#KTM 690 SMC# deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, welke Led-knipper releis heb je gebruikt, en waar kun je deze kopen?

Grtz.

iedere beetje redelijke motorzaak die dit soort knipperlichten verkopen hebben ook deze relais liggen. Ik weet dat MotorZoom ze zo ie zo heeft.

Over knipperlichten gesproken _O- Ik heb zo'n hekel aan die K dingen. Om gezijnk te voorkomen heb ik dus maar 2 setjes van die waardeloze dingen gekocht en er op gezet, Wat denk je. Ben ik vandaag van 1 van die dingen het glasje verloren. Gaat lekker. Ik en knipperlichten, wij liggen elkaar niet zo _O-

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
iedere beetje redelijke motorzaak die dit soort knipperlichten verkopen hebben ook deze relais liggen. Ik weet dat MotorZoom ze zo ie zo heeft.

Over knipperlichten gesproken _O- Ik heb zo'n hekel aan die K dingen. Om gezijnk te voorkomen heb ik dus maar 2 setjes van die waardeloze dingen gekocht en er op gezet, Wat denk je. Ben ik vandaag van 1 van die dingen het glasje verloren. Gaat lekker. Ik en knipperlichten, wij liggen elkaar niet zo _O-

gr, Look.

Mij is precies hetzelfde overkomen, na het eerste ritje nog wel. Kon ik gelijk door om nog een setje te kopen. Ik heb ze nu vastgelijmd..
Laat me raden: links-achter?
Komt door klappen uit de uitlaat })
 
Mij is precies hetzelfde overkomen, na het eerste ritje nog wel. Kon ik gelijk door om nog een setje te kopen. Ik heb ze nu vastgelijmd..
Laat me raden: links-achter?
Komt door klappen uit de uitlaat })

Jij mag nooit meer raden. Ik heb nu voor de orginele maar even terug geschroefd. Als ik zin en tijd heb zal ik nog wel eens kijken of ik een setje er bij haal. Heb ik in iedergeval voorloopig nog even 1 rezerve knipperlicht over. En inderdaat het schroefje maar even vast lijmen.

full


gr, Look.
 
Heeft er nog iemand baad bij velg logo stickers ktm?

Ik heb hier een setje liggen die ik nie ga gebruiken.
Gewoon nieuw enkel even bij de velg gehouden voor het gezicht.
Ik vind het teveel kleur verschil met me velgstriping helaas :'(

c6002847.jpg

f6185a60.jpg
 
Heeft er nog iemand baad bij velg logo stickers ktm?

Ik heb hier een setje liggen die ik nie ga gebruiken.
Gewoon nieuw enkel even bij de velg gehouden voor het gezicht.
Ik vind het teveel kleur verschil met me velgstriping helaas :'(

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik wil ze wel van je overnemen Joey, Ik stuur je wel even een pb

gr, Look.
 
jammer van het kleurverschil, zit er niet nog een soort papier overheen ofzo? het is ook helemaal geen ktm oranje..

Er zit idd wel een beschermfolie over wat het iets matter maakt, met de kappen had ik het nog wel kunnen combineren. echter met de wheelstriping er zo dicht op vind ik het geen porum. jammer maar helaas

Ik wil ze wel van je overnemen Joey, Ik stuur je wel even een pb

gr, Look.

PM back
 
Even voor de SMC-R rijders onder ons, de officiele akrapovic mapping staat inmiddels op de Tuneecu website. Heb hem er net ingeladen en hij rijdt nu ook onderin als een zonnetje.

KTM 690 SMC R EPT map 2012 model year with Slipon or Silencer set Akrapovic
KTM 690 SMC R EFI map 2012 model year with Slipon or Silencer set Akrapovic
 
Even voor de SMC-R rijders onder ons, de officiele akrapovic mapping staat inmiddels op de Tuneecu website. Heb hem er net ingeladen en hij rijdt nu ook onderin als een zonnetje.

KTM 690 SMC R EPT map 2012 model year with Slipon or Silencer set Akrapovic
KTM 690 SMC R EFI map 2012 model year with Slipon or Silencer set Akrapovic

Dat is mooi *O*
Zit er bij mij ook al in, maar hij staat nu nog bij de dealer.
Ben benieuwd :]

Ruben, de conti's doen het bij mij ook erg goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan