Look
MF veteraan
- 26 jun 2006
- 6.403
- 61
Dankje look! :-P kom je 6mei ook?
Even het weer aan kijken, maar als het net als vorig jaar is ga ik wel even in Veenendaal kijken.
gr, Look.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dankje look! :-P kom je 6mei ook?
Ik vind je zijkant ietwat druk TLGA.
Spatbordje netjes.
Heb Mijnes ook bijna ready 2 drive.
Gister aan het poetsen geweest.
Toen de uitlaat er weer op.
Ff testen...... *schrik*....... Hij gaat niet aan
Misschien omdat er geen teller opzit, teller erop.
Contact aan..... Weer geen krimp .
Zekering dan kapot, ik hem hen immers met hoge druk gereinigd.
Zekeringen check.... Hmmmmmz..... Koplamp dan.
Koplamp erop, contact om, koplamp aan, teller en startknop dood.
Wellicht de ecu van slag? Accu pool 5min los en er weer op.
Geen verandering, en net net wanneer de moed me in de schoenen begint te zakken.
En ik een akelig gevoel krijg, zie ik in me ooghoek dat rooie knopje op het stuur.
Juist de "killswitch" die stond toch anders?
Knopje om de teller springt aan, je hoort de injectie, ik druk op start en het is lopen
Beetje jammer dat ik het zolaat opmerkte
Nu nog braaf wachtende op oliefilters en uiteraard het kenteken.
Heb mooi weer besteld dus dat gaat hopelijk goedkomen.
Ha ha. Ja, mooi verhaal. Zo kan ik iemand die alleen maar een kickstarter er op had. Na een klein uurtje trappen en alles er op en af gehaald te hebben er achter komen dat de run/off switch verkeerd staat.
[afbeelding]
plaatje voor de nieuwe pagina.
gr, Look.
Heb de foto's ff snel gemaakt, beetje kut kwaliteit. Sommige stickers toch nog ff verplaatsen en bepaalde plekken vullen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wilde gister mijn rempomp van de achterrem naar achter plaatsen, maar toen ik aan de slangetjes aan de achterkant van de pomp voelde om te checken of er genoeg speling op zit om de pomp naar achter te plaatsen, begon er 1 remvloeistof te lekken. (druppelen)
Dit is een dun slangetje dat naar het vloeistofpotje loopt.
Volgens mij is het slangetje zelf niet lek maar lekt het langs de nippel oid.
Wat denken jullie, kan ik het slangetje met ty-rips oid vast zetten?
Volgens mij staat er geen druk op met remmen toch?
(het is de dunste van de 2 slangetjes, aan de achterkant van de pomp)
Ik wilde gister mijn rempomp van de achterrem naar achter plaatsen, maar toen ik aan de slangetjes aan de achterkant van de pomp voelde om te checken of er genoeg speling op zit om de pomp naar achter te plaatsen, begon er 1 remvloeistof te lekken. (druppelen)
Dit is een dun slangetje dat naar het vloeistofpotje loopt.
Volgens mij is het slangetje zelf niet lek maar lekt het langs de nippel oid.
Wat denken jullie, kan ik het slangetje met ty-rips oid vast zetten?
Volgens mij staat er geen druk op met remmen toch?
(het is de dunste van de 2 slangetjes, aan de achterkant van de pomp)
Jaaaaa die is super gaaf, misschien dat ik in de nabije toekomst nog wel voor een zwart setje ga kijkenHa ha. Ja, mooi verhaal. Zo kan ik iemand die alleen maar een kickstarter er op had. Na een klein uurtje trappen en alles er op en af gehaald te hebben er achter komen dat de run/off switch verkeerd staat.
[afbeelding]
plaatje voor de nieuwe pagina.
gr, Look.
Had vandaag weer 2doosjes binnen
Een VAG OBD2 kabel en connectorplugjes tbv de ktm computer.
Dus kon thuis lekker hobbien
Obd2 stekker uit elkaar en op aansluitingen 16,7,4 draden gesoldeerd.
[afbeelding]
Vervolgens draden geïsoleerd en door een zelf gemaakt gaatje (klink heeel fout Hahah) heen getrokken
[afbeelding]
Stekker dicht
[afbeelding]
Ktm pluggen eraan solderen
[afbeelding]
Krimpkous erom en klaar voor de test
[afbeelding]
Motor het huis in hahahah, en de mappen gedownload.
[afbeelding]
Als hij dalijk mag rijden(kenteken), ga ik is wat mappen uit proberen.
Heeft geen vriendin hebben toch zo ze voordelen, wie kan dit doen thuis?
[afbeelding]
Owja ik maak gebruik van het programmatie tuneecu, vast bekend hier
Had vandaag weer 2doosjes binnen
Een VAG OBD2 kabel en connectorplugjes tbv de ktm computer.
Dus kon thuis lekker hobbien
Obd2 stekker uit elkaar en op aansluitingen 16,7,4 draden gesoldeerd.
[afbeelding]
Vervolgens draden geïsoleerd en door een zelf gemaakt gaatje (klink heeel fout Hahah) heen getrokken
[afbeelding]
Stekker dicht
[afbeelding]
Ktm pluggen eraan solderen
[afbeelding]
Krimpkous erom en klaar voor de test
[afbeelding]
Motor het huis in hahahah, en de mappen gedownload.
[afbeelding]
Als hij dalijk mag rijden(kenteken), ga ik is wat mappen uit proberen.
Heeft geen vriendin hebben toch zo ze voordelen, wie kan dit doen thuis?
[afbeelding]
Owja ik maak gebruik van het programmatie tuneecu, vast bekend hier
Wat me gelijk bij het volgende brengt. Ik zie daar self made stekkers, weet jij of iemand anders of er ook dit soort stekkertjes te krijgen zijn die op de orginele knipperlicht stekkers passen. Voor de meeste japanse motoren kan ik die wel vinden. maar voor de KTM ben ik ze nog niet tegen gekomen.
gr, Look.
Had vandaag weer 2doosjes binnen
Een VAG OBD2 kabel en connectorplugjes tbv de ktm computer.
Dus kon thuis lekker hobbien
Obd2 stekker uit elkaar en op aansluitingen 16,7,4 draden gesoldeerd.
[afbeelding]
Vervolgens draden geïsoleerd en door een zelf gemaakt gaatje (klink heeel fout Hahah) heen getrokken
[afbeelding]
Stekker dicht
[afbeelding]
Ktm pluggen eraan solderen
[afbeelding]
Krimpkous erom en klaar voor de test
[afbeelding]
Motor het huis in hahahah, en de mappen gedownload.
[afbeelding]
Als hij dalijk mag rijden(kenteken), ga ik is wat mappen uit proberen.
Heeft geen vriendin hebben toch zo ze voordelen, wie kan dit doen thuis?
[afbeelding]
Owja ik maak gebruik van het programmatie tuneecu, vast bekend hier
Ik gebruik helemaal geen stekkertjes.
Dat spul gaat uiteindelijk bijna altijd corroderen en dan krijg je slecht contact.
Gewoon solderen en netjes met krimpkousjes dichten, dan weet je tenminste dat het blijft werken.
Bij de KTM dealer kun je alle stekkers krijgen die op de SMC zitten. Kost trouwens wel serieus knaken, maar het kan wel.
Bij André Motors KTM in Harderwijk kunnen ze die stekkers gewoon krijgen, dan is jou dealer niet goed op de hoogte.
dat iedee kreeg ik ook al een beetje.
Toppie, ik ga ze even bellen. alvast bedankt.
gr, Look.
Ik had het bij RB motoren al na gevraagd, maar die wisten nergens van. Ik weet dat je ze voor zo'n beetje alle japanse merken kan krijgen. Staan gewoon bij Site Offline op de side. Maar helaas staan ze er van KTM niet bij.
Eigenlijk wil ik de standaard knipperlichten helemaal orgineel houden. Ook de hele achterkant heb ik zo orgineel liggen. Mocht er nu ooit zo iets als een APK voor motoren komen dan heb ik hem is 2 minuten weer helemaal orgineel. Dan zij die stekkertjes best wel handig.
Anders ga ik er gewoon zelf a&p stekkertjes aan zetten.
Hier de plinkertjes die het moeten gaan worden en het orgineel.
[afbeelding]
gr, Look.