KTM LC4 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet geliefd :? Kwee t ook niet. ik vind het super uitziende brommers. Alleen gereden met het ophalen. Tering dat moet jeuken |(

:+

Ja dat het 'lelijke'stomme'achterlijke' fietsje is! ik moet het ff uitvogelen met de onderhoud en de werkboekie.

die van mij klinkt aardig met mn akra's:D

met het ophalen dus je hebt er een gehad?:O
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een Duke2. Ideaal om voor je lol op te rijden! Moeilijk om je niet te misdragen en vooral leuk op korte stukjes. Samen met je vrienden rijden die allemaal supersports rijden is geen bal aan. Dan gaat het snel te hard en mis je topsnelheid. Maar vooral 2e versnelling bochten zijn een feest.

Wel een andere rijstijl aanleren (als je vanaf een normale motor komt) en wennen aan hoe plat je kunt gaan. Voor je gevoel zit je snel nogal slungelig op zo'n ding, maar dat is niet anders. :) Eenmaal aan het sturen/remmen dan ben je zoveel aan het verzitten dat het op sport lijkt.
 
Ik heb ook een Duke2. Ideaal om voor je lol op te rijden! Moeilijk om je niet te misdragen en vooral leuk op korte stukjes. Samen met je vrienden rijden die allemaal supersports rijden is geen bal aan. Dan gaat het snel te hard en mis je topsnelheid. Maar vooral 2e versnelling bochten zijn een feest.

Wel een andere rijstijl aanleren (als je vanaf een normale motor komt) en wennen aan hoe plat je kunt gaan. Voor je gevoel zit je snel nogal slungelig op zo'n ding, maar dat is niet anders. :) Eenmaal aan het sturen/remmen dan ben je zoveel aan het verzitten dat het op sport lijkt.
En dan wordt het tijd voor supermoto circuit rijden. Dan kun...en mag je voluit. En voor een paar tientjes kun je een hele dag scheuren. :]
 
Ja dat het 'lelijke'stomme'achterlijke' fietsje is! ik moet het ff uitvogelen met de onderhoud en de werkboekie.

die van mij klinkt aardig met mn akra's:D

met het ophalen dus je hebt er een gehad?:O

Hier ook akra's! kan niet wachten tot ik wer kan rijden!
heerlijk geluid echt een aanrader! *O*
 
Haha klopt met de db-killers is het inderdaad wat minder,

ben benieuwd wanneer we eindelijk weer kunnen rijden t moet nie langer duren.

waar woon je by the way?
 
Laatst bewerkt:
En dan wordt het tijd voor supermoto circuit rijden. Dan kun...en mag je voluit. En voor een paar tientjes kun je een hele dag scheuren. :]


Yep *O* maar aangezien dat de mijne aan het andere kant staat van die grote sloot, kost het alleen niet een paar tientjes (papapapapaapapaar B| )
27 april is het feest *D Kijken of ik die dag overleef bij MVD opt eurocircuit
Wie durft/mag/kan/wil :? Lijk me leuk *D

Nick_KtM schreef op 05 januari 2011 22:18


westland(onder Den Haag boven Hoek van Holland)

jij?

Ver weg :X Als ik in NL ben dan vooral rond Zwolliewood aan den IJssel. (tussen Zwolle en Deventer MAAR aan de GOEDE kant van de IJssel)


:+
 
Laatst bewerkt:
haha...wat een lol in het westland! _O-

@ Se sua..Wat is dat voor een dag met MVD. Is dat een cursusdag met open inschrijving? Staat zeker wel op zijn site. Ga straks wel ff kijken.
 
Laatst bewerkt:
Dan kijk jij beter of weet jij meer dan ik...ik zie het niet in de calender staan.
Ben al wel lid maar heb van deze nog niets gelezen.


Emmen eerste dag is op 09-05-2011, staat in de kalender.

Toevallig weet ik dat alle mensen die zich hebben aangemeld binnenkort een mail krijgen of zelfs al hebben. O-)
 
Laatst bewerkt:
hoi,
ik wil een temp. sensor gaan plaatsen tussen de radiatorslang van mijn gs620 LC4 uit 96', deze moet geplaatst worden op de slang die uit de cilinder komt en naar de radiator gaat.
maar ik weet niet zeker welke het is ik denk persoonlijk dat het de slang is die rechts uit de cilinder komt en via een t-stuk naar de bovenkant van de radiatoren gaat.

wie weet er meer van?
 
:W

vandaag mn 620 LC4 uit 1998 opgehaald *D

zal morgen wat mooier fotootje posten :P

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan