Bij deze de link; https://www.marktplaats.nl/a/motore...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
Betreffende de km's was dat ook zeker mijn twijfel; waarom zou je zo weinig rijden op zo'n toffe fiets?
Ik zal dat es meten, goed idee, maar wil nu geen koude start maken wat ik ga nu niet rijden.Is je accu niet (wederom) stuk? Een nieuwe accu eerst 'supervol' laden is raar, deze moet gewoon prima werken na een paar weken stilstaan, Hoeveel volt geeft hij met contact uit, met contact aan, en als je op de starter drukt?
Af en toe komt er eentje voorbij, met een beetje geduld.Ik overweeg een KTM SMR 990 te kopen.
Nu is het aanbod erg beperkt...... behalve in Duitsland en Italië. Zelf importeren is geen optie voor mij. Dus koop er het liefste een in Nederland (import motor is geen bezwaar), particulier of motorzaak maakt me ook niet veel uit. Prijs: afhankelijk van staat, opties en km stand natuurlijk. Wil ook het model tot 2011 (dus met de mooie wielen, zwarte binnen poten en dikke brembo klauwen)
Als er iemand is die zijn 990 SMR wil verkopen of er een te koop weet te staan.... Graag een PB / mail
(wil geen 950 of een SMT)
Lees nu nog niet actief mee op dit topic. Dat zal uiteraard veranderen als ik een SMR heb.
Ik overweeg een KTM SMR 990 te kopen.
Nu is het aanbod erg beperkt...... behalve in Duitsland en Italië. Zelf importeren is geen optie voor mij. Dus koop er het liefste een in Nederland (import motor is geen bezwaar), particulier of motorzaak maakt me ook niet veel uit. Prijs: afhankelijk van staat, opties en km stand natuurlijk. Wil ook het model tot 2011 (dus met de mooie wielen, zwarte binnen poten en dikke brembo klauwen)
Als er iemand is die zijn 990 SMR wil verkopen of er een te koop weet te staan.... Graag een PB / mail
(wil geen 950 of een SMT)
Lees nu nog niet actief mee op dit topic. Dat zal uiteraard veranderen als ik een SMR heb.
In Amsterdam stond er een tijd een en bij Jager Motoren in het Noorden. Weet niet of ze er nog staan...
Staat er nu een op MP (beetje vreemd verhaal, verkoper heeft de motor gekocht op december 2017... en verkoopt hem nu al weer wegen prive omstandigheden. Motor heeft alleen niet de opties die ik wil. Lelijke oranje hendel e.d. Dus is niet mijn smaak.
ben wezen kijken bij Lemar motoren (is zeker netjes, maar de prijs is me wat te hoog
Er staat er ook eentje bij motoport A'dam (te weinig opties voor die prijs). dus nog niet geweest om te kijken.
Ik zoek natuurlijk de "beste" koopen heb gelukkig de tijd om die te zoeken. Moet pas een motor hebben in juni als ik op vakantie ga..... Maar eerder mag natuurlijk
Importeren door een zaak is wel een optie, maar wacht eerste eens rustig af wat er in NL aangeboden wordt. Alle tips zijn welkom.
Technisch zijn er toch niet echt gebreken aan zo'n 990 blok? Wat ik gelezen heb in de verschillende topics en internet is de gasrespons soms wat rukkerig maar dat is op te lossen door de gashendel aan te passen/ ecu anders in te laden toch?
Heeft iemand nog andere tips waar op te letten?
Waarom zou je daarom die fiets laten staan? Paar tientjes en 10 minuten en er zitten andere hendels op.
Stickers op de achterbrug zijn er ook zo af met een föhn en een beetje geduld. Dan is het nog hooguit even remleidingen wisselen voor zwarte oid.
En dat hij er zo snel vanaf wil, kan ook positief zijn voor de prijs. Het is nu geen gunstige tijd om te verkopen. Vraag is beperkt, hij moet er duidelijk vanaf anders zet je dat ding niet na een maand te koop. Sla je slag zou ik zeggen.
Waarom niet zelf importeren?
Om die hendel laat ik hem niet staan Maar er zitten meer oranje details op die ik niet mooi vindt (remleiding) en ik mis handkappen, kentekenplaathouder, valdoppen e.d. Dan zoek ik liever nog verder naar eentje met de opties die ik zelf zoek
Maar het blijven wel echt hele gave motoren~
Besef wel dat smr'en vrij zeldzaam zijn, en de kans dat je er een tegen komt met precies die dingen erop die jij wil hebben, nog kleiner is
Transportkosten, invoeren en vooral... geen eigen controle bij de aankoop.
Heb al twee keer contact gehad met Duitsers. Krijg niet echt de gevraagde informatie maar wel het verzoek om een aanbetaling te doen en dan sturen ze de motor zsm op
Nadeel is dat je niet kan zien of het wel een legitieme verkoper is.
Dus ik koop liever een motor die ik zelf kan zien en proefrijden.
Om die hendel laat ik hem niet staan Maar er zitten meer oranje details op die ik niet mooi vindt (remleiding) en ik mis handkappen, kentekenplaathouder, valdoppen e.d. Dan zoek ik liever nog verder naar eentje met de opties die ik zelf zoek
Maar het blijven wel echt hele gave motoren~
Als je zo'n ding in Duitsland koopt ga je er toch alsnog zelf om??
Ik snap je niet. Er zijn weinig 990 smr te krijgen en deze ziet er goed uit. heeft lage kmstand. Valdoppen, hendels, stickers en kentekenhouder is oninteressant en kost geen drol om aan te passen. Als er nou geen aftermarket uitlaten opzitten of hij is helemaal overgespoten, dan snap ik je nog. Maar om deze details een fiets laat staan... kan je wachten tot je een ons weegt.
Je snapt me welik heb geen haast met kopen. Ik laat deze fiets ook niet staan, ik wacht nog even met te gaan kijken in de hoop dat ik meer keuze heb. Ik heb vervoer morgen naar mijn werk dus heb de motor niet NU nodig. Dus ben aan het kijken wat er mogelijk is/ aangeboden wordt.
De prijs is natuurlijk ook van belang. Voor veel geld kun je alles kopen. Voor minder moet je langer zoeken. Ik ga geen geld lenen voor een motor dus zit vast aan een budget. Als het hele budget al op is aan de motor waardoor ik andere zaken moet laten is jammer. Dat is de reden van de zoektocht. Naast de goodies heb ik ook andere zaken nodig zoals een andere helm, laarzen en wil ik er een navigatie en zadeltassen bij (en mogelijk een SMT zadel voor de langere ritten).
Lees vooral dat de waterpomp een zwak punt is bij de LC8 950/990 motoren, iemand in dit topic hier ook ervaring mee?Staat er nu een op MP (beetje vreemd verhaal, verkoper heeft de motor gekocht op december 2017... en verkoopt hem nu al weer wegen prive omstandigheden. Motor heeft alleen niet de opties die ik wil. Lelijke oranje hendel e.d. Dus is niet mijn smaak.
ben wezen kijken bij Lemar motoren (is zeker netjes, maar de prijs is me wat te hoog
Er staat er ook eentje bij motoport A'dam (te weinig opties voor die prijs). dus nog niet geweest om te kijken.
Ik zoek natuurlijk de "beste" koopen heb gelukkig de tijd om die te zoeken. Moet pas een motor hebben in juni als ik op vakantie ga..... Maar eerder mag natuurlijk
Importeren door een zaak is wel een optie, maar wacht eerste eens rustig af wat er in NL aangeboden wordt. Alle tips zijn welkom.
Technisch zijn er toch niet echt gebreken aan zo'n 990 blok? Wat ik gelezen heb in de verschillende topics en internet is de gasrespons soms wat rukkerig maar dat is op te lossen door de gashendel aan te passen/ ecu anders in te laden toch?
Heeft iemand nog andere tips waar op te letten?
Ziet er leuk uit, alleen jammer van die (dikke) losse cockpit. Vind een doorlopende kap veel mooier, de Yammie Ténéré 700 (concept) vind ik in zijn totaliteit dan ook beter gelukt qua uiterlijk. Sowieso al niet fan van de insecten koplamp die KTM tegenwoordig gebruikt.