retic
Die hard MF'er
zomaar wat pics die ik laatst ff getrokken heb, binnenkort even naar powermotors om de olie/filters te laten vervangen,de kleppen te laten stellen, en ik denk dat mn ketting en tandwielen ook hun beste tijd hebben gehad.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat deze banden qua levensduur langer meegaan dan de Goldspeeds. Ze zijn meer voor straatgebruik georienteerd, terwijl de Goldspeed Intermediate meer een afgeleide is van circuit gebruik. Ik denk dat ze de compound hebben van de SportAttack, maar dan met een aangepast carcas. De SportAttacks zijn super, of niet Se Sua??
RAPTOR88 schreef op 31 maart 2012 @ 22:12:
Ik ga deze week ook shoppen @ ktm dealer.
Alles voor een complete olie wissel met filters,
Ketting waarschijnlijk een DID 520VXGB/520VX2,
Luchtfilter olie en ik denk ook nieuwe luchtfilter,
De remblokken nog goed controleren anders moet ik die ook meebrengen.
Ik bestel ook een nieuw voorbandje maar ik kijk het weekend nog even af voor wat.
Kleppenstellen en verder wat check ups zodat ik het jaar zonder trammelant door kan komen.
Ben mooi vrij dus kan het lekker zelf allemaal doen.
dirt harry schreef op 01 april 2012 @ 01:02:
Wat een bezige bijtjes allemaal!!!
kan gewoon 10W40 in
Ja niets over te klagen. Warmen goed op, plakken geweldig en goed in de nattigheid. Deze SM Conties kunnen wel eens erg goed zijn.Geen nieuwe tandwielen Nieuwe luchtfilter je SMC bedankt je voor die moeite. Sua doet hem regelmatig (na 50 uur) wassen (in benzine) en dan weer in olien. Wat een gesmeer, das mijn specialiteit...
wat kun je nog meer doen? Bandenspanning, voorpoten ontluchten, Balhoofdlager smeren, linksysteem smeren, ook de pen daar waar de achterbrug gekoppeld is aan het motorblok. Oef hoe lang ben je vrij In de bedienunganleitung staat nog meer volgens mij.Ik hoop dat ik hem in de komende week weer eens ga verwennen met een was beurt. Brommert stond naast een enduro bij de supermarkt. Glimmen die enduro
Trouwens net weer wat nieuwe spullen besteld in Miami,
olie filters
spiegels, glazen liggen er los in te RAMMELEN, erg annoying
kettingspanner
achteraspen met dop moer
plastiek doppies daar waar de motor onder aan het frame vast zit. Alles rammelt er van af
bouten van bevestiging subframe vernieuwen. Is bijna 1 gebroken, gebogen
Alleen nog een keer nieuw plastiek drop. Maar het is nog heel dus geen haast mee. Nu durf ik meer risicos te nemen omdat een glijpartij weinig aan het uiterlijk van de motor zal verpesten
Op speciaal verzoek van Se Sua
Oranje slangen bij de FCR
[~[url="http/www1.picturepush.com/photo/a/7929239/640/7929239.jpg"]afbeelding~][/URL]
Oranje kettinggeleider (eerder al op gezet)
[~[url="http/www5.picturepush.com/photo/a/7929238/640/7929238.jpg"]afbeelding~][/URL]
Creatief met restmateriaal
[~[url="http/www4.picturepush.com/photo/a/7929237/640/7929237.jpg"]afbeelding~][/URL]
En net even de rimstriping gedaan.
Kutklusjes.nl
Had 4cm over.
[~[url="http/www2.picturepush.com/photo/a/7929240/640/7929240.jpg"]afbeelding~][/URL]
Mooi hoor!
Maak straks eens een totaal foto als al je goodies erop zitten, lijkt me echt een fris uiterlijk
Die silicone kvs slangen en kettingspanners in het oranje lijken me ook mooi ~
De silicone kvs slangen en kettingspanners duren nog even....
KVS slangen staan in backorder, en de boot vanuit de USA heeft de wind tegen volgens mij.
Totaal plaatje.
[~[url="http/www3.picturepush.com/photo/a/7929851/640/7929851.jpg"]afbeelding~][/URL]
Met mooie gele stickers!
Ik wil nog de originele rad covers erop hebben., zoals deze hieronder.
http://www.bikez.com/pictures/ktm/2008/26624_0_1_2_450 smr_Image credits - KTM.jpg
of hoger dan 40...altijd beter omdat de olie knap heet kan worden.
[...]
Hannamax in Hedel
De silicone kvs slangen en kettingspanners duren nog even....
KVS slangen staan in backorder, en de boot vanuit de USA heeft de wind tegen volgens mij.
Totaal plaatje.
[~[url="http/www3.picturepush.com/photo/a/7929851/640/7929851.jpg"]afbeelding~][/URL]
Met mooie gele stickers!
Ik wil nog de originele rad covers erop hebben., zoals deze hieronder.
http://www.bikez.com/pictures/ktm/2008/26624_0_1_2_450 smr_Image credits - KTM.jpg
Op speciaal verzoek van Se Sua
Oranje slangen bij de FCR
[~[url="http/www1.picturepush.com/photo/a/7929239/640/7929239.jpg"]afbeelding~][/URL]
Oranje kettinggeleider (eerder al op gezet)
[~[url="http/www5.picturepush.com/photo/a/7929238/640/7929238.jpg"]afbeelding~][/URL]
Creatief met restmateriaal
[~[url="http/www4.picturepush.com/photo/a/7929237/640/7929237.jpg"]afbeelding~][/URL]
En net even de rimstriping gedaan.
Kutklusjes.nl
Had 4cm over.
[~[url="http/www2.picturepush.com/photo/a/7929240/640/7929240.jpg"]afbeelding~][/URL]
Zo 140 euro lichter...
In ruil daarvoor:
2 olie filters en de pakking.
1 liter olie want had nog een halfvolle 4 liter kan staan.
Nieuwe luchtfilter, ik kon voortaan deze gewoon omruilen tegen een ingeoliede voor een klein bedrag.
En geen DID maar een Regina ketting 520ORN6-118, hier zit een schakel met visje bij en een schakel om te klinken (met speciale "hulpstukjes" zodat je de rubbertjes niet in kan slaan en hem te vast zou klinken) dus kan je kiezen. Op de doos staat eigenlijk boven de 500cc klinken verplicht.
Ik ben er blij mee, nu kan ik gaan klussen haha.
Oja en nog heel wat handige weetjes en info, toch handig als je gewoon naar de dealer gaat i.p.v. zo maar wat op internet besteld.
Hoi,
Ik ben nieuw hier in dit topic. Ik heb sinds woensdag ook een lc4
Mijn gs 600 lc4:
[afbeelding]
Het is al wel een oudje uit 89/90.
Heeft iemand hiervan een wphb voor mij?