#KTM 690 SMC# deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk niet dat je die gaat vinden, waarom zou iemand die uitlaat weg doen? Die blijft gewoon voor altijd bij de SMC, er is toch geen beter alternatief op de markt. Vind het ook wel jammer dat iedereen met hetzelfde rijdt maarja, het is lekker makkelijk, te koop via KTM, past perfect, goede kwaliteit, dan is het maar zo ^^
 
Ik denk niet dat je die gaat vinden, waarom zou iemand die uitlaat weg doen? Die blijft gewoon voor altijd bij de SMC, er is toch geen beter alternatief op de markt. Vind het ook wel jammer dat iedereen met hetzelfde rijdt maarja, het is lekker makkelijk, te koop via KTM, past perfect, goede kwaliteit, dan is het maar zo ^^



Ha ik zou mijn demper zo verkopen hoor......................................(voor €1000) :+
 
Ik denk niet dat je die gaat vinden, waarom zou iemand die uitlaat weg doen? Die blijft gewoon voor altijd bij de SMC, er is toch geen beter alternatief op de markt. Vind het ook wel jammer dat iedereen met hetzelfde rijdt maarja, het is lekker makkelijk, te koop via KTM, past perfect, goede kwaliteit, dan is het maar zo ^^


mijne komt van ebay, daar komen ze in duitsland en engeland veel langs, ik heb mijn einddemper van akra gekocht voor 200 euro. en is zonder deuken en krassenm gewoon netjes.
tja je kan beter de boel los verkopen dan een geheel krijg je er meer voor vandaar dat ze los gaan :)
 
Laatst bewerkt:
Nou nou nou, geef gewoon lekker gas man :')

Jouw SMC klinkt echt anders?


Met een koude motor :')

Hij klinkt wat donkerder ja lijkt het - geloof het of niet maar de Evo1 kap en mapping hebben het geluid veranderd ook. De knallen uit de uitlaat klinken nu ook een beetje zoals vuurwerk (rotjes) in een vat/ton.

Stickers Ebay
 
Die doe ik ook niet weg. Hij bevalt me meer dan priema. zo'n Akra is ook meer voor de heb. Daar moet ik net zo maar eens tegen aan lopen. Nieuw bestellen is zo gebeurt, maar het is nu juist de sport om een mooi exemplaar voor weinig ergens te scooren.

gr, Look.


De leo staat juist erg goed! Mooi kort dempertje, en veel vriendelijker geprijsd.

Heb zelf voor de 950 ook leo's gekocht incl. collector minder dan de helft van akra's zonder.

dsc05761bm.jpg

By xr600sm at 2011-03-09

waar kan ik het beste kijken voor een 2e handse smc 690? marktplaats staat vrijwel niks

Engeland is ook een leuke optie om vandaan te halen, daar komt de mijne vandaan ;)

Ps. spiek af en toe ook in dit topic, Blijft toch erg gaaf zo'n 1 pitter...
 
Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat je die gaat vinden, waarom zou iemand die uitlaat weg doen? Die blijft gewoon voor altijd bij de SMC, er is toch geen beter alternatief op de markt. Vind het ook wel jammer dat iedereen met hetzelfde rijdt maarja, het is lekker makkelijk, te koop via KTM, past perfect, goede kwaliteit, dan is het maar zo ^^

Geen probleem hoor. Er zij legio mensen die hun smc inruilen met orginele spullen. De losse onderdelen worden dan via het internet te koop aan geboden. Zo ook bijv Akra dempers. Niet te kortzichtig, gewoon op E-bay zoeken. ook in het buiten land.

Er staat zo ie zo al een verkoper op MP die een Akra demper aan bied.

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
De leo staat juist erg goed! Mooi kort dempertje, en veel vriendelijker geprijsd.

Heb zelf voor de 950 ook leo's gekocht incl. collector minder dan de helft van akra's zonder.

[afbeelding]
By xr600sm at 2011-03-09Engeland is ook een leuke optie om vandaan te halen, daar komt de mijne vandaan ;)

Ps. spiek af en toe ook in dit topic, Blijft toch erg gaaf zo'n 1 pitter...

Helemaal mee eens Ruud, T'is zekes niet verkeerd. en staat ook zekers niet slecht. Ik ben dan ook zeer tevreden met deze Leo dempert. En mocht er ooit nog eens een meeting komen dan weet ik die van mij er zo tussen uit te vinden. :+

gr, Look.
 
nice :P

heeft iemand een foto van de ophanging van de Akra op een smc uit 2008. ?
kan je de originele ophanging gebruiken van de originele uitlaat? of moet ik wat aanpassen?

Je kunt de originele ophanging gebruiken ja.

Haal even 4 van die 'afschuinplaatjes' bij Burger&zn in Amsterdam noord, dan kun je de akra netjes recht monteren, anders steekt de demper iets naar buiten en raakt de kap. Ze hebben nu alleen M10 op voorraad, maar dat werkt prima.
Neem gelijk even 2 langere M8 bouten en 2 moeren mee, die heb je ook nodig.

Credits voor deze mod naar Ranx.

edit, hier ranx zn topic:
bevel washer
 
Laatst bewerkt:
Is het erg dan dat hij je kap raakt?
Mijne doet dat namelijk, heb tot nu toe geen problemen mee gehad.
 
Is het erg dan dat hij je kap raakt?

Nee niet echt. Je demper krijgt een schaafplekje, maar dit zie je niet omdat de kap er toch tegen aan zit.

Ik vind het gewoon niet zo mooi als de demper naar buiten gekanteld staat, vandaar dat ik er wat aan gedaan heb. Nu zit de mijne netjes recht en los van de kap.
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens Ruud, T'is zekes niet verkeerd. en staat ook zekers niet slecht. Ik ben dan ook zeer tevreden met deze Leo dempert. En mocht er ooit nog eens een meeting komen dan weet ik die van mij er zo tussen uit te vinden. :+

gr, Look.

Akra is niet heilig hoor, bij mij zat hij erop toen ik m kocht. Maar persoonlijk vind ik die demper van SC ook wel erg fraai :9~

ktm_690_smc_sc_project_scarico.jpg


690_SM_SMC_TITANIUM_EXHAUST_1_1_SC_PROJECT.jpg
 
voor de geinteresseerden, een prijslijst voor uitlaten voor de smc, van bolski:

Leovince 8299 staat hier in mijn webshop voor 250,86:
Vind hier een LeoVince uitlaat tegen de scherpste prijs!

MIVV:
Afbeeldingen vind je hier:
http://www.talleresmobex.com/MIVV-K...-suono-inox-con-copa-carbono-ref-kt006l7.html
http://www.mivv.it/risorse/29/599/789/KT006_SUONO_SCHEMATIC.pdf
Deze kost normaal 534 euro en ik lever hem voor 389 euro.

Remus levert de Hexacone serie, 4 modellen
RVS zonder e-keur normale prijs 827,55 mijn prijs 744 euro
RVS met e-keur normale prijs 949,50 mijn prijs 854 euro
Titanium zonder e-keur normale prijs 827,55 mijn prijs 744 euro
Titanium met e-keur normale prijs 949,50 mijn prijs 854 euro


Bolski uitlaatstore uitlaten db-killers bochtensets kettingsets - Home
 
Akra is niet heilig hoor, bij mij zat hij erop toen ik m kocht. Maar persoonlijk vind ik die demper van SC ook wel erg fraai :9~

[afbeelding]

[afbeelding]

Jep, zoveel mensen zoveel wensen.

die van MIVV is ook niet slecht.

full


Laten we het zo zeggen. Als je net even wat meer uit de motor wil halen. dan is een (open)vervangings demper zeker een aanrader. Zeker als je ook met een andere mapping wil gaan werken.

gr, Look.
 
Ik vind het gewoon niet zo mooi als de demper naar buiten gekanteld staat, vandaar dat ik er wat aan gedaan heb. Nu zit de mijne netjes recht en los van de kap.


Viel me meteen al op bij montage dat hij te ver naar buiten kwam, met originele bracket net niet genoeg plaats om de demperbeugel aan de binnenkant te zetten, daaro maar een carbon bracket gefreubeld waardoor de demper meer naar binnen en stukje hoger zit. Resultaat is iig al stuk beter, zeker met het prototype kentekenplaat houder. O-)

Bracket:

misc.php


Positie voorheen:

misc.php


Nog met "modder" op de plaat. O-)

Positie nu en gepoetste plaat. :)

misc.php
 
Mijn demper staat ook meer naar binnen, en dat zonder aanpassingen! Zeker weten dat je de juiste onderdelen heb??
 
waar kan ik het beste kijken voor een 2e handse smc 690? marktplaats staat vrijwel niks

Ik heb er ook idd al naar gekeken.
Misschien wilt iemand hier op het forum zijn Ktm 690 wel verkopen.

Edit,

Mijn Z1000 word a.s donderdag opgehaald.
Dan ga ik ook op zoek naar een Ktm 690 waarschijnlijk.
Als jullie iets weten te staan,hoor ik het graag.

Groetjes Bart.
 
Laatst bewerkt:
Hmmmmz, steeds meer concurrentie voor een goede 2e hands smc
*Bummer*
Misschien toch doorsparen voor die 2012 versie:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan