Ja, maar klopt dat wat je op die afbeeldingen ziet, dat je dat hf-logo er doorheen ziet?
Tok dat is een soort van copy protection van de foto,s
Ik heb het alarm net uit m'n 990 SMT laten halen ivm onnodig en soms niet starten. Het is een Def.com T van Meta die plug and play is op de 990.
Ja, maar klopt dat wat je op die afbeeldingen ziet, dat je dat hf-logo er doorheen ziet?
Kleine vraag voor de kenners..
Wat is nu eigenlijk de ultieme versie van de lc8 voor de echte 90% offroad rijder?
Helaas de SE is van een iemand anders, hij wou een groter tank ik een kleinere,.
Waar heb je die RedBull set gezien, kan zelf stickers maken, het wrappen van de tank is iets wat ik langer wil maar de SM tank was een te grote uitdaging, de SE is wat eenvoudiger te doen, heb op het overige plastic van de SM matte carbonlook follie gewrapt.
Maar iets met de letters KTM en ready to race gaat er wel op komen....
Dat eerste natuurlijk
990adv
Komt er een te koop, mooie blauwe uit 2012 met nog geen 19K op de klok die nog geen zand gezien heeft....
Welke banden raden jullie aan op een Smr 990 uit 2013 liefst pirelli
Wil je droog weer grip, dan de diablo rosso corsa (gaat wel maar 3500 km mee achter, 5500 km voren, bij stevige rijstijl), speelt nat-weer gedrag ook een rol en wil je iets duurzamer, dan de angel gt, je levert dan wel iets grip in bij droog weer...de keuze is aan jou. Rij zelf de diablo want ik rij amper bij regen maar droog-weer grip is bijzonder belangrijk voor mij...
Die heb je uitstaanIk heb wel interesse. PB'tje?
Bij mij bevalt de AngelGT het beste. De Rosso Corsa is zeker een prima keuze maar daarmee heb ik bij lagere temps toch een paar momentjes gehad. De AngelGT doet het onder alle omstandigheden goed, ook bij een dagje Lelystad hebben ze het uitstekend gedaan.
ik rij zelf altijd op weg naar de Ardennen, de eerste 20 minuten zowel het blok alsook de banden eerst goed warm, daarna gaat pas het gas erop...
tsja...
- ik rij als een oud wijf
- woon in de randstad
- ga ook gewoon een stukkie rijden zolang als er niet gepekeld wordt, lage temps betekent bij mij lager dan 5°C, als het koud wordt pak ik de fiets wel voor lolritjes
Ligt er aan wat je met off road bedoeld.
Als met off road off tarmac bedoeld wordt, dan voldoet iedere LC8 Adventure.
Als off road echt off road is(serieus diep zand, rotsen etc.) dan bij de oudjes hier een 950SE, 950AdvS of een 990AdvR.
Man, dan wil ik te voet de deur nog geeneens uit...motor rijden is voor mij 16+ graden, daaronder is voor de die-hards...
Haha we mogen de topic titel wel weer aanpassen