KTM LC4 640 SM (inruil z1000 mogelijk)

retic

Die hard MF'er
4 okt 2010
296
0
Vianen (Utrecht)
ktm lc4 640 sm 2004 in nieuwstaat, deze sm heeft letterlijk zn fabrieksglans nog en is meer dan goed onderhouden (overmaintenance)
nieuwe dunlop sportmaxx banden, compleet remus uitlaatsysteem, olie en filters twee weken geleden vervangen, valbescherming rondom, custom decal/sticker set op radiateurklep en frontguards, kortom een plaatje van een ktm lc4 640,zo goed als splinternieuwe airoh helm en scott bril kunnen er eventueel ook bij, beide maar 3 keer gedragen
het liefste zou ik deze supermoto ruilen tegen een nette kawasaki z1000 model 2003/2004, maar inruilen tegen geld is uiteraard ook mogelijk.... ;)


Afbeelding032.jpg


Afbeelding037.jpg


Afbeelding034.jpg


Afbeelding041.jpg


Afbeelding024.jpg


2010-11-22170432.jpg


Afbeelding012.jpg


Afbeelding010-1.jpg


Afbeelding002-2.jpg


Afbeelding001-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding, die helm ook trouwens. (heb em ook :+ )

thanks kerel, die airoh helm is inderdaad qua design en kleuren echt mooi
zit ook fantastisch en de scott89xi valt er als gegoten in, wat ik mooi vind is dat zo goed als niks van gezicht meer zichtbaar is..... 8-)
 
Richtprijs doet wonderen ;)

''4750'' euro is wat ik zeer kort geleden zelf betaald heb voor deze ktm, dit wil ik ook graag terug vangen voor deze machine
wel gaat hij een dezer dagen nog een keer terug naar powermotors maarsen
daar ik na het ophalen bij powermotors twee a 3 weken terug merkte dat hij boven de 130 km wat overdreven ging trillen, heb al gebeld en hoogstwaarschijnlijk gaat het om de voorvorkkeerringen (geen duur geintje dus), kan tevens ook simpelweg een verkeerde bandenspanning zijn, ik heb zelf de ballen verstand van motoren nog, dit is mn eerste motor, dus ik laat het maar even beoordelen bij powermotors, dus dit onderhoud/reparatie word nog door mij gedaan.... ;)
 
Laatst bewerkt:
Trillen zou ik zoeken bij lagers of remschijven. Prijs is boven budget, succes met de verkoop. Het is een mooie motor ;)
 
mogelijk wel interesse in de helm en bril als die ook los weg gaat. kan je me een pm sturen met maat, type en vraagprijs?

tnx :Y
 
Wauw heel mooie motor heb 3 weken geleden er een gekocht,
tis eigelijk een verkoop topic(A) maar hoe heb je dat gedaan met je voorvork dat carbon folie met wp?
 
Wauw heel mooie motor heb 3 weken geleden er een gekocht,
tis eigelijk een verkoop topic(A) maar hoe heb je dat gedaan met je voorvork dat carbon folie met wp?

top!, en bevalt de 640 je?.... :]
dat wp carbonfolie is gewoon los verkrijgbaar zag ik laatst
in zilver en zwart meen ik, zal eens kijken of ik het nog terug kan vinden voor je....
het staat mooi en is tevens extra bescherming voor je voorvork..... 8-)

(gevonden, het is gewoon een ktm powerpart, dus makkelijk te vinden, alvast een voorbeeld: KTM - READY TO RACE
 
Laatst bewerkt:
''KICK!!'', wegens kunnen kopen van mooie z1000 spoed bij verkoop nu.....

hij mag voor ''4250'' euro incl airoh helm en scottbril beiden splinternieuw.....
 
Altijd rustig warm gereden, niet gereden als 'ride it like you stole it', en zeker nooit mee gewhieeled?

Motormeuk Filmpje: MFMM 2011

waar de fuck lul je over kerel!?!, ken jij mij?......
ik ben zwaar zuinig op mn spullen!!, yep altijd netjes warm gereden inderdaad!
wil hem ook graag heel houden zeg maar, en tuurlijk is er mee gevlamd, maar ook is de fiets zeer goed onderhouden dus dat lijkt me niet uitmaken, waar is een supermoto voor?
en wheelies heeft hij in mijn handen weinig gezien, ben er niet zo,n ster in
een ktm die nooit geen wheelies heeft ondervonden ga jij ook nergens vinden maar goed
en leuk dat je met dat filmpje komt, maar zie jij mij ook ergens rijden in dat filmpje?, volgens mij zit ik achterop een limegreen z1000, degene die je ziet rijden op de ktm 640 is rikkels, is tevens een zwarte prestige ook
probeer deze fiets maar onderuit te halen als je jezelf verveelt kerel!, de werkelijkheid is dat er een zo goed als nieuwe blinkende 640 2004 staat, hij is ook zo goed als zeker morgenochtend verkocht, komt een zwarte Z1000 voor in de plaats....... 8-)
 
wil jij je zolder nog geschilderd hebben of niet holleeder???....... B| :W .......... ;)

O ja das waar ook sorry 300,- dan

Ben erg benieuwd ouwe, ik test hem wel ff voor je :P
Wanneer kan je brmmr ophalen dan, of beter gezegd wie ??? :Y

Ik ziet u morgen wel weer in het hoofdkantoor :W
 
O ja das waar ook sorry 300,- dan

Ben erg benieuwd ouwe, ik test hem wel ff voor je :P
Wanneer kan je brmmr ophalen dan, of beter gezegd wie ??? :Y

Ik ziet u morgen wel weer in het hoofdkantoor :W

morgen kom ik zeker ff op het hoofdkantoor langs ouwe... 8-)
als het goed is gaat bokkie hem van daar naar silverline knallen, en als het anders uitkomt zal jij het zijn
zowiezo mag je hem wel ff meenemen voor een testrit, je gaat hem echt dik vinden
het is echt een plaatje hoe hij er bij staat, en het geluid uit de scorpions is echt bruut!.... :}, daar zitten standaard al geen db-killers in....... })
 
''kick!''.... :]

er is iemand wezen kijken, maar deze persoon ging achterlijke bedragen bieden
dus hij staat helaas nog steeds te koop, had mn zinnen op een z1000 gezet maar dit kon daar door niet doorgaan
hoop dat ik hem snel kwijt ben zodat ik de z1000 alsnog kan halen, een goed/reeel bod mag gedaan worden.... :Y ;)
 
Misschien ff beter opletten als je zoiets neerzet, dit filmpje is namenlijk niet van de topicstarter |(

snap zowiezio niet waarom die knuppel mn ktm probeert te downgraden eigenlijk... :N
zeuren om te zeuren denk ik, denk dat de zzr rijder( :r ) ook kleurenblind is of zo..... _O-
ik zit in dit filmpje achterop de limegreen z1000..... ;)
 
Misschien ff beter opletten als je zoiets neerzet, dit filmpje is namenlijk niet van de topicstarter |(

Dan ga je ff naar de filmpjes die zijn gepost door dezelfde persoon en dan kom je vanzelf een filmpje tegen waarin TS de hoofdrol speelt. Indien hij dat niet dan zijn foto 4 en foto 6 niet de motor van TS.

Maar ik heb meneer de TS blijkbaar op zijn teentjes getrapt want hij loopt wel heel hard van stapel. Toch raar als het allemaal niet waar geweest zou zijn, dan had een vriendelijk (of minder vriendelijk (I really don't care)) berichte best mogelijk geweest en dan had ik het zo weg gehaald.

En waarom zou TS zich er uberhaupt druk om maken? Zijn topic gaat er alleen maar door omhoog en elke koper die uberhaupt een beetje moeite doet stuit vanzelf toch op de filmpjes, de ideale kans voor TS om daar normaal op te reageren.

Maarja als je die groep'motor' rijders zag (middelvingertje, burnout met koud blok etc etc) dan zal normaal reageren vast heel moeilijk zijn.

Ik heb gezegd :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan