O man.....wat ist toch een mooie garage als de motor er in staat
Bedankt voor je reactie Nampus. Ik was namelijk ergens van mening dat er verschil zat tussen dempers van 2 en van 4 cilinders ivm de hitte. Weekendje knutselen kan ook leuk zijnBedankt voor de links!
Ziet er goed uit!
Wat gaan ze precies doen bij hyperpro?
Zie op de voorvork een hk sticker zitten, hebben zij er in het verleden aan gesleuteld?
Waarom nu hyperpro en niet nog een keer hk?
Vering aanpakken staat nog op m'n to do list, vandaar de vragenlijst
Zo, heel wat honderden euro's lichter, maar klepjes gesteld, uitlaatpakking vervangen, tb rubbers vervangen, olie en filter vervangen, mapping nagekeken, nog wat gemaakt... Dus ben er weer klaar voor. Betalen deed wel pijn, maargoed had geen zin meer het zelf te doen.
Ook pijn deed een krasje op de tank na weer in ontvangst nemen vd motor. Hoop dat we hier nog uitkomen. Het is op het matzwarte, dus poetsen is geen optie.
Waarom pakken zoveel mensen de vering eigenlijk aan? Er zit redelijk high end WP spul op de dukes....
Ziet er goed uit!
Wat gaan ze precies doen bij hyperpro?
Zie op de voorvork een hk sticker zitten, hebben zij er in het verleden aan gesleuteld?
Waarom nu hyperpro en niet nog een keer hk?
Vering aanpakken staat nog op m'n to do list, vandaar de vragenlijst
Zuur man!! Waar was het? Wat zeiden ze van de kras?
Ik heb ook een krasje op mn matzwarte tankvolgens mij is de tank opnieuw laten wrappen het goedkoopst. Ervan uitgaande dat de kleuren van ktm en matzwarte vinyl wrap overeen komen.
Ik heb hem inderdaad laten afstellen bij HK, maar heb meer gelezen over goede ervaring bij hyperpro, met name bij het smt/lc8 topic. Bij hyperpro neem ik ook die andere voorvorkkeringen, die minder stroef gaan, ik heb het idee dat ik door de jaren heen (motor is van 2012) meer voel van oneffenheden in het wegdek.
De reden dat ik voor andere veren wil gaan is ook ervaring uit het verleden. Had op mijn r6 ook progressieve veren gemonteerd (wilbers) en dat was echt een mega vooruitgang. Wil het daarom voor de SD ook proberen.
Thanks voor de tip van wrappen, is voor mij wel een last resort. De dealer is ervan overtuigd dat het niet door hen komt. Ik weet 99% zeker dat ik hem krasvrij heb achtergelaten daar. Dus het is een beetje welles nietes geworden, echter heeft hij wel aangegeven dat ik maar moest laten weten wat ik ervoor wil hebben. Dus heb bij een spuiterij geïnformeerd en ga dat bedrag 1 op 1 doorgeven aan hem. Wat gok jij dat een tank spuiten kost? Heb jij al eens geïnformeerd?