een superduke is een lange afstand goed te doen, maar ik weet niet wat voor afstanden jij bedoelt met je werk in het buitenland :?
Zal wel geen 300km zijn denk ik maar verder :]

Oh ja, en gratis kickje 8-)
 
Laatst bewerkt:
Tja aan één cilinder meer kan ik je wel helpen das geen probleem :P
Alleen een kappenset van een adventure gaat niet op een superduke passen :N
Zijn als het goed is wel kapjes te koop voor de superduke, zijn niet moeders mooiste, maar het scheelt wel enorm veel wind vangen :Y
Met een superduke is een lange afstand goed te doen, maar ik weet niet wat voor afstanden jij bedoelt met je werk in het buitenland :?
Zal wel geen 300km zijn denk ik maar verder :]

Oh ja, en gratis kickje 8-)
Dank voor de kick
8-) Alsk nou in NL zou blijven en geen reisplannen zou hebben ging ik zeker voor een superduke, 1 x testrit opgemaakt en beviel me erg goed.
Maar ben sowieso van plan om er af en toe van tussen te gaan met de motor, en daarnaast waarschijnlijk studie verder vervolgen in Scandinavie (en dan is zon dikke allroad wel lekker op die gravelwegen)
Misschien deze week ook maar even naar mn dealer om inruil met een 950 te bespreken...
 
Dank voor de kick
8-) Alsk nou in NL zou blijven en geen reisplannen zou hebben ging ik zeker voor een superduke, 1 x testrit opgemaakt en beviel me erg goed.
Maar ben sowieso van plan om er af en toe van tussen te gaan met de motor, en daarnaast waarschijnlijk studie verder vervolgen in Scandinavie (en dan is zon dikke allroad wel lekker op die gravelwegen)
Misschien deze week ook maar even naar mn dealer om inruil met een 950 te bespreken...

Mocht je naar de dealer gaan deze week, zou het misschien ook eens een optie zijn om te vragen waar die meer inruil voor geeft een 990 Superduke of een 690 SM.
Ik zou de Superduke namelijk zou om willen ruilen voor de jouwe, scheelt mij weer een hoop gezoek naar zo'n uitvoering en misschien krijg je er meer inruil voor terug.
Het is maar een idee hoor, maar misschien wel interressant voor beide.

In ieder geval weer een gratis kick
 
Mocht je naar de dealer gaan deze week, zou het misschien ook eens een optie zijn om te vragen waar die meer inruil voor geeft een 990 Superduke of een 690 SM.
Ik zou de Superduke namelijk zou om willen ruilen voor de jouwe, scheelt mij weer een hoop gezoek naar zo'n uitvoering en misschien krijg je er meer inruil voor terug.
Het is maar een idee hoor, maar misschien wel interressant voor beide.

In ieder geval weer een gratis kick
Opzich een plannetje ja! Zal dr ff over denken :). Al heb ik nu een serieus bod staan via de mail. Dus die wacht ik eerst ff af. Voorkeur gaat uit naar gewone verkoop namelijk, biedt me wat meer vrijheid...
 
Kun je me trouwens ff wat meer info mailen over je duke? (wel zo handig mocht ik ff langs mn dealer gaan O-) ) En een foto'tje ofzo :)
 
snelwagen.... geen SM meer..... of ga je voor de 950 sm?!

suc6 met de verkoop!
Jo! Thx!
950 waarschijnlijk ja! SM :N , adventure s hopelijk :Y (wordt dan alweer mn 3de ktm :] )
Past wat beter bij mn huidige levenstijl ;) kan die iig altijd mee, al heb ik de 690 nog wel een tijdje in Wenen gehad...Maar afgelopen jaar helaas weinig kunnen gebruiken, vind het zonde om hem te laten staan en maar af te schrijven. Ben ook maar een arme student he....

Heb je de husa niet meer?
 
Laatst bewerkt:
wat wil je in de plaats....perse een adventure?
Ja eigenlijk wel ja, misschien een super enduro (maar die zijn lastig te vinden voor een goede prijs). Maar helaas geen 950SM, was handig geweest.....
 
Laatst bewerkt:
Jo! Thx!
950 waarschijnlijk ja! SM :N , adventure s hopelijk :Y (wordt dan alweer mn 3de ktm :] )
Past wat beter bij mn huidige levenstijl ;) kan die iig altijd mee, al heb ik de 690 nog wel een tijdje in Wenen gehad...Maar afgelopen jaar helaas weinig kunnen gebruiken, vind het zonde om hem te laten staan en maar af te schrijven. Ben ook maar een arme student he....

Heb je de husa niet meer?

Geen husabERG meer, maar een husqvarna 450 (zonder kenteken puur voor het circuit) Loopt toch net ff iets fijner dan zo'n lompe 1 cilinder. Ik mis het koppel wel, maar met de husky ga ik sneller rond op Emmen dan met de husaberg.
 
Geen husabERG meer, maar een husqvarna 450 (zonder kenteken puur voor het circuit) Loopt toch net ff iets fijner dan zo'n lompe 1 cilinder. Ik mis het koppel wel, maar met de husky ga ik sneller rond op Emmen dan met de husaberg.
Also, jah zon 450 rijdt wel net ff makkelijker he 8-) Misschien zie ik je nog wel een x op emmen dan als ik ff meega om wat foto's te maken van Bart. Rij geen races dan? Kan toch mooi met die husq?
 
Terug
Bovenaan Onderaan