KTM LC4 topic: zweite Teil

Status
Niet open voor verdere reacties.
zomaar wat pics die ik laatst ff getrokken heb, binnenkort even naar powermotors om de olie/filters te laten vervangen,de kleppen te laten stellen, en ik denk dat mn ketting en tandwielen ook hun beste tijd hebben gehad.....

Afbeelding286-2.jpg


Afbeelding276.jpg


Afbeelding283-2.jpg


Afbeelding285-1.jpg
 
Ik ga deze week ook shoppen @ ktm dealer.

Alles voor een complete olie wissel met filters,
Ketting waarschijnlijk een DID 520VXGB/520VX2,
Luchtfilter olie en ik denk ook nieuwe luchtfilter,
De remblokken nog goed controleren anders moet ik die ook meebrengen.

Ik bestel ook een nieuw voorbandje maar ik kijk het weekend nog even af voor wat.

Kleppenstellen en verder wat check ups zodat ik het jaar zonder trammelant door kan komen.

Ben mooi vrij dus kan het lekker zelf allemaal doen.
 
Ik denk dat deze banden qua levensduur langer meegaan dan de Goldspeeds. Ze zijn meer voor straatgebruik georienteerd, terwijl de Goldspeed Intermediate meer een afgeleide is van circuit gebruik. Ik denk dat ze de compound hebben van de SportAttack, maar dan met een aangepast carcas. De SportAttacks zijn super, of niet Se Sua??

Ja niets over te klagen. Warmen goed op, plakken geweldig en goed in de nattigheid. Deze SM Conties kunnen wel eens erg goed zijn.

RAPTOR88 schreef op 31 maart 2012 @ 22:12:


Ik ga deze week ook shoppen @ ktm dealer.

Alles voor een complete olie wissel met filters,
Ketting waarschijnlijk een DID 520VXGB/520VX2,
Luchtfilter olie en ik denk ook nieuwe luchtfilter,
De remblokken nog goed controleren anders moet ik die ook meebrengen.

Ik bestel ook een nieuw voorbandje maar ik kijk het weekend nog even af voor wat.

Kleppenstellen en verder wat check ups zodat ik het jaar zonder trammelant door kan komen.

Ben mooi vrij dus kan het lekker zelf allemaal doen.

Geen nieuwe tandwielen :? Nieuwe luchtfilter je SMC bedankt je voor die moeite. Sua doet hem regelmatig (na 50 uur) wassen (in benzine) en dan weer in olien. Wat een gesmeer, das mijn specialiteit...

wat kun je nog meer doen? Bandenspanning, voorpoten ontluchten, Balhoofdlager smeren, linksysteem smeren, ook de pen daar waar de achterbrug gekoppeld is aan het motorblok. Oef hoe lang ben je vrij :P In de bedienunganleitung staat nog meer volgens mij.


dirt harry schreef op 01 april 2012 @ 01:02:


Wat een bezige bijtjes allemaal!!!

Ik hoop dat ik hem in de komende week weer eens ga verwennen met een was beurt. Brommert stond naast een enduro bij de supermarkt. Glimmen die enduro :X

Trouwens net weer wat nieuwe spullen besteld in Miami,

olie filters
spiegels, glazen liggen er los in te RAMMELEN, erg annoying
kettingspanner
achteraspen met dop moer
plastiek doppies daar waar de motor onder aan het frame vast zit. Alles rammelt er van af :/
bouten van bevestiging subframe vernieuwen. Is bijna 1 gebroken, gebogen :(

Alleen nog een keer nieuw plastiek drop. Maar het is nog heel dus geen haast mee. Nu durf ik meer risicos te nemen omdat een glijpartij weinig aan het uiterlijk van de motor zal verpesten })
 
Op speciaal verzoek van Se Sua :P

Oranje slangen bij de FCR


Oranje kettinggeleider (eerder al op gezet)


Creatief met restmateriaal :P


En net even de rimstriping gedaan.

Kutklusjes.nl :P

Had 4cm over. :o

 
Heeft er nog iemand het probleem dat zn ketting aan de binnenkant (dus als je van links af naar de ketting kijkt) blinkt want ik heb het idee dat er ergens een geleider te diep is ingesleten...
 
Laatst bewerkt:
Ja niets over te klagen. Warmen goed op, plakken geweldig en goed in de nattigheid. Deze SM Conties kunnen wel eens erg goed zijn.Geen nieuwe tandwielen :? Nieuwe luchtfilter je SMC bedankt je voor die moeite. Sua doet hem regelmatig (na 50 uur) wassen (in benzine) en dan weer in olien. Wat een gesmeer, das mijn specialiteit...

wat kun je nog meer doen? Bandenspanning, voorpoten ontluchten, Balhoofdlager smeren, linksysteem smeren, ook de pen daar waar de achterbrug gekoppeld is aan het motorblok. Oef hoe lang ben je vrij :P In de bedienunganleitung staat nog meer volgens mij.Ik hoop dat ik hem in de komende week weer eens ga verwennen met een was beurt. Brommert stond naast een enduro bij de supermarkt. Glimmen die enduro :X

Trouwens net weer wat nieuwe spullen besteld in Miami,

olie filters
spiegels, glazen liggen er los in te RAMMELEN, erg annoying
kettingspanner
achteraspen met dop moer
plastiek doppies daar waar de motor onder aan het frame vast zit. Alles rammelt er van af :/
bouten van bevestiging subframe vernieuwen. Is bijna 1 gebroken, gebogen :(

Alleen nog een keer nieuw plastiek drop. Maar het is nog heel dus geen haast mee. Nu durf ik meer risicos te nemen omdat een glijpartij weinig aan het uiterlijk van de motor zal verpesten })



Ja ik heb vorig jaar nieuwe tandwielen gekocht en dacht dat de ketting nog wel mee kon maar ik denk toch dat hij nu wel op is.

Ik dacht ik doe maar niet alles opnoemen maar idd dat ga ik ook allemaal controleren/doen:P

Oja ben een hele week vrij 8-)
 
Laatst bewerkt:
Op speciaal verzoek van Se Sua :P

Oranje slangen bij de FCR
[~[url="http://www1.picturepush.com/photo/a/7929239/640/7929239.jpg"]afbeelding~][/URL]

Oranje kettinggeleider (eerder al op gezet)
[~[url="http://www5.picturepush.com/photo/a/7929238/640/7929238.jpg"]afbeelding~][/URL]

Creatief met restmateriaal :P
[~[url="http://www4.picturepush.com/photo/a/7929237/640/7929237.jpg"]afbeelding~][/URL]

En net even de rimstriping gedaan.

Kutklusjes.nl :P

Had 4cm over. :o

[~[url="http://www2.picturepush.com/photo/a/7929240/640/7929240.jpg"]afbeelding~][/URL]


Mooi hoor!

Maak straks eens een totaal foto als al je goodies erop zitten, lijkt me echt een fris uiterlijk :Y
Die silicone kvs slangen en kettingspanners in het oranje lijken me ook mooi :9~
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor!

Maak straks eens een totaal foto als al je goodies erop zitten, lijkt me echt een fris uiterlijk :Y
Die silicone kvs slangen en kettingspanners in het oranje lijken me ook mooi :9~~

De silicone kvs slangen en kettingspanners duren nog even.... B|
KVS slangen staan in backorder, en de boot vanuit de USA heeft de wind tegen volgens mij. :P

Totaal plaatje.



Met mooie gele stickers! :P

Ik wil nog de originele rad covers erop hebben., zoals deze hieronder.

http://www.bikez.com/pictures/ktm/2008/26624_0_1_2_450 smr_Image credits - KTM.jpg
 
Laatst bewerkt:
De silicone kvs slangen en kettingspanners duren nog even.... B|
KVS slangen staan in backorder, en de boot vanuit de USA heeft de wind tegen volgens mij. :P

Totaal plaatje.

[~[url="http://www3.picturepush.com/photo/a/7929851/640/7929851.jpg"]afbeelding~][/URL]

Met mooie gele stickers! :P

Ik wil nog de originele rad covers erop hebben., zoals deze hieronder.

http://www.bikez.com/pictures/ktm/2008/26624_0_1_2_450 smr_Image credits - KTM.jpg


Wauw, echt een mooi ding! *O*

Betreft die covers ik zie zo vlug het verschil ff niet (behalve dat er in die van jou nu meer oranje zit) :X
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Yep!!!

Maar er is meer mooi spul hoor!
Check de kawa van Tom van Teeffelen maar eens!
 
Op speciaal verzoek van Se Sua :P

Oranje slangen bij de FCR
[~[url="http://www1.picturepush.com/photo/a/7929239/640/7929239.jpg"]afbeelding~][/URL]

Oranje kettinggeleider (eerder al op gezet)
[~[url="http://www5.picturepush.com/photo/a/7929238/640/7929238.jpg"]afbeelding~][/URL]

Creatief met restmateriaal :P
[~[url="http://www4.picturepush.com/photo/a/7929237/640/7929237.jpg"]afbeelding~][/URL]

En net even de rimstriping gedaan.

Kutklusjes.nl :P

Had 4cm over. :o

[~[url="http://www2.picturepush.com/photo/a/7929240/640/7929240.jpg"]afbeelding~][/URL]

Sua moet zeggen gaaf man :9~ . Alleen een kaarsje/zaklamp voor en achter en een kenteken plaat erop, KLAAR voor mij. Later als ik opgroei.... Errug lekker, jummie, lekker gummen op circuit.

Sinds vorige week is Sua eindelijk aan het (gecontroleerd) sliden. Jaehhh. Helaas alleen op circuit OBW :P Wat was er voor nodig om het te laten lukken? Met ware doodsverachting op een bocht af stuiven. 10 m te laat remmen en toch insturen TADAA.
Wheely komt ook, vooral als ik er niet op bedacht ben of bezopen. Blijkt dat oefening baart kunst.


*D
 
Hoi,

Ik ben nieuw hier in dit topic. Ik heb sinds woensdag ook een lc4 *D

Mijn gs 600 lc4:
full


Het is al wel een oudje ;) uit 89/90.

Heeft iemand hiervan een wphb voor mij?
 
Zo 140 euro lichter...

In ruil daarvoor:

2 olie filters en de pakking.
1 liter olie want had nog een halfvolle 4 liter kan staan.
Nieuwe luchtfilter, ik kon voortaan deze gewoon omruilen tegen een ingeoliede voor een klein bedrag.
En geen DID maar een Regina ketting 520ORN6-118, hier zit een schakel met visje bij en een schakel om te klinken (met speciale "hulpstukjes" zodat je de rubbertjes niet in kan slaan en hem te vast zou klinken) dus kan je kiezen. Op de doos staat eigenlijk boven de 500cc klinken verplicht.

Ik ben er blij mee, nu kan ik gaan klussen haha.

Oja en nog heel wat handige weetjes en info, toch handig als je gewoon naar de dealer gaat i.p.v. zo maar wat op internet besteld.
 
Laatst bewerkt:
Zo 140 euro lichter...

In ruil daarvoor:

2 olie filters en de pakking.
1 liter olie want had nog een halfvolle 4 liter kan staan.
Nieuwe luchtfilter, ik kon voortaan deze gewoon omruilen tegen een ingeoliede voor een klein bedrag.
En geen DID maar een Regina ketting 520ORN6-118, hier zit een schakel met visje bij en een schakel om te klinken (met speciale "hulpstukjes" zodat je de rubbertjes niet in kan slaan en hem te vast zou klinken) dus kan je kiezen. Op de doos staat eigenlijk boven de 500cc klinken verplicht.

Ik ben er blij mee, nu kan ik gaan klussen haha.

Oja en nog heel wat handige weetjes en info, toch handig als je gewoon naar de dealer gaat i.p.v. zo maar wat op internet besteld.

en de kleppen? O-)
 
Hoi,

Ik ben nieuw hier in dit topic. Ik heb sinds woensdag ook een lc4 *D

Mijn gs 600 lc4:
[afbeelding]

Het is al wel een oudje ;) uit 89/90.

Heeft iemand hiervan een wphb voor mij?


Veel plezier ermee!

Komen er nog iets van stickers op of heb je al andere dingen in gedachte?

Met een manual kan ik je niet helpen die van mij begint vanaf 1998 :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan