KTM LC4 topic: zweite Teil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, even aan het knutselen geweest...

Spiegeltje wat ik er eerst op had:

full
 
Oberon streetfighter spiegeltje had ik nog liggen... steuntje voor gemaakt. Nu zit het zo, van de week even testen of ik hem goed heb afgesteld...

[afbeelding]

Maakt niet uit of je wat ziet of niet. Ziet er iig cool uit! Niet meer veranderen.
Bar-end spiegels past niet op SMmert vind ik. Dan kun je je stuur niet aan de grond rijden als je door een bocht zeilt :P



Net maar even een rondje gedaan met de 660!

Was wel weer lekker na 5,5 week niet gereden te hebben!


*O* *O* *O*


et Elmo94

mooie foto :9~ en brommert natuurlijk. Verbouwing is goed uit gekomen.


:W
 
Laatst bewerkt:
Maakt niet uit of je wat ziet of niet. Ziet er iig cool uit! Niet meer veranderen.
Bar-end spiegels past niet op SMmert vind ik. Dan kun je je stuur niet aan de grond rijden als je door een bocht zeilt :P*O* *O* *O*


et Elmo94

mooie foto :9~ en brommert natuurlijk. Verbouwing is goed uit gekomen.


:W

danku danku deze mag uiteraard in de op!
 
Klopt, dat is 'm :Y


Die is inmiddels al een half jaar niet meer op MF geweest :X

Daar ben ik eindelijk weer een keer... :P Dat is inderdaad mijn oude fiets (die ik toch wel mis, nu ik nog steeds motorloos ben.... ;( )

Desalniettemin wens ik jou er veel plezier mee Blade!! :] :] Bevalt ie goed??
 
Ik hoorde dat mijn oude 625smc ook al weer van eigenaar is gewisseld :P
Nieuwe eigenaar zn eigen nog niet gemeld hier?

Toch mis ik het af en toe wel het smc gebreuren, bij drempels vooral :O, en met ff lekker vlug korte ritjes knallen :P
Komt er nog wel een keer eentje terug ;)
 
Ik hoorde dat mijn oude 625smc ook al weer van eigenaar is gewisseld :P
Nieuwe eigenaar zn eigen nog niet gemeld hier?

Toch mis ik het af en toe wel het smc gebreuren, bij drempels vooral :O, en met ff lekker vlug korte ritjes knallen :P
Komt er nog wel een keer eentje terug ;)

inderdaad de 625 is weer vertrokken. Was een leuke fiets om het supermotard gebeuren op te ontdekken })

Heb nu een yz450f van 2010 en dat is toch weer anders dan de ktm.

De nieuwe eigenaar zit wel op het forum maar volgens mij alleen in het brabantse offroad topic zijn nickname is waiworri ofzoiets. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan