Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wat zijn dan jullie klachten over de orginele vering? heb natuurlijk weinig ervaring ermee maar kan nou nog niet 123 zeggen wat ik precies anders zou willen hebben, de vering is nog lang niet de beperkende factor in de rondetijden dat ben ik toch echt zelf
heb zelf wel veel geprobeerd met aan de knopjes draaien, en dat maakt wel het verschil met wel of geen lekker gevoel door de bocht, heb dan ook de veervoorspanning achter afgesteld zoals in het boekje staat omschreven (hoogte achterwiel onbelast/belast e.d.) en dat merk je ook behoorlijk
hallo KTM dudes,
Ik ben nieuw op het forum en als jullie vragen hebben, ben ik altijd bereid die te beantwoorden.
ik weet eigenlijk zo'n beetje alles over KTM.
hallo KTM dudes,
Ik ben nieuw op het forum en als jullie vragen hebben, ben ik altijd bereid die te beantwoorden.
ik weet eigenlijk zo'n beetje alles over KTM.
EN, komt er dan nog een zinnig antwoord uit ook?
blijkbaar heeft moeders mijn nageboorte niet goed verdronken....haha ranx zn dubbelgangers
Dan zal Rinx ook nog wel verschijnen.
Je kan toch ook op de motor naar je werk/storing.
heb van't weekend een kleiner voortandwiel gemonteerd, 2 tanden minder, maar nog niet kunnen testen... als het teveel van het goede is heb nog een tandwiel met 1 tand minder dan origineel liggen voor in de plaats :p
vandaag testrit gedaan met de 14t vanvoor (42/14)
't is inderdaad te radicaal voor straatgebruik, vmax redline is 130 daarmee
rijdt wel verrassend soepel in de eerste versnellingen, veel bruikbaarder rond de 30 en de 50 voor in de bebouwde kom, weg met de jerkyness die zo eigen is aan de SMC's...
op een kort kartcircuit kan het de moeite zijn om deze verhouding te gebruiken, maar voor mijn wekelijkse 'toer' ritje is het toch niet wat ik wil.
na het testritje maar meteen 42/15 gestoken (ik kom origineel van 42/16), ben eens benieuwd of dat beter is.
Daarom heb ik m'n cil.kop laten flowen, loopt en trekt hierna aanzienlijk beter onderin.
Voorheen vond ik hem pas vanaf 4000 tpm mooi lopen, nu vanaf 3000 Tpm.
Je kan nu ook met weinig toeren door de bebouwde kop heen tokkellen, zonder hak en zaag geluiden/bokken.
Waarschijnlijk is het je eerder gevraagd, maar wat kostte zo'n 'flowjob' ook al weer?Daarom heb ik m'n cil.kop laten flowen, loopt en trekt hierna aanzienlijk beter onderin.
Voorheen vond ik hem pas vanaf 4000 tpm mooi lopen, nu vanaf 3000 Tpm.
Je kan nu ook met weinig toeren door de bebouwde kop heen tokkellen, zonder hak en zaag geluiden/bokken.