Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

De nieuwe 790 is geïntroduceerd moet zeggen ben wel benieuwd om hem eens in het echt te gaan bekijken.
[afbeelding]

Ik wordt er nog steeds niet warm of koud van
Die 790 Adventure is wel een leuk ding, maar blok is helemaal ingepakt Mocht ik ooit nog een noppenfiets kopen dan die.

...afgelopen 2 weken op een chinees offroadje door Kenia/Tanzania gereden....duurt nog wel effe voordat er vanuit China wat degelijks komt zo'n 790Adv had perfect geweest.
 
Vond bij een garage opruiming deze SMT bagage rekken, zo goed als nieuw. PM bij interesse

 
Dit is goddomme wel serieuze sjit


Nog niet kapot van het uiterlijk, beetje minder plastic, maar wat een gave fiets







 

ik ben nog steeds niet helemaal uit het klipje van de achterrem maar mij lijkt zo verder naar achter beter. Iemand enig idee, of even kijken? Je zou hem bij deze dubbelzuiger uitvoering van de achterkant gemonteerd moeten zien (die stalen clip achter de glijpen)

 

Heb je die vraag nog niet op het LC-8 forum gesteld, als je StevenD of DrBean vraagt, die weten dat vast wel, die hebben al menig LC8 uit elkaar gehad...
 

Plaatje hoort in het midden. En het pijltje geeft de draairichting van de remschijf aan
 
Ja, zo helemaal.
[afbeelding]

Niet alles wat driftend en rokend de hoek om gaat is gelijk een Supermotard





Ik hoop echt dat eRRRRR een RRRR versie van die 790Duke komt, de huidige is het net niet voor mij. Wellicht rijdt het ding geweldig...maar de concurrentie is stevig, de Street Triple is ook een hele lichtvoetige gooi en smijt fiets
 
Laatst bewerkt:
De zit op een Duke is wel heel anders dan op een SM. Keep my fingers crossed vóór één 790 SM(R) in de traditie van de 950/990...

Nee, dan de 1290 SMR... 170 kg, 180 pk, 145 nM...vooral dat koppel
 
Ik ben al blij met theoretische specs 790 adv.

Hoog genoeg, 100pk+, <180kg, leuk koppel en ktm.
Wel benieuwd naar karakter nieuwe blok, maar het zal heus niet op eens saai bmw blok zijn
 
Ik ben al blij met theoretische specs 790 adv.

Hoog genoeg, 100pk+, <180kg, leuk koppel en ktm.
Wel benieuwd naar karakter nieuwe blok, maar het zal heus niet op eens saai bmw blok zijn

Qua karakter zou een 270° twee in lijn vergelijkbaar moeten zijn met een v-twin. Dus dat zit hopelijk wel goed.
 
Ik ben al blij met theoretische specs 790 adv.

Hoog genoeg, 100pk+, <180kg, leuk koppel en ktm.
Wel benieuwd naar karakter nieuwe blok, maar het zal heus niet op eens saai bmw blok zijn
Tja, voor de Husqvarna Nuda hebben ze ook een saai BMW blok als basis genomen (maar dan 315° ipv 270). Is een super fiets geworden, ik verwacht dat de Duke 790 iets vergelijkbaars is geworden.