#KTM 690 SMC# deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ff off topic

The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos!!
Ben jij ook een lopende kleurplaat?
Je tekst en avatar doen me dat zo vermoeden;)
 
Mogguh!
Ik zal binnenkort eens langs de opticien gaan....
.... Ik wist dat je van trekken doof wordt.
Maar kleurenblind is weer nieuw voor me hahahah

Wanneer staat eerste smc meeting gepland?
Of is deze al reeds aan me neus voorbij gegaan?

Ach goud/oranje, als t maar mooi staat toch ;)

Wij gaan vandaag met 3 smc's en een husky rijden, maar een smc meeting is er nog niet geweest.

Wellicht is dit wat voor je ?

MF Mega(mini) meeting SM only 2012 })


Oh en je vermoeden is juist ;)
 
Laatst bewerkt:
Zijn er hier ook smc's bekend met kilometerstanden ruim over de 20000 ?
Ik was vis continu achter het net:(
Had een mooie 2008 gezien 5500 op de teller maar deze gaat (waarschijnlijk) net weer voor me neus weg. Heb al wel 250 meer geboden als z'n huidige koper die zaterdag komt maar dusver geen reactie:(.
Nu stond er nog 1 te koop maar deze heeft al 20000 op het klokje.
Vandaar mijn vraag

Mijnes heeft bijna 12k gelopen. Net zijn grote beurt gehad en was helemaal niks mis mee behalve remblokjes. 12 is geen 20 maar tot nu toe gaat alles perfect
 
K&N DNA het zal elkaar allemaal niet zo veel maken. Het gaat er meer om waar je een beetje handig aan kan komen en waar je wat mee heb. Ik wil gewoon een ander inleg filter wat net even iets beter de lucht door laat. Gewoon omdat ik een open demper heb en de mapping is aangepast. Daar hoort eigenlijk ook een mooi fris luchtfiltertje bij.
Aanvankelijk wilde ik ook voor een DNA gaan omdat in dacht dat K&N alleen maar die ronde filters hadden die gelijk op het gasklephuis moeten. Maar zo als ik nu weet hebben zij ook de gewone inleg (broodje) filters.
Dus ga ik ergens zo'n filtertje scooren.

gr, Look.

Ik merkte bijna geen verschil tussen orginele en inleg van K&N. Heb hem daarom ook weer verkocht. Ik zou voor die van DNA gaan. Veel groter oppervlakte waar de lucht door gaat.

Just my 2 cents ;)
 
Dank u mannen top:)
Ik heb een verkeerde catalogusprijs aangehouden;)
Op die site kom ik idd op de 462:)

Ik zal zo is wat plaatjes schieten.
Er zaten wel wat leuke extra's op.
Full akra, goude dekseltjes, velg striping, valdopjes etc


*edit, plaatjes toegevoegd:)*

Goude rempotdekseltjes:)
[afbeelding]

Akra oranje ktm ketting, velg striping
[afbeelding]

Zwart oranje spatbordje ktm valdoppen
[afbeelding]

Goude deksels motorboot
[afbeelding]

[afbeelding]


en vergeet dat mooie tasje niet :+
 
tijd voor wat kleur

268631_10150249784627595_542182594_7980326_1285408_n.jpg
 
Ik reed stond bij IJmuiden na bij Verpalen geweest te zijn voor evo1 mapping, (wow)
en plotseling wilde hij niet meer starten.

Na alles geprobeerd te hebben, anwb gebeld en die kregen hem ook niet aan de praat.
Vervolgens is hij op de oplegger naar huis gebracht.

Waarschijnlijk is de benzinepomp kapot, want die hoor je niet meer zoemen als je het contact aan zet. Het FI lampje knippert.

Echter las ik ook iets van dat het aan de benzinefilter zou kunnen liggen.
Ik zou echter zeggen dat de pomp dan nog zou moeten zoemen, wat denken jullie?

Hier een foto'tje van vanmiddag:

2s9dkkk.jpg
 
pomp stuk - of misschien een zekering? Hoop het laatste voor je, iig succes ermee kerel. DIt soort dingen zijn erg vervelend
 
Ik reed stond bij IJmuiden na bij Verpalen geweest te zijn voor evo1 mapping, (wow)
en plotseling wilde hij niet meer starten.

Na alles geprobeerd te hebben, anwb gebeld en die kregen hem ook niet aan de praat.
Vervolgens is hij op de oplegger naar huis gebracht.

Waarschijnlijk is de benzinepomp kapot, want die hoor je niet meer zoemen als je het contact aan zet. Het FI lampje knippert.

Echter las ik ook iets van dat het aan de benzinefilter zou kunnen liggen.
Ik zou echter zeggen dat de pomp dan nog zou moeten zoemen, wat denken jullie?

Welke foutcode geeft de ECU? Als het goed is knippert het lampje eerst een paar keer langzaam en daarna een paar keer snel, tel dat eens. Foutcodes staan in de manual.
 
Heerlijk gereden vanmiddag mooi weer in Kent Engeland :)

29coy1h.jpg



Mijn Dual purpose helmpje - erg handig als we is een keertje 100mph+ willen doen!


28lrxn7.jpg
 
naja nog eentje dan

[afbeelding]

Ha ha, hij blijft mooi. Als we dan toch gaan spammen. De SMC staat momenteel even onder zijn kleedje. simpelweg omdat ik het net even te koud vind om te rijden. Ondertussen even aan de WRF gewerkt. Dus gelijk maar even het resultaat.

full


gr, Look.
 
Ha ha, hij blijft mooi. Als we dan toch gaan spammen. De SMC staat momenteel even onder zijn kleedje. simpelweg omdat ik het net even te koud vind om te rijden. Ondertussen even aan de WRF gewerkt. Dus gelijk maar even het resultaat.

[afbeelding]

gr, Look.

Ik d8 dat Hollandse jongens geen kou kenden :o
Valt me een beetje tegen look
Ik heb al 2rondjes rondom het huis erop zitten.
Maar ga er geen gewoonte van maken, ik ben immers (nog) strafbaar bezig;)


en vergeet dat mooie tasje niet :+

Hahah shit bijna vergeten.
En als we dan toch bezig zijn, me DUOpassagier handvatten *BAM!
En mij hoor je verder niet over kilometerstanden hoor:)
Maar soms is less -> more
Maar ben het helemaal eens dat het van vele factoren afhangt.
Uit eindelijk blijft het een beetje mazzel hebben.
Ik hoop mijn porsie pech al te hebben gehad met de crf450x.
3 keer kapot gelopen in 10uur, was ook tevens de reden van verkoop.


Ik reed stond bij IJmuiden na bij Verpalen geweest te zijn voor evo1 mapping, (wow)
en plotseling wilde hij niet meer starten.

Na alles geprobeerd te hebben, anwb gebeld en die kregen hem ook niet aan de praat.
Vervolgens is hij op de oplegger naar huis gebracht.

Waarschijnlijk is de benzinepomp kapot, want die hoor je niet meer zoemen als je het contact aan zet. Het FI lampje knippert.

Echter las ik ook iets van dat het aan de benzinefilter zou kunnen liggen.
Ik zou echter zeggen dat de pomp dan nog zou moeten zoemen, wat denken jullie?

Hier een foto'tje van vanmiddag:

[afbeelding]

Was dat nou:(, balen zeg. Kon die niet gelijk richting verpalen?
Klinkt idd als een brandstofpomp probleem, echter meten is weten.
Als de aansturing niet Goed is kan het daar ook nog mis zijn.
 
Ha ha, hij blijft mooi. Als we dan toch gaan spammen. De SMC staat momenteel even onder zijn kleedje. simpelweg omdat ik het net even te koud vind om te rijden. Ondertussen even aan de WRF gewerkt. Dus gelijk maar even het resultaat.

[afbeelding]

gr, Look.

Koud :?

Wij zijn gister met 4! smc's wezen knallen }) Was heerlijk weer hier in t westen :Y

Wel dik om al die mensen zo boos en verontwaardigd te zien als je ff een fiets/loopbrug berijd met de brommert O-)
 
Koud :?

Wij zijn gister met 4! smc's wezen knallen }) Was heerlijk weer hier in t westen :Y

Wel dik om al die mensen zo boos en verontwaardigd te zien als je ff een fiets/loopbrug berijd met de brommert O-)

Hahhahaha, met jou wil ik weleens een rondje gaan rijden:p
Ik had vorige keer iemand achter me aan toen ik nog met de crf in een park bezig was :o
 
Hahhahaha, met jou wil ik weleens een rondje gaan rijden:p
Ik had vorige keer iemand achter me aan toen ik nog met de crf in een park bezig was :o

Ja ik snap niet waarom die mensen allemaal zo zuur doen O-)

Wij spreken vaak af bij t ADO Den Haag stadion, dus als je een keer mee wilt... Moet je het supermoto Zuid-Holland topic maar ff in de gaten houden ;)
 
Goedemorgen all.

Ik kwam op mp de advertentie tegen van iemand uit Limburg die gebruikte SMCs verkoopt met belgisch kenteken.
Beste man verkoopt ook onderdelen etc.
Nu dacht ik ergens te lezen dat deze man bekend hier is op het forum wat betreft de ervaringen met hem.
Wil en kan iemand me vertellen over hoe of wat?


Groetjes Bart.
 
Voor onderdelen zelf halen niks mis denk ik zo.
Echter zou ik er niet snel een complete kopen.
Heb zo idee dat je dan weleens een 4:1 kan hebben.
Van 4 , 1 complete gemaakt.

Maargoed ik kan verder niet oordelen heb eens contact gezocht betreffende een akra
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan