KTM LC4 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
kut is dat he :P

vandaag de KTM ff een beurtje gegeven, was ook hard nodig want er zat nog maar net iets meer dan een halve liter git (maar dan ook git) zwarte olie in :X

bougie had ook zn beste tijd gehad dus die ook maar vervangen..

oh en de gaskabel afgesteld, rijd een stuk beter zo *D

nu nog remvloeistof (schroeven zit vastgeroest dus gelijk maar een kunststof reservoir erop gooien) en luchtfilter vervangen..

Goed bezig!!!
 
hoi, ik heb een digitale teller gemonteerd op mijn supermotard gs620 LC4 uit 96', en nu wil ik hem gaan instellen maar dan moet ik wel eerst een paar dingen weten zoals:

- max. temp, voor het waarschuwingslampje
- toerental max koppel, voor de shiftlight
- max toerental, voor het waarschuwingslampje

kan iemand me aan deze getallen helpen?
 
WWwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :] :]

De kans gepakt om de ktm mij weer blij te laten maken :]
Wat heb ik het tog gemist om de buurt onveilig te maken *O*

Geniet nu het nog kan:W
 
hoi, ik heb een digitale teller gemonteerd op mijn supermotard gs620 LC4 uit 96', en nu wil ik hem gaan instellen maar dan moet ik wel eerst een paar dingen weten zoals:

- max. temp, voor het waarschuwingslampje
- toerental max koppel, voor de shiftlight
- max toerental, voor het waarschuwingslampje

kan iemand me aan deze getallen helpen?

Ik denk dat het nauwkeuriger is als je hem laat banken. Maar aan de 8000 toeren zit je wel aan de max. (correct me if i'm wrong)
 
Oranje/Zwart of oranje of zwart ? :+

Hoeft niet nieuw, maar dan wel een beetje in nette staat graag. Spul wat er nu op zit is gewoon oud, lelijk en vol met krassen.
 
Laatst bewerkt:
oh, die van mij zijn ook bekrast..
Op de foto zien die kapjes van je er prima uit, maar ik stel ook niet heel veel eisen daaraan met een sm/enduro.
 
wie heeft de KTM met dit fanastische weer nog uitgelaten vandaag??
Ikke ook...en nog wel allebei. Had ook een goeie smoes. Ook ff de hoofwatertoerist uithangen. Achter de dijken door het met kwelwater doordrenkte achterland speedwayen. Echt lache.
Heb de hele dag op twee wielen doorgebracht. Vanmorgen mountainbiken, vanmiddag op de KTM´s. Wat wil je nog meer. Af en toe mag dat van mijn wijfie! *O*
 
oh, die van mij zijn ook bekrast..
Op de foto zien die kapjes van je er prima uit, maar ik stel ook niet heel veel eisen daaraan met een sm/enduro.

Hehe op die foto zit de helft er niet op :+

Maar misschien heb je een punt, een ktm hoeft er niet als nieuw uit te zien.
 
Laatst bewerkt:
wie heeft de KTM met dit fanastische weer nog uitgelaten vandaag??

Ik ook en het was heerlijk....
Gelijk weer ff wat pics geschoten!!!
5361274562_80a37d5e90_z.jpg
 
maximale koppel? of max toerental?
en de max temperatuur, weet je misschien hoe hoog ik die moet instellen?

Op mijn duke begon het oranje gedeelte bij de 8000 toeren(max toeren dus).
Gisteren kwam mijn olietemperatuur tussen de 90 en 100 graden, in de zomer ligt dit natuurlijk hoger. Misschien 120 graden een idee??
 
Ik ben zonet ook weer even bezig geweest met de KTM.

Nog steeds krijg ik hem niet aan zonder remmenreiniger in de luchtfilterbak. De eerste goeie trap lijkt ie wel altijd een paar klappen te geven (dus met choke maar zonder remmenreiniger)
Toen hij liep heb ik even wat doorgemeten voor de verlichting, ik heb maar liefst 2,8V wisselspanning er op staan. Lijkt me aan vervanging toe.

Maar dat is nu niet belangerijk, de motor viel uit want ik had de benzine kraan dicht staan, lekker slim. Toen ik deze weer open zette om hem opnieuw te starten zeikte het er meteen via de overloop uit. Ik heb de carb er af gehaald, maar de vlotter lijkt prima te werken...

Vreemd of niet?
Nog een paar vraagjes (delorto carb):
- Hoofdsproeier 200 normaal?
- Welke stand van de gasnaald is normaal?
- Er zit een "warme start" knop op, maar wat is nu aan en wat is uit? Indrukken is aan begreep ik?


Een beetje een loze foto, maar hier gaat het om:
http://i543.photobucket.com/albums/gg454/Mad8Max8/DSCF1744.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan