vraagje, vandaag helaas lekke achterband gekregen met mijn 690 sm. (spaakwiel) gelukkig motor bij iemand kunnen stalen voor vannacht en morgen. morgen zijn alle lokale motorzaken helaas gesloten.
Zit er in een 690 sm spaakwiel een binnenband of zijn deze tubeless. ik heb ooit gehoord over een binnenband maar kan in de owners manual er nu niks over vinden?.
als hij tubeless is kan ik er morgen prop in laten zetten bij autobedrijf. en anders moet ik eerst nog binnenband ergens regelen.
alvast bedankt
geloof dat ze vanaf 2015 tubeless zijn .. else of joey zal dit mogelijk kunnen/willen gaan bevestigingen gok ikvraagje, vandaag helaas lekke achterband gekregen met mijn 690 sm. (spaakwiel) gelukkig motor bij iemand kunnen stalen voor vannacht en morgen. morgen zijn alle lokale motorzaken helaas gesloten.
Zit er in een 690 sm spaakwiel een binnenband of zijn deze tubeless. ik heb ooit gehoord over een binnenband maar kan in de owners manual er nu niks over vinden?.
als hij tubeless is kan ik er morgen prop in laten zetten bij autobedrijf. en anders moet ik eerst nog binnenband ergens regelen.
alvast bedankt
benader een mferVraagje, voor mijn Duke r 690 2011 ben ik opzoek naar een motorzaak voor mijn 15.000km beurt zoals kleppenstellen en brandstoffilter vervangen.
Welke zaak raden jullie mij aan ?
Wil wel iemand hebben die ervaring heeft en geen leerling monteur eraan zet.
Verpalen en rb motoren ben ik niet zo fan van.
Andere ervaring met brouwer Nijkerk ? Of André in Ermelo ?
vraagje, vandaag helaas lekke achterband gekregen met mijn 690 sm. (spaakwiel) gelukkig motor bij iemand kunnen stalen voor vannacht en morgen. morgen zijn alle lokale motorzaken helaas gesloten.
Zit er in een 690 sm spaakwiel een binnenband of zijn deze tubeless. ik heb ooit gehoord over een binnenband maar kan in de owners manual er nu niks over vinden?.
als hij tubeless is kan ik er morgen prop in laten zetten bij autobedrijf. en anders moet ik eerst nog binnenband ergens regelen.
alvast bedankt
Vraagje, voor mijn Duke r 690 2011 ben ik opzoek naar een motorzaak voor mijn 15.000km beurt zoals kleppenstellen en brandstoffilter vervangen.
Welke zaak raden jullie mij aan ?
Wil wel iemand hebben die ervaring heeft en geen leerling monteur eraan zet.
Verpalen en rb motoren ben ik niet zo fan van.
Andere ervaring met brouwer Nijkerk ? Of André in Ermelo ?
goeiedag,
onderstaande bericht ook al onderaan op laatste bldz van vorige topic geplaatst, maar hier nogmaals
ik ben sinds kort op zoek naar een 690 smc.
zijn er ook nog dingen waar in het bijzonder op te letten??
en hoe zit het met het onderhoud van zo'n ding?
- oliewissel, filters
- kleppen
- zuiger/krukas(enz) na ongeveer hoeveel km?
of wat al niet meer
Bulletproof!goeiedag,
onderstaande bericht ook al onderaan op laatste bldz van vorige topic geplaatst, maar hier nogmaals
ik ben sinds kort op zoek naar een 690 smc.
zijn er ook nog dingen waar in het bijzonder op te letten??
en hoe zit het met het onderhoud van zo'n ding?
- oliewissel, filters
- kleppen
- zuiger/krukas(enz) na ongeveer hoeveel km?
of wat al niet meer
waarom ben je geen fan van verpalen als ik vragen mag? Laatst nog kleppen laten checken bij 11k, hoefde niks aan gedaan te worden.
Dus omdat er niets aan je kleppen gedaan hoefde te worden is Verpalen ok? Wat een logica..
Ik ben zelf ook geen fan van Verpalen. Te vaak slecht uitgevoerd werk, schroefdraden kapot gedraaid, etc. Dan toch ook even een pluspuntje: communiceren zijn ze goed in.
Hahah je zin kan inderdaad op twee manieren geinterpreteerd worden
Ik heb er ook een keer kleppen laten stellen, ben 2x terug moeten gaan ivm olielekkage in de kop. Later mn Akra opnieuw laten vullen, 3x teruggeweest en toen was het nog niet goed. Carbon eindkap niet goed vast, ze hadden de popnagels zo verrot gedraaid met een boor dat de gaatjes uitgelubberd waren. Ook aan de andere zijde lekte hij uitlaatgassen langs een popnagel die niet goed zat. Uit eindelijk, na eerst 3x tevergeefs terug naar verpalen, bij een universele garage goed laten repareren. Heb bij verpalen gewoon moeten betalen, ondanks dat de demper toen ik hem bracht in goede staat was. Was nog nooit open geweest! Enkel het wol moest vervangen omdat hij luider begon te worden.
Heb op een gegeven moment besloten om gewoon alles zelf te doen. Motorcity staat namelijk ook niet goed aangeschreven, en verder is er niet veel rondom Amsterdam.
Goedhart schijnt wel goed te zijn trouwens. Zelf geen ervaring mee.
wat betreft onderhoud.
2008 2009: olie en oliefilters om de 5000 km
2010 2011: olie en oliefilters om de 7500 km
2012 2013: olie en oliefilters om de 10.000 km
2014 en jonger geen idee, zal ook wel om de 10.000 wezen
met de olie + oliefilter wissel volgens mij meteen de kleppen controleren. tenminste bij mijn 2013 wel.
Hier trouwens nog de beloofde foto:
[afbeelding]
Nieuwe kappenset, custom stickerset laten maken (crispy designs), ketting/tandwielen, achterbrug en andere zilveren alu delen zwart gepoedercoat.
Stickers op de vorkbeschermers ook deel van de set of heb je die ergens anders vandaan
Hier trouwens nog de beloofde foto:
[afbeelding]
Nieuwe kappenset, custom stickerset laten maken (crispy designs), ketting/tandwielen, achterbrug en andere zilveren alu delen zwart gepoedercoat.