De patatkoning
MF veteraan
- 6 dec 2004
- 1.310
- 4
De nieuwe 790 is geïntroduceerd moet zeggen ben wel benieuwd om hem eens in het echt te gaan bekijken.
[afbeelding]
Holy fuck... de enige motor waarvoor ik mijn 950S zou verkopen~
Wat let je, nu het nog kan? :-)
M'n vriendin
Nee gekheid.
Ben dit jaar amper aan rijden toegekomen, betwijfel of dat gaat veranderen met een nieuwe/andere motor..
Dit is goddomme wel serieuze sjit
Nog niet kapot van het uiterlijk, beetje minder plastic, maar wat een gave fiets
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als hij zo gaaf wordt als de theorie dan ruil ik de 701 in
2018 releasedate?
Dit komt al een eind in de richting! (Duke-versie)Daar moet toch een 790SMR van komen....
Vraagje aan de smr/smt gebruikers. Ik heb een smr remklauw (zon zwarte met dubbele zuiger), die ik op de superduke ga montoren. Heb hem helemaal uit elkaar en reviseerd, maar ik zit in dubio over die retaining clip (stalen plaatje) dat de remblokken op de plaats houdt. Moet deze precies in het midden van het remblok, of juist aan de achterzijde...?
(bonusvraag: er staat ook nog een pijltje op. welke kant op?)
Nee volgend jaar gaan ze verder testen, productieversie komt pas in 2019
ik ben nog steeds niet helemaal uit het klipje van de achterrem maar mij lijkt zo verder naar achter beter. Iemand enig idee, of even kijken? Je zou hem bij deze dubbelzuiger uitvoering van de achterkant gemonteerd moeten zien (die stalen clip achter de glijpen)
[afbeelding]
ik ben nog steeds niet helemaal uit het klipje van de achterrem maar mij lijkt zo verder naar achter beter. Iemand enig idee, of even kijken? Je zou hem bij deze dubbelzuiger uitvoering van de achterkant gemonteerd moeten zien (die stalen clip achter de glijpen)
[afbeelding]
Ja, zo helemaal.
[afbeelding]
Dit komt al een eind in de richting! (Duke-versie)
[afbeelding]
Plaatje hoort in het midden. En het pijltje geeft de draairichting van de remschijf aan
De zit op een Duke is wel heel anders dan op een SM. Keep my fingers crossed vóór één 790 SM(R) in de traditie van de 950/990...
Ik ben al blij met theoretische specs 790 adv.
Hoog genoeg, 100pk+, <180kg, leuk koppel en ktm.
Wel benieuwd naar karakter nieuwe blok, maar het zal heus niet op eens saai bmw blok zijn
Tja, voor de Husqvarna Nuda hebben ze ook een saai BMW blok als basis genomen (maar dan 315° ipv 270). Is een super fiets geworden, ik verwacht dat de Duke 790 iets vergelijkbaars is geworden.Ik ben al blij met theoretische specs 790 adv.
Hoog genoeg, 100pk+, <180kg, leuk koppel en ktm.
Wel benieuwd naar karakter nieuwe blok, maar het zal heus niet op eens saai bmw blok zijn