Ook over nagedacht maar wil er sowieso een met kenteken aangezien ik op de weg rijden echt niet op wil geven i.v.m. vakanties in het buitenland etc.Of losse SM puur voor circuit. Zit je ook niet te kutten met het feit dat je eigenlijk op slicks wil rijden en op je bek gaan is een stuk goedkoper.
Nice haha!
Kijk daar kan ik wat mee! ik weet dat ze van 63 naar 68pk gegaan zijn, zijn er qua specs nog meer dingen veranderd?
andere vering bijvoorbeeld of is dat allemaal hetzelfde?
volgend seizoen ergens in Augustus de XT te koop zetten en het seizoen vroeg afsluiten, dan kan ik in de winter van 2019 gaan kijken naar een 2012+ SMC-R met niet al teveel km..
Weet dat ze erg sterk zijn maar volgens mij zie je er weinig met 50/60k op de teller?
Hebben jullie wp stickers op de voorvork? Zo ja welke en eventueel een bestellingslink erbij? Er zijn er zo veel soorten dat ik door de bomen het bos niet meer zie..
Hebben jullie wp stickers op de voorvork? Zo ja welke en eventueel een bestellingslink erbij? Er zijn er zo veel soorten dat ik door de bomen het bos niet meer zie..
Vandaag gemeten;Ik heb eens naar de laagspanning van de smc gekeken. Die vond ik niet echt hoog. Bij mij is die ongeveer 13,45 volt. Volgens mij moet die tussen de 13,50 en 14 volt zijn. Nu ben ik benieuwd wat bij jullie de laagspanning ongeveer is. Als er mensen zijn die dat weten hoor ik het graag.
Grtzz. Look
Vandaag gemeten;
Heeft twee weken stil gestaan, voor het starten 12,4 volt
Na het starten; 14,7 volt, paar keer gas geven; 14,8 Volt.
Groot licht aan, 2 X led Verstraler, handvat verwarming op de hoogste stand; 14,8 Volt stationair draaien. Bij gas geven blijft de spanning constant 14,8 Volt.
NB ik heb alleen maar LED verlichting en een lichtgewicht sport accu (lithium heet dat geloof ik)
- Gemeten met een gekalibreerde Fluke meter.
Staat gewoon in het boekje wat er bij de motor zit...… Sag instellen....@Tomva ik heb nog een origineel zadel liggen stuur maar even pm als je nog op zoek bent!
En zaterdag mn vering laten checken door Hyperpro en geadviseerd mn rear shock opnieuw in te stellen op de juiste hoogte/spanning. Iemand hier ervaring mee? Hij zei dat het zelf wel kon dat je alleen ff de tijd moest nemen om de rear shock eronderuit te halen. Ik hoor het graag!
@Tomva ik heb nog een origineel zadel liggen stuur maar even pm als je nog op zoek bent!
En zaterdag mn vering laten checken door Hyperpro en geadviseerd mn rear shock opnieuw in te stellen op de juiste hoogte/spanning. Iemand hier ervaring mee? Hij zei dat het zelf wel kon dat je alleen ff de tijd moest nemen om de rear shock eronderuit te halen. Ik hoor het graag!
die smc-r uit 2017 op Mp.nl met 30.xxx km.... is dit wat??? welk onderhoud moet de motor hebben gehad? koprevisie? zuiger vervangen? mooi ding , jong maar veel gelopen.... graag jullie mening
@Tomva ik heb nog een origineel zadel liggen stuur maar even pm als je nog op zoek bent!
En zaterdag mn vering laten checken door Hyperpro en geadviseerd mn rear shock opnieuw in te stellen op de juiste hoogte/spanning. Iemand hier ervaring mee? Hij zei dat het zelf wel kon dat je alleen ff de tijd moest nemen om de rear shock eronderuit te halen. Ik hoor het graag!
Hoe lang gaan bij jullie de koppelingsplaten mee? Bij 8800 km beginnen ze al door te slippen!
Dag heren,
Ik rijd sins een jaar met een smc 690r 2017 dus dacht dat me aanmelden op dit forum zeker geen kwaat kon
Doe meestal ook alles zelf aan de moto dus hier valt zeker wat te lerenik rij al een 5tal jaren met de ktm maar heb eigelijk altijd 2takt gereden dus die 4takt is nog wat nieuw....
Heb de sm nieuw aangekocht en zit ondertussen aan een 5000km, tips aan onderhoud mogen zkr gegeven wordenvragen mogen ook gesteld worden alvast bedankt
Weet iemand een leuk setje remschijf + remblokken wat heel fatsoenlijk werkt?