BurgerKing
MF veteraan
- 20 okt 2002
- 9.784
- 5.267
Misschien. Maar zou voor die mensen de cilinderconfiguratie uitmaken?
Ik wens een R-T
Voor mij persoonlijk maakt de motorconfiguratie niet zo veel uit, zo lang als het totaalplaatje maar klopt.
Ze willen zo lijkt het, kwa prijs gaan concureren met de MT-09, Z900. Dat mag van mij best maar als het kwa afwerking dan ook die kant opgaat, dan
Als er op de komende EICMA geen 790R staat dan gaat de SMT begin volgend jaar naar de dealer voor 30.000km beurt en rij ik daar vrolijk mee verder.
Zonder geïntegreerd knipperlicht? Ziet er wel meteen stukje moderner uit, eens kijken wat ze op ebay kosten. ..
Zonder inderdaad, da's zo slecht zichtbaar... 6 tientjes, weekje wachtenZonder geïntegreerd knipperlicht? Ziet er wel meteen stukje moderner uit, eens kijken wat ze op ebay kosten. ..
Voor mij persoonlijk maakt de motorconfiguratie niet zo veel uit, zo lang als het totaalplaatje maar klopt.
Ze willen zo lijkt het, kwa prijs gaan concureren met de MT-09, Z900. Dat mag van mij best maar als het kwa afwerking dan ook die kant opgaat, dan
Als er op de komende EICMA geen 790R staat dan gaat de SMT begin volgend jaar naar de dealer voor 30.000km beurt en rij ik daar vrolijk mee verder.
Is de pasvorm van het 990 achterlicht eigenlijk hetzelfde?Zonder inderdaad, da's zo slecht zichtbaar... 6 tientjes, weekje wachten
Is die MT-09 dan zo slecht afgewerkt? Zelfs die 1290 superduke haalt het qua afwerking niet bij mijn SMR...
Is de pasvorm van het 990 achterlicht eigenlijk hetzelfde?
Dit is ook wel een mooie
https/rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.de%2Fulk%2Fitm%2F361884873390
Deze is zwart als het licht uit staatIs toch dezelfde...ja, pasvorm is exact dezelfde...
Ja...mooi hè...nu nog die led-knippers, ziet er ook gaaf uit, heb ik vorige week gedaan, na zes!! jaar hahaha...
Slecht afgewerkt is weer wat te extreem, maar komt allemaal rommelig over, vering is kwaliteitje alieexpres. Natuurlijk het ding kost 10ruggen en rijdt heerlijk, maar bijvoorbeeld een Street Triple R (om maar eens geen KTM te nemen als referentie) is dan gewoon veel beter voor elkaar, dat ie wat duurder is neem ik dan voor lief.
Dat is nogal een verschil ja
[afbeelding]
Meer foto’s op ErTachtig in "KTM 990 SM-R, SM-T, 990/1190 ADV en meer..."
Die wat ik heb zijn nog ranker, origineel KTM
Jammer eigenlijk was van plan eens serieus erover te denken om de Smt in te ruilen op evt een nieuwe .
Maar als je dan weer verder moet investeren in goede vering wordt het wel steeds duurder.
De MT-09 nu is zo'n 3500 Euro goedkoper dan de SMT in 2012, dat moet ergens vandaan komen.
Nou na zorgvuldig schoonmaken van de printplaat en de contacten doet gelukkig mijn dispaly van de SMT het weer
Ik heb bij een Tiger 800 de veren voor/achter laten vervangen door setje Hyperpro, was een verbetering, wereld van verschil vond ik het zelf niet.
Bij de MT-09 een Streetbox laten plaatsen, veren voor+emulsie demper achter, de originele Yamaha schokdemper is zo slecht dat Hyperpro het niet zinvol achtte om de veer te vervangen. Dat leverde wel een flinke verbetering op. En inderdaad voor de prijs, destijds 560 Euro, de beste upgrade bij de MT-09.
Bij de SMT heb ik zelf geen behoefte aan andere (progressieve) veren.