Voor orginele KTM-Parts weet ik het goedkoopste adresje, mail mij maar dan komt het helemaal goedWat is de beste plek om wat standaard onderdelen te bestellen.
Heb net bij Haan Wheels m'n 17" velgjes besteld zonder remschijven en tandwiel.
Als het prijsverschil niet te hoog is lijkt het me wel leuk om wavedisks en dat oranje tandwiel te bestellen. Waar-o-waar kan ik een prijscheck doen?
Mooie bike topcats
Die 950 die net weg is, was dat toevallig een 2006 model met 2007 stickers?
twee-twee-zeven, en toen begon ik er een minder gevoel bij te krijgen,zal misschien nog wel een beetje kunnen uitlopen,denk dat 230 wel haalbaar was.
één keertje max rijden is wel leuk
Ja met Shoei DS en de kin op het stuur, zeker met die Shoei DS helm op?
Ik ga ook eens keer de top uitproberen zonder de ballast (Eastpak en zijtassen). Wellicht via Arnhem naar Oberhausen. Dat is dichterbij voor mij dan bij Venlo.
Dat vind ik ook niet, ben zelfs overgestapt naar de andere viscositeit 10W40 ipv 10W50.Ja met Shoei DS en de kin op het stuur
Maak me alleen ernstige zorgen om mijn olieverbruik, 3e fles is ook op en er staat nu 6200 km op, kan toch niet echt de bedoeling zijn?
95717 (Dick) gebruikt ook 10w40 en die hoeft ook nooit naar zijn oliepijl te kijken, denk dat ik die stap ook maar eens moet gaan zetten, dit word echt te gek zo.Dat vind ik ook niet, ben zelfs overgestapt naar de andere viscositeit 10W40 ipv 10W50.
Het zou dan beter inlopen. En mijn dealer heeft ook geadviseerd dat oliepeil bij de warme motor net boven de min streep staan (motor rechtop). Alles wat boven de min streep zit wordt het eruit gegooid.
Maandag vond ik niet meer verantwoord: geen olie meer te zien op de kijkbuis, dus maar halve liter bijgedaan voor mijn gemoedsgerust. Geen zin in het vastloper.
Net heb ik mail gestuurd naar mijn dealer, ook de foto van mijn vettige Akra's bijgedaan.
Afwachten dus.
Anders stap ik over naar halfsynthetische motorolie van Motul. Vanaf nieuw tot nu alleen Motorex gebruikt.
Mijn vorige motor, Yamaha Thundercat, kent geen enkele olieverbruik.
95717 (Dick) gebruikt ook 10w40 en die hoeft ook nooit naar zijn oliepijl te kijken, denk dat ik die stap ook maar eens moet gaan zetten, dit word echt te gek zo.
Yep hoezo, had je hem op marktplaats zien staan? Hij had trouwens nog een probleempje bleek later, ik had de schijnbaar niet de juiste olie in de koppeling leidingen gestopt, zodat de afdichtingen aangetast raakten en begonnen te lekken. Volgens de specs zou de olie echter goed moeten zijn en het was nog eens dure olie ook. Een gewaarschuwd mens telt voor2: gebruik alleen de voorgeschreven olie, lees merk en type...!!!
ik zie geen verschil
Ik geloof dat 2 spoiler met stickers even duur was als stickersset voor/ achter.....Ik heb hem een paar maanden geleden al op marktplaats zien staan
Heb je toen nog een mailtje gestuurd over de stickers
Zo als je ziet het is prima gelukt (wel duur)[afbeelding]
Je betaald meer omdat alles gecoat is en het wat exclusiever is, dan heeft een kleinere tank daar niks mee te maken, dat maakt hem juist wat slanker, wat mijn inziens net wat heftiger oogt.....gaat die 990SMR er komen dan? Ben benieuwd hoe spannend die gaat worden tov de normale SM. Ik vind persoonlijk de kleuren van de huidige SMR mooier dan die van de SM, maar om daar nu meer voor te betalen en het dan te moeten doen met een kleinere tank, voelt wat raar
Je betaald meer omdat alles gecoat is en het wat exclusiever is, dan heeft een kleinere tank daar niks mee te maken, dat maakt hem juist wat slanker, wat mijn inziens net wat heftiger oogt.
De SM is ook een erg mooie tank hoor, maar vond dat matzwarte icm dat oranje frame gewoon errug vet staan.
En zo heel veel duurder issie niet
denk het wel.......gaat die 990SMR er komen dan?
Ja, soms is vervelend, maar nu is mijn SM zuiniger geworden. Bezwaar is al stuk minder geworden.Klopt het zwarte frame en de achterbrug zijn super mooi! Helemaal mee eens. Kleine tank blijf ik minder vinden.
Ik heb laatst gewoon 180 km met een tank gereden hoorKlopt het zwarte frame en de achterbrug zijn super mooi! Helemaal mee eens. Kleine tank blijf ik minder vinden.
Ik heb laatst gewoon 180 km met een tank gereden hoor, in die tussentijd kom je in Belgie zo'n slordige 25 benzinepompjes tegen...
Mijn record is 200km voordat de reserve aansprong. Is toch 1 op 18.(continu 120km/u over de snelweg)
In het terrein heb ik de reservelamp aangekregen na 80KM. Dat is dan weer een verbruik van 1 op 7.
Iemand een tip voor me welke SM bandjes ik moet laten monteren volgende week?
Ik vind voor een andere filter en een factorysetje tegenvallen,heb je epc en dergelijke er nog opzitten?Hier de dynorun voor en na montage Factory kit en DNA filter. Hij voelde idd iets sterker, maar grootste verschil zit hem in de gasrespons (heel soepel nu) en de opname vanaf onderin. [afbeelding]