#KTM 690 SMC# deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dezelfde knippers Look :) En dus gewoon ouderwets draadjes strippen en in elkaar draaien en afwerken met krimpkous.

Ja, zo iets dergelijks zal het wel gaan worden denk ik. Maar misschien dat ik toch nog stekkertjes ga bestellen.
Ik zit alleen nu weer te dubben waar ik ze presies ga zetten. Ik heb al wat afbeeldingen op het net zitten bekijken. Vanavond maar eens goed in verdiepen en er op schroeven die dingen.

full


gr, Look.
 
Je hebt maar 1 goeie plek waar het moertje past, dus plaats eerst het moertje in de gleuven
 
Je hebt maar 1 goeie plek waar het moertje past, dus plaats eerst het moertje in de gleuven

Ja, bedankt. Ik had ook al zo'n idee. Volgens mij op 2 plekken. net voor het achterlicht bevestigings schroef gat en net er na. Gaat goed komen. :Y

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
Zo, na 6 jaar zonder gereden te hebben zitten er nu weer knipperlichten op de motor. Einde van het hand uitsteken. Nou ja, als ik ze heb aangesloten. Maar ze zitten er op. Als het lukt zal ik er morgen even een mooi plaatje van schieten.

gr, Look.
 
Schijt lelijk die knippers, maar ik zou niet zonder willen.

Voor heb ik ze zo;[afbeelding]

Helemaal mee eens. Hier in de buurt reed ik altijd zonder, maar ik ben van plan om dit jaar wat meer met de SMC op pad te gaan. En ik heb begrepen dat ze in Amsterdam ;) nog wel eens lastig willen zijn.

b.t.w. Wij rijden aardig bij elkaar in de buurt volgens mij. Gorinchem / Alblasserdam Als ik het goed heb.

gr, Look.
 
Helemaal mee eens. Hier in de buurt reed ik altijd zonder, maar ik ben van plan om dit jaar wat meer met de SMC op pad te gaan. En ik heb begrepen dat ze in Amsterdam ;) nog wel eens lastig willen zijn.

b.t.w. Wij rijden aardig bij elkaar in de buurt volgens mij. Gorinchem / Alblasserdam Als ik het goed heb.

gr, Look.

Ridderkerk doet ook mee vanaf vandaag:)
Nu nog droog weer:)

8ff543b6.jpg
 
Hier alvast een fototje van de knippers. t'is met een telefoon gemaakt dus hij verteken iets, maar het gaat om het iedee.

full


gr, Look.
 
Niets mis mee:) look

Watvoor spiegel heb jij er eigenlijk opzitten?
Misstaat ook niet.

Ik heb net kenteken erop gekit en de olie + filters vervangen:)
Wel nat geregend
 
Niets mis mee:) look

Watvoor spiegel heb jij er eigenlijk opzitten?
Misstaat ook niet.

Ik heb net kenteken erop gekit en de olie + filters vervangen:)
Wel nat geregend

Weet ik niet. Heb ik ooit eens bij Save in Zoetermeer gekocht. Is gewoon een uiniverzeel spiegeltje. Ik had hem eerst op de XTX zitten. Toen ik die weg heb gedaan heb ik hem er af gehaald om op de SMC te zetten.

full


gr, Look.
 
Helaas, slechts 10min lol gehad.
Bij een maatje langs gereden.
Effe bakkie gedaan, stap weer op.
Zeg tie: "Hey heb je nou nog geen kenteken?"
Kijk ik achterom is me kenteken pleitos.
Afijn de 1e dag gelijk het kenteken zoek, dan begint goed Hahah.

5d470494.jpg
 
Ik schroef hem wel weer voortaan;)

Tevens vandaag gereden met de evo1 mapping, o2sensor disabled.
Loopt onderin zeker stukken mooier. En heb geen backfires meer gehoord:).

De mapping stond er trouwens snel op:)
Alleen die 15min idle, pfffff
 
Laatst bewerkt:
Helaas, slechts 10min lol gehad.
Bij een maatje langs gereden.
Effe bakkie gedaan, stap weer op.
Zeg tie: "Hey heb je nou nog geen kenteken?"
Kijk ik achterom is me kenteken pleitos.
Afijn de 1e dag gelijk het kenteken zoek, dan begint goed Hahah.

[afbeelding]

Da's mooi kut. Maar het kan ook zijn dat die gejat is, toen jij bij je maat aan dat bakkie zat. Maar rap even aangeven denk ik zo.

gr, Look.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan