KTM LC4 Supermotard

Status
Niet open voor verdere reacties.
He Nico,

Heb je nog wat meer info over de bike, auto start of kickstart en hoe ie loopt, misschien dat ik hem er toch gewoon bij koop, hoor wel van je,
 
hey heb je de bijrijder stepjes er nog bij?
en is deze motor op 25 kw te zetten?
heb wel interesse.. is ook een 4 takt toch? :D
 
He Nico,

Heb je nog wat meer info over de bike, auto start of kickstart en hoe ie loopt, misschien dat ik hem er toch gewoon bij koop, hoor wel van je,

Andre,

De motor is old school aantrappen. Dus gewoon kicken,ik ben net een week bezig geweest de carb af te stellen, nu is het zo met koude start, choke aan, trappen en lopen (o.k. soms 2 x) warm laten lopen, choke uit, een goaaan!!.
Even detailtje,...je kan horen aan het blok als deze stationair draait, dat ie PoweRR! heeft. 8-) (zachtjes fluiten van de luchtinlaat, je weet wel net zoals bij een muscle car)
 
hey heb je de bijrijder stepjes er nog bij?
en is deze motor op 25 kw te zetten?
heb wel interesse.. is ook een 4 takt toch? :D

Nee de bijrijder stepjes heb ik niet. Op deze motor moet je het t-shirt aantrekken met de rug opdruk "if you can read this, the B* fell of"
Nee zonder dollen, dit is niet echt een motor om met passagier te rijden. Kan wel maar tja ......alleen in noodgevallen ;)

En Het is inderdaad een 4-takt met op het kenteken 17Kw *O*
 
Laatst bewerkt:
In je verbouw topic zeg je dat hij opgevoerd is enzovoorts en hier dat het een dikke klappert in je onderrug geeft. En toch is hij 17 kw, of alleen op kenteken? :P
Of heeft hij gewoon superveel koppel?
 
In je verbouw topic zeg je dat hij opgevoerd is enzovoorts en hier dat het een dikke klappert in je onderrug geeft. En toch is hij 17 kw, of alleen op kenteken? :P
Of heeft hij gewoon superveel koppel?

:Z wel trek je conclusie uit de beschikbare informatie ;)
 
scooter rollerbank? :O:P
nee maar ff serieus nu, want misschien heb ik dan wel interesse.. ;) hoeveel vermogen heeft hij nu, en hoeveel volgens papier :P
 
scooter rollerbank? :O:P
nee maar ff serieus nu, want misschien heb ik dan wel interesse.. ;) hoeveel vermogen heeft hij nu, en hoeveel volgens papier :P

wat hij nu heeft, geen idee, veel meer dan de 17kw op papier.
Maar laat ik jou maar afraden deze motor aan te schaffen.
Zo te lezen ontbreekt jou de kennis en ervaring, om met deze motor te gaan rijden.
Dus lijkt het me verstandig verder te kijken, misschien is een yamaha xt wat voor je.
 
Laatst bewerkt:
Ben nog aan het overleggen met me vader en wil me auto eerst nog ff weg doen..

Dit lijkt me leuk om ook te hebben naast me fzr

Maar wat valt er onder geen lange toerritten mee maken ? hoeveel zou je er wel mee kunnen rijden ?

en wat voor bandjes zitten er nu wel onder dan ?
 
ik snap niet dat je dat ding nog niet kwijt ben! ik heb er al 2 dus kan je er ook niet vanaf helpen al zou ik het willen ;(

Wel ik wil hem wel kwijt, maar niet tegen elke prijs. Daarnaast wil ik zeker weten dat degene die de motor koopt, zichzelf niet dood rijdt, door onervarenheid of wat dan ook.
dus ik verkoop hem niet zomaar aan jan en alleman, ik noem het maar een vorm van sociale zelf verantwoording O-)
 
Ben nog aan het overleggen met me vader en wil me auto eerst nog ff weg doen..

Dit lijkt me leuk om ook te hebben naast me fzr

Maar wat valt er onder geen lange toerritten mee maken ? hoeveel zou je er wel mee kunnen rijden ?

en wat voor bandjes zitten er nu wel onder dan ?

met lange toerritten bedoel ik ritten van 300/400 km over de snelweg. naar het buitenland en zo. Deze motoren zijn niet daarvoor gebouwt. Maar ritjes over binnenwegen zijn top op deze motor. Daarnaast een uurtje rondrijden op mijn KTM is een tamelijk fysieke aangelegenheid ;)

En wat voor bandjes? rubberen. _O- , sorry Bridgestone
 
Zou je misschien wat foto's naar me kunnen mailen ? evt van de verbouwing (allemaal in een rar bestandje ofzo O-) )

Me vader vind het wel interessant.. en zonder zijn toestemming kan ik weinig :X

dave.vandiepen@gmail.com

Bvd :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan