Ik vind 'm prachtig. Zeker in de KTM huiskleuren van tegenwoordig.
Voor een stuk of tig foto's:
So Many Photos of the New KTM 790 Duke
wel een doekje over je toetsenbord, anders doet dat het waarschijnlijk niet meer tegen de tijd dat je onderaan bent gekomen.
Ik zou echt alleen de inmiddels veelbesproken uitlaat onder handen nemen.
Gewoon vervangen door een imi-akra en je bent er al. De plaats is op zich niet verkeerd, alleen de demper is lelijk.
hahaha, ik zat erop te wachten.
Spendeer dan een paar euro meer en hang er iets fatsoenlijks onder
hahaha, ik zat erop te wachten.
Helaas ga je het voor die paar euro niet redden.
Als ik 11k heb zou moeten tikken voor de motor en er ook nog benzine in wil kiepen ga ik echt niet voor 500 Euro een echte Akra monteren.
Die nepperts kosten 35-40 Euro en ik kan je uit ervaring vertellen dat ie prima klinken op een tweecilinder, met alleen het einddopje van de dB killer erin. Pijpje afzagen dus.
Ik rijd met de zogenaamde AliMura. Doet het prima en staat mooi.
Kwalitatief een stevig ding en goed door de Chinezen in elkaar gezet hoor. Als je zo'n ding nooit in de hand hebt gehad mag je er niet over oordelen. Begrijp me niet verkeerd, er komt een heleboel zooi uit China, maar die AliPovic dingen zijn best OK.
Misschien kwalitatief net iets minder, maar dat voor een tiende van de prijs ....
De prijs/kwaliteit verhouding is zeker een topper.
[afbeelding]
Haha, die uitlaten heb ik nog nooit echt serieus bekeken. Maar dat is wel goedkoop ja, bizar.
Naja, eerst volgend jaar de duke eens huren voor een aardig weekendje ofzo. Ik heb nog zeer warme herinneringen aan m'n 690 Duke en hoe die reedt/stuurde, heerlijk! Ik verwacht dezelfde ervaring (op steroïden) op de 790. Dus het kan ook nog wel eens tegenvallen. Prototype previews klonken in ieder geval wel hoopvol.
Haha, inderdaadHeb jij ooit wel eens een negatieve review gelezen door een 'bekende' journalist?
Ik hoop eigenlijk dat het wat lager is dan dat van de 690.Is het stuur zo laag, of lijkt het zo door de bocheltank?
Op een SV650 1st gen.mijn broer heeft ook een china akra
ik heb hem er aan gelast en hij gaat nog steeds goed met zijn china akra
hier filmpje:
Subframe van deze is ook veel mooier zo met de buisjesQua uitlaat had ik dit een betere oplossing gevonden:
[afbeelding]
eerste afleveringen worden eind maart verwacht
ook de demo's lijken niet eerder te komen
had gehoopt dat er eerder demo's waren
had wel zin om in januari een klein stukje te rijden en
dan beslissen om wel of niet te bestellen
Dat gegoten frame hebben meerdere merken. Vind juist dat buizen frame zoals op de 390 wel tof.Eh, is dat niet gewoon een 390 Duke?
Vind het allebei wel wat hebben, buizen of gegoten subframe. Vond/vind het er op de 690 duke ook wel mooi uit zien. Heb ooit wel eens gelezen dat het gegoten subframe goedkoper te produceren is dan een gelast buizen subframe. Vind die luchtgaten erin wel mooi
Redelijk generieke spiegels toch, maar dan omgedraaid. Er moet haast wel zoiets zijn voor vrijwel iedere motor op de aftermarkt... markt. maar dan staat er geen ktm op