#KTM 690 SMC# deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het weer zo blijft, schroef ik morgen m'n regenbanden eronder...........................
Ben ik dit weekend vrij, is het weer van dat H*nden H***ren K*T ty***vus weer............
En.. hoe langer je wacht, des te duurder de benzine (voor die €1,85/ltr. kan ik het trouwens zelf niet maken)
 
Lig aan het weer. Als het me te koud is en of als het regend ga ik (met de auto) naar Boekel om daar naar de supermoto races te kijken. Mocht het toch lekker en redelijk weer zijn dan ga ik met de SMC even in Veenendaal kijken.

[afbeelding]

lastig om leuke plaatjes van de SMC van het net te plukken. 't Zijn er niet zo veel.

gr, Look.
Dit zijn wel wat leuke ;)

SAM_1056.jpg


CrispyDesigns-SMC-001.jpg


CD008.jpg
 
nog even terug komende op het benzine filtertje.
gewoon een autozaak binnen schieten. 2,50/3 euries

type Mahle/knegt kl15...

kheb dit gisteren gedaan, ongeveer anderhalf uur werk in totaal (vervanging full uitlaat erbij),
ik denk dat ik de eerste was die dit bij mijn moto gedaan heeft, 7.000km, filtertje vrij zwart, vuile smurrie liep eruit.

Bedankt voor de goeie tip!

Deze namiddag wat laptop-smc-onderhoud ;) (beetje knoeien met mappings)

mvg!
Jan
 
Look ga ik je zondag zien? word iets van 10 graden maar daar kan je op kleden :P

Even kijken hoe het loopt. Vandaag m'n meissie op gehaald van schiphol, is 2 weken voor d'r werk in Houston geweest. Als ze morgen nog last van een jetleg heeft en overdag veel slaapt kom ik misschien nog wel even die kant op. voor mij is het niet zo ver.

gr, Look.
 
Net de olie ververst en de filters vervangen.
Die kan er weer even tegenaan :) .

Misschien een stomme vraag,maar kun je met de smc gewoon een stuk snelweg rijden met een gangetje van 120km per uur?

Collega van me wees me erop dat het voor een 1 cilinder niet erg fijn is om een stuk constant hetzelfde toerental te rijden....

Gr Bart.
 
Net de olie ververst en de filters vervangen.
Die kan er weer even tegenaan :) .

Misschien een stomme vraag,maar kun je met de smc gewoon een stuk snelweg rijden met een gangetje van 120km per uur?

Collega van me wees me erop dat het voor een 1 cilinder niet erg fijn is om een stuk constant hetzelfde toerental te rijden....

Gr Bart.


tuurlijk kan zelfs met 175 km de smc is gemaakt om ook op de snelweg te rijden, is geen circuit fiets......
 
tuurlijk kan zelfs met 175 km de smc is gemaakt om ook op de snelweg te rijden, is geen circuit fiets......

Bedankt voor je reactie.

Maar het gaat mij erom dat het ook goedgaat als je bijv een half uur lang constant 120 a 130 rijdt... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me erop betrapt dat 120 erg moeilijk aan te houden is en dat ik zelfs op de rijksweg al gauw 50km te hard rij.

Maareh andere praat........ Veenendaal mensen?
Hoelaat? Waar?
 
Vanmorgen naar Veenendaal geweest.
Het was aardig druk en ik ben 2 SMCs tegengekomen.

Herkent hier iemand zijn SMC...

img1493189043.jpeg



:) .
 
Laatst bewerkt:
zag vandaag in amsterdam overtoom een witte smc met een stickerset met blauwe accenten, iemand van hier?
 
vandaag ff wezen rijden zonder spiegels en moet zeggen dat het veel beter rijdt, iemand anders die dit ook heeft ervaren of ben ik me dingen aan het verbeelden? Hij lijkt wel beter te sturen zo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan