Een belangrijk punt zijn de nokkenaskettingspanners, maar dat is pas vanaf 20k of 30k een punt van aandacht. Het LC8 blok is verder enorm betrouwbaar zonder veel problemen. Zag bij die winkel wel een witte staan waar ik mij bij afvraag wat ze met de koppelingsslang hebben gedaan en de boel er omheen. Dat zit bij dat model niet zoals het hoort, maar als jij het over een oranje model hebt is dat niet van toepassing. Verder natuurlijk de standaard dingen als ketting en banden en kijken naar dingen als roest.
Heb wel op die witte gereden en dat wordt m ook zowiezo niet. In Bergeijk staat er 1, wit,oranje. 23000 op de teller.
https://www.marktplaats.nl/a/motore...0-rc8.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618.
Heb wel op die witte gereden en dat wordt m ook zowiezo niet. In Bergeijk staat er 1, wit,oranje. 23000 op de teller.
https://www.marktplaats.nl/a/motore...0-rc8.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618.
Dat klopt
Het zadel is zo breed... en met de punt van mn motorlaarzen raak ik zittend de grond.
Interessant. Wat voor wol heb je gebruikt? Heb je een ebay-link of zo? Het wol dat ik zelf heb liggen bestaat uit zeer kleine vezeltjes. Ben bang dat die vezeltjes er straks alleen maar uit worden geblazen. De originele vulling lijkt te bestaan uit lange strengen. Niet dat er veel in zit, maar die vulling wordt er in elk geval niet uitgeblazen.
Goedenavond,
Vandaag wilde de motor niet starten helaas.
Kreeg een EFI melding met de frequentie 2x kort - pauze - 2x kort - pauze etc.
Als ik de handleiding mag geloven is het een krukas positie sensor fout.
Nou heb ik de motor donderdagavond ff gewassen met de hogedrukspuit maar op ruime afstand.
Daarna nog een stuk naar de stalling gereden en er was niks aan de hand onderweg.
Hebben meer mensen deze foutmelding weleens gehad? (danwel na het wassen)
En waar zit die sensor verstopt?
Op de hoge stand reageert de RC8 veel te schichtig imo + geraak je de balans van de motorfiets kwijt.
die zit intern, in elk geval niet meer starten en zo snel mogelijk blok open. wellicht is de nokkenasketting een tand versprongen.
Wel nu, ik ben zo eigenwijs geweest om het afgelopen vrijdag nog eens te proberen en toen startte hij gewoon en daarna nog de hele dag probleemloos mee gereden
Volgens onderstaand zit iig de stekker linksvoor in de bovenkuip bij de airbox ergens.
Daardoor verdenk ik nog steeds een water probleem eerlijk gezegd.
http://www.bazzaz.net/instructions/F543i.pdf
Is het mogelijk om de rotatie van de clipons iets te veranderen, waardoor je het stuur iets rechter maakt? Er zit een positioneerboutje dat niet alleen de rotatie fixeert, maar ook een instelbout is voor de hoogteverstelling. Die hoogteverstelling (wel/niet een afstandbusje) heb ik niet nodig, want ik rij toch in de hoge stand (=zonder afstandbus). Rotatie van de clipons betekent echter dat dit instelboutje niet meer gebruikt kan worden....
Heren,
Hoe doen julle het qua bagage op vakantie?
rugtassen,roltassen, tailpacks?
Ik zit zelf aan een Kriega (R35) rugtas te denken, schijnt een van de beste te zijn....
Ik vind een rugzak niet fijn als ik de hele dag rij. Ik gebruik een hepco sportrack met een waterdichte bagagerol. De rubber dopjes laten wel sporen, maar voor mij niet storend.Heren,
Hoe doen julle het qua bagage op vakantie?
rugtassen,roltassen, tailpacks?
Ik zit zelf aan een Kriega (R35) rugtas te denken, schijnt een van de beste te zijn....