KTM LC8, de motor voor echte mannen, deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
poeh die nieuwe 1290 super duke liegt er niet om... wat een mooie machine!
Net dat ene minpuntje hebben ze aangepakt, een mooiere koplamp :)
strak design hoor, jammer dat hij te tam voor me is.

of eigenlijk te duur
Ach, over twee jaar koop je er eentje met een paar duizend op de teller voor 14 mille. Nog even geduld.

Trouwens, nu in de nieuwe Moto73 iets leuks voor jou?

DE NIEUWE MOTO73 IS UIT!
Pret voor één, twee of drie?

Hoeveel cilinders heeft een motor nodig om je dikke pret te bezorgen? In een triotest neemt de Triumph Speed Triple R het met zijn driecilinder op tegen de Ducati Hypermotard SP met een L-twin en de Husqvarna 701 Supermoto met een eencilinder.
 
over twee jaar moet mijn lening terugbetaald zijn en kan ik een nieuwe uitzoeken. hopen we dan maar :+

bedankt voor de tip, blaadje besteld!
 
over twee jaar moet mijn lening terugbetaald zijn en kan ik een nieuwe uitzoeken. hopen we dan maar :+

bedankt voor de tip, blaadje besteld!

Hahaha, jajaja, je komt er nu natuurlijk achter dat je nergens geen topic meer hebt hè, dat krijg je als je vreemd gaat maar...je mag hier gerust nog wel meelullen hoor :+ _O-
 
Hahaha, jajaja, je komt er nu natuurlijk achter dat je nergens geen topic meer hebt hè, dat krijg je als je vreemd gaat maar...je mag hier gerust nog wel meelullen hoor :+ _O-

Ja ik ben niet toe aan afscheid nemen! Die husqvarna rijders zijn ook van die vreemde mensen! Gelukkig hebben we nog een 990 staan, dus het mag nog :$
 
Verdomme vannacht mijn KTM 990 SMT die ik nog geen jaar heb gestolen :(

Regio: Beuningen gld
Kenmerken: Mat Zwart, oranje rimstriping, oranje accessoires op het stuur. navigatie steun op het stuur. Comfort zadel.

Kenteken: 89-MG-KD

ifxn4qsm4pemw.jpg

280jq2dnxkhww.jpg
 
Laatst bewerkt:
Verdomme vannacht mijn KTM 990 SMT die ik nog geen jaar heb gestolen :(

Regio: Beuningen gld
Kenmerken: Mat Zwart, oranje rimstriping, oranje accessoires op het stuur. navigatie steun op het stuur. Comfort zadel.

Kenteken: 89-MG-KD

[afbeelding]
[afbeelding]

Potverdomme :(

Voor de deur? Of stond hij binnen? Geen videobeelden toevallig?

Ik zal er naar uitkijken, maar ik vrees t ergste voor je. Sterkte.
 
Hij stond bij mijn moeder onder de flat in de garage. Het is een garage waar je alleen als bewoner in kunt komen dus het lijkt een inside job :(
 
wil voor en lange vakantie een extra tank op mn 990 adv maken en heb een tank gevonden voor onder het zadel.
heeft iemand daar ervaring mee.
is eigenlijk voor een 990r zonder abs.
zit te denken om mn abs en alles wat er onder zit uit te halen.
Heeft iemand dat ook gedaan bij een gewone 990 adv.
Het gaat om een tank van 7 a8n liter.
 
wil voor en lange vakantie een extra tank op mn 990 adv maken en heb een tank gevonden voor onder het zadel.
heeft iemand daar ervaring mee.
is eigenlijk voor een 990r zonder abs.
zit te denken om mn abs en alles wat er onder zit uit te halen.
Heeft iemand dat ook gedaan bij een gewone 990 adv.
Het gaat om een tank van 7 a8n liter.

klinkt als een hoop moeite voor een extra tank, dan kun je beter kiezen voor de safari tanks die op de plek komen v/d standaard tanks. Of gewoon een rotopax meenemen
 
wil voor en lange vakantie een extra tank op mn 990 adv maken en heb een tank gevonden voor onder het zadel.
heeft iemand daar ervaring mee.
is eigenlijk voor een 990r zonder abs.
zit te denken om mn abs en alles wat er onder zit uit te halen.
Heeft iemand dat ook gedaan bij een gewone 990 adv.
Het gaat om een tank van 7 a8n liter.


Dat snap ik niet helemaal.
Op de adv zit al een grotere tankinhoud.
Na 200 km zou ik wel ff van de brommer af willen stappen.
Als je abs en andere electronica eraf wilt halen, moet je deze ook weer pluggen met speciale stekkers om storingen in de electronisch management te voorkomen.
Rin zelf met een tankinhoud van 23 rond en maat van mij 33 ltr. Laatste tankt hem nooit vol af ivm het extra gewicht wat je in de rijeigenschap terug kan vernemen.
 
Dat snap ik niet helemaal.
Op de adv zit al een grotere tankinhoud.
Na 200 km zou ik wel ff van de brommer af willen stappen.
Als je abs en andere electronica eraf wilt halen, moet je deze ook weer pluggen met speciale stekkers om storingen in de electronisch management te voorkomen.
Rin zelf met een tankinhoud van 23 rond en maat van mij 33 ltr. Laatste tankt hem nooit vol af ivm het extra gewicht wat je in de rijeigenschap terug kan vernemen.


Zoals anderen al aangeven, veel investering, en waarvoor? Laten we eerlijk zijn, enige waar je dat echt nodig kan hebben is als je buiten Europa op "avontuur" gaat. Rotopax is een mooi alternatief als je dan toch wat extra benzine wil meenemen.
 
Na een proefrit afgelopen week sta ik op het punt een KTM SMT 990 2011 te kopen.

Er ontbreken echter passagiers stepjes en het toolsetje.
Heeft iemand hier deze onderdelen over?

Verder zit er een bagage mounting plate op.
Weet iemand of daar de KTM REAR BAG LARGE op past? Of een ander leuk alternatief.
 
Ik heb wat spulletjes over van de 450 exc waar ik vanaf wil, voordat ik ze op marktplaats gooi ben ik benieuwd naar de huidige waarde. Jullie een idee ?
Gaat om radiale rempomp, ktm behringer klauw en setje behr sm wielen met remschijven.
fotootje erbij :

2016_12_04_19_13_03.jpg
2016_12_04_19_13_15.jpg
 
wil voor en lange vakantie een extra tank op mn 990 adv maken en heb een tank gevonden voor onder het zadel.
heeft iemand daar ervaring mee.
is eigenlijk voor een 990r zonder abs.
zit te denken om mn abs en alles wat er onder zit uit te halen.
Heeft iemand dat ook gedaan bij een gewone 990 adv.
Het gaat om een tank van 7 a8n liter.

Volgens mij zit er wel iemand op het lc8 forum ( Edit: Unruled zit hier ook) die de rade underseat tank heeft.
ABS hoeft niet van je motor af dient alleen verplaatst te worden (in een dog house Dog House Storage Box (ADV 990) ) maar houd ook in dat je je filterbak dient te vervangen door een foam filter
Adventure Rider
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan