KTM 690 SMC (-R) Deel 6 Broaaapen met die zooi!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand een foto liggen van de aansluiting van de versnellingsbak indicator van een smc r uit 2014?


Geeft die helemaal niets weer op het dashboard ?
De neutraal stand moet namelijk bij de dealer opnieuw ingeleerd worden
De stekker is een zelfde als die van de lambda alleen dan in het wit
 
Mannen, vraag vanuit het lc4 topic, weinig mensen daar die met deze band rijden. Voor de maxxis goldspeed intermediate vind ik de volgende bandenspanning
Geadviseerde bandendruk track/competitie gebruik; 1.8 bar
Geadviseerde bandendruk straat gebruik; 2,0/2,2 bar

Weet iemand of dit warm of koud gemeten is?
 
Weet iemand of dit warm of koud gemeten is?
Koud , maar dit word "geadviseerd he ! , het is toch wat jij zelf fijn/lekker vind rijden/sturen. Ook kan je kiezen om voor met een andere bandenspanning te rijden dan achter. Er zijn mensen die (ook op de weg) met behoorlijke verschillen rijden tov de geadviseerde spanning, en niet alleen met de Goldspeed
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje, gisteren na het rijden olie niveau eens gecontroleerd en deze staat op ong 25% in het kijkglaasje. Volgende week vrijdag ben ik pas weer bij de dealer, motorex is hier vrijwel nergens te krijgen.
Moet zn 300-400km rijden voordat ik de kans heb om naar de dealer te gaan.

Zit er nu nog voldoende olie in voor deze afstand, of is het verstandig om castrol o.i.d. 10W60 er in te gooien voor de zekerheid. Andere optie is motorex bestellen en deze maandag o.i.d. ontvangen in de post.
Dan is er 200km gereden.

Laatste check was bij inrijden ong 900km , staat nu 2200 op.
 
Geeft die helemaal niets weer op het dashboard ?
De neutraal stand moet namelijk bij de dealer opnieuw ingeleerd worden
De stekker is een zelfde als die van de lambda alleen dan in het wit

Hij geeft helemaal niets weer.
Ik ga nog alleen ff kijken of ik die stekkers niet heb omgedraaid want, hij geeft ook de lambo sensor storing aan. Dus kan daar aan liggen.

Bedankt Joey
 
grote kans dat je zwart/ wit heb gecombineerd.

zwart op zwart & wit op wit

anders geeft die idd 2 storingen

lambda en gearsensor signal to high
 
Even een vraagje, gisteren na het rijden olie niveau eens gecontroleerd en deze staat op ong 25% in het kijkglaasje. Volgende week vrijdag ben ik pas weer bij de dealer, motorex is hier vrijwel nergens te krijgen.
Moet zn 300-400km rijden voordat ik de kans heb om naar de dealer te gaan.

Zit er nu nog voldoende olie in voor deze afstand, of is het verstandig om castrol o.i.d. 10W60 er in te gooien voor de zekerheid. Andere optie is motorex bestellen en deze maandag o.i.d. ontvangen in de post.
Dan is er 200km gereden.

Laatste check was bij inrijden ong 900km , staat nu 2200 op.

Is de 1000 Km beurt niet uitgevoerd dan? (= verse olie)
Olie peilglas op 25% = minimum pijl!!!!!! Alles wat je erin gooit is beter dan zo doorrijden.
 
Ligt er ook wel een beetje aan wanneer gecheckt.
Olie dient te worden gecheckt met een warme motor na paar minuten te zijn uitgezet in verticale stand.

Bij koude motor geeft mijnen ook veels te laag aan

:edit: ik lees net na het rijden

Olie pijl dient halverwege glaasje te staan
Bij het nadere onderste streepje bijvullen
 
Laatst bewerkt:
Vandaag even een andere uitlaat er onder gezet.
Blijft de originele heel :+
full
 
Henk ik sluit me bij je aan.
Had gister meer moeten rijden en minder moeten Lullen op doe stoel.
Me nek is rood😂

Ben nu een echte redneck😜
 
gisteren endurance race gereden met de smc. Dat ging nog best aardig :]


10013620_906210466092371_651803620565158958_n.jpg


11390052_906112709435480_2673332252971558586_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Knap hoor.
3uur lang aan 1stuk sturen harald?

Liep de motor nog een beetje?

4 uur lang. met een teammaatje en dan ongeveer om de 20 minuten op en af.
Voordeel van de SMC was dat we veel minder hoefden te tanken.

hij liep echt perfect. Heeft geen klap verkeerd gegeven. de beperkende factor was echt de berijder :P

Ben ook echt super tevreden over die luchtfliter modificatie in combinatie met die mapping. Hij loopt in mijn beleving echt beter dan origineel.
Meesten weten het hier denk ik al, maar wat ik ook echt een plus vind, was die progressieve gashendel. Kun je beter doseren in de lage toeren in combinatie met hellingshoeken.
Ik had altijd nogal moeite met bokkig gedrag en dat was nu helemaal niet.
 
Ik zal de pimp parts los verkopen, dan krijg je meer terug in totaal.
succes met de verkoop!

Of anders verwoord je wilt zijn voorpijp _O-

Knap hoor.
3uur lang aan 1stuk sturen harald?

Liep de motor nog een beetje?

4 uur lang. met een teammaatje en dan ongeveer om de 20 minuten op en af.
Voordeel van de SMC was dat we veel minder hoefden te tanken.

hij liep echt perfect. Heeft geen klap verkeerd gegeven. de beperkende factor was echt de berijder :P

Ben ook echt super tevreden over die luchtfliter modificatie in combinatie met die mapping. Hij loopt in mijn beleving echt beter dan origineel.
Meesten weten het hier denk ik al, maar wat ik ook echt een plus vind, was die progressieve gashendel. Kun je beter doseren in de lage toeren in combinatie met hellingshoeken.
Ik had altijd nogal moeite met bokkig gedrag en dat was nu helemaal niet.

gaaf, is zoiets volgend jaar weer ?
lijkt me ook wel iets *O*
En goed om te horen dat die lekker loopt :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan