Net ff mijn tempsensor los gehaald, maar dan verdwijnt de functie niet uit het dashboard. Da's wel een bijzonder geval wat je nu hebtik kan op de mode knop drukken zoveel ik wil maar heb enkel odo, trip 1, trip 2.
Waar zit de temperatuur sensor op de ktm?
In het luchtfilter zit er 1 maar deze zal niet voor de buiten temperatuur zijn denk ik?
Ja, de stekkers monteer je tussen de stekker van de snelheidopnemer. En dan achter het dashboard moet je een draadje bij je toerentellersignaal prikken.Ik zie dat je een gear indicator hebt geplaatst, heb je dit zelf gedaan? Ik heb nu deze besteld. gear indicator aliexpres
Als je tips hebt hoor ik het graag. IK heb gelezen dat je achter je koplamp moet zijn en een wit met blauw draad moet aftappen?
En tok tok wat ga je er nu onder hangen?Te koop: twee Wings einddempers voor de KTM 990 smr/t, met een heel lichte beschadiging aan een demper. Vraagprijs incl. verzenden €200,-. Werkelijk een spotprijs. Groetjes Tok
Dezelfde uiteraard...ze hebben me in september plat gereden en de linker demper was heel licht beschadigd. Tegenpartij moet dokken dus krijg ik nieuwe dempers alhoewel de oude amper beschadigd was. Maar goed, mijn smr was in showroomstaat en zo is ie nu weer. En waarom Wings? Because sound matters...En tok tok wat ga je er nu onder hangen?
En waarom Wings? Because sound matters...
Ik heb onlangs en setje Leo's gekocht. Heb je de kans gehad beide te vergelijken? Ben benieuwd welke sound van de 2 merken je beter vind.
Weet je toevallig het verschil qua geluid tussen Wings en Akrapovic?Kan ik moeilijk zeggen...de Wings zijn iig bruut qua sound...vol en donker. Qua afwerking steekt Wings er duidelijk bovenuit.
Weet je toevallig het verschil qua geluid tussen Wings en Akrapovic?
Ja dat kan prima, dat doe ik zelf ook. Maar; je hebt twee TDC's heah. Je moet degene tussen compressie en verbranding hebben, die tussen uitlaat en inlaat heeft klepoverlap en dan lukt het inderdaad niet.Mijn 690smcr had tuimelaars waar je de voeler helemaal onder door kon schuiven, hier kon niks aan mis gaan. Maar de 990 smr heeft een nokkenas die direct op de emmertjes drukt. En die puntige kant die zeg maar je kleppen open moet duwen staat in TDC niet schuin omhoog maar ligt aan de zijkant nog op t emmertje. Hierdoor kan je de voeler er niet vrij onderdoor steken maar loopt je voeler altijd ergens tegen aan.
Hoe weet ik nu hoe ver ik het voelertje eronder moet kunnen steken. Het is misschien een wat onduidelijke uitleg maarja. of kan ik de nokkenas ook omhoog zetten en het dan meten? Al staat hij dan niet in TDC.
De krukas gaat twee keer rond voor één rondje van de nokkenassen, dus ja je kunt dan nog steeds de verkeerde hebben.Thx voor je reactie, in dat gaatje waar een lange bout in zit kan je zien dat die op t goede punt staat. Of kan die dan nog steeds in het verkeerde tdc staan? Ik moet dan toch de tdc hebben die direct na het zwaarste moment zit van het draaien van de motor of hoe weet ik zeker dat het de goede is?
Het meten zou moeten gebeuren bij 20 graden, en het is nu 10 graden in mn garage. Maakt dit nog veel verschil?