Ziet er leuk uit, alleen jammer van die (dikke) losse cockpit. Vind een doorlopende kap veel mooier, de Yammie Ténéré 700 (concept) vind ik in zijn totaliteit dan ook beter gelukt qua uiterlijk. Sowieso al niet fan van de insecten koplamp die KTM tegenwoordig gebruikt.
Haha, hoef geen Yammie maar vind de nieuwe Ténéré wel gewoon mooier dan de 790 ADV. Gelukkig kan ik geen nieuwe motor betalen dus hoef ik niet tussen die twéé te kiezen.
Mannen vraagje , hoe kun je zien of je en 2011 of 2012 model hebt ? dit ivm de vering , zit hier verschil in ? volgens Hyperpro wel namelijk ! Dus wie kan mij vertellen hoe je kun zien wel bouwjaar je hebt ?
Gaat wel om de 990 SMT niet om SMR
En dan is er nog de veervoorspanningsring die je als accessoire kan kopen. Vanaf 2013 standaard, meen ik.?
Reden is voornamelijk de achter kant als ik met volle koffers en rijd en ik 100kg heeft ie de neiging om aan te slaan dus een te lichte veer achter , had met men oude ook al een zwaardere er op en dat beviel veel beter.
Maar als ik dan toch de boel aanpas dan meteen ook voor maar andere binnen veren.
Even een vraag de de ruwe bolsters hier. Ben aan het kijken om de motor bij een andere verzekering onder te brengen. Ik betaal nu 44 euro per maand volledig casco.
Hebben er meerdere hier nog steeds volledig casco. Of zijn jullie zo,n ruwe bolster dat we allemaal wa rijden.
Even een vraag de de ruwe bolsters hier. Ben aan het kijken om de motor bij een andere verzekering onder te brengen. Ik betaal nu 44 euro per maand volledig casco.
Hebben er meerdere hier nog steeds volledig casco. Of zijn jullie zo,n ruwe bolster dat we allemaal wa rijden.
Wa+ unigarant, dochter van anwb.
Zeer goed geholpen bij diefstal en betaal rond de 14 euro per maand.
Geld dat ik de laatste 20 jaar bespaard heb mey wa+ ipv casco kan ik een hele dikke fiets van kopen.
Regel van verzekeren: alleen verzekeren wat je niet zelf kan betalen
Toch maar weer een Yamaha gekocht
[afbeelding]
oh wacht verkeerde forum
maar wel mf'ing cool deze Yam, effe geen tijd om motor te rijden
Zo sta ik er doorgaans ook in. Maar was toch wel blij dat ik mijn Triumph Daytona 675R all risk/full casco had verzekerd toen in afgelopen zomer terugkwam van vakantie. Er was ingebroken in de schuur, motor niet gejat maar wel vernield: 2500 euro schade. Dat had ik zelf kunnen betalen, maar nu betaalde de verzekering (De Europeesche) vlot uit, en ik ging niet naar beneden in mijn schadevrije jaren cq bonus/malus-korting (omdat ik er zelf niets aan kon doen). Dat is toch maar mooi 3 a 4 jaar premie terug (54 p/mnd).Wa+ unigarant, dochter van anwb.
Zeer goed geholpen bij diefstal en betaal rond de 14 euro per maand.
Geld dat ik de laatste 20 jaar bespaard heb mey wa+ ipv casco kan ik een hele dikke fiets van kopen.
Regel van verzekeren: alleen verzekeren wat je niet zelf kan betalen
Even een vraag de de ruwe bolsters hier. Ben aan het kijken om de motor bij een andere verzekering onder te brengen. Ik betaal nu 44 euro per maand volledig casco.
Hebben er meerdere hier nog steeds volledig casco. Of zijn jullie zo,n ruwe bolster dat we allemaal wa rijden.
Zo sta ik er doorgaans ook in. Maar was toch wel blij dat ik mijn Triumph Daytona 675R all risk/full casco had verzekerd toen in afgelopen zomer terugkwam van vakantie. Er was ingebroken in de schuur, motor niet gejat maar wel vernield: 2500 euro schade. Dat had ik zelf kunnen betalen, maar nu betaalde de verzekering (De Europeesche) vlot uit, en ik ging niet naar beneden in mijn schadevrije jaren cq bonus/malus-korting (omdat ik er zelf niets aan kon doen). Dat is toch maar mooi 3 a 4 jaar premie terug (54 p/mnd).
Ben trouwens weggegaan bij Unigarant omdat ik daar mijn tweede motor niet onder dezelfde voorwaarden verzekerd kreeg. Zou dan veel minder bonus/malus-korting krijgen, omdat ik op die nieuwe/tweede motor nog niet zoveel schadevrije jaren had. Hoe irrationeel/onvoorstelbaar idioot kun je je voorwaarden opstellen zeg!