Timothy ,
Probeer via windows foto te oploaden dat gaat ook goed, maar hij geeft aan de dit veel geheugen is. ?
De foto mag ook niet te groot zijn, misschien moet je hem dan eerst verkleinen
R,
Klopt het niet dat deze mechanische spanners vaker gesteld moeten worden?
Mvg,
Goedemorgen KTM fanaten,
Zoals ik vorige week al aangaf ben ik een weekje gaan toeren jn Zuid Duitsland en Oostenrijk.
o.a. Gereden op de Panoramastrasse natuurgebied Berchesgarden geweldige view en richting Reit im Winkl ook wel Klein Canada genoemd. Prachtige omgeving en echt en speeltuin voor deze prachtige machine. De heen weg 920 km wilde ik in 2 etappes doen maar het ging zo soepel dat ik binnen 10 uur in Ruhpolding ( overnachting adres) stond.
In totaal iets meer dan 3000km gereden in 6 dagen en natuurlijk wel wat spierpijn
Maar nog steeds loop ik met smileop mijn gezicht. Jeetje wat een prachtige machine.
Het geluid is fantastisch in de bergen en idd zoals jullie al aangegeven qua benzine verbruikt was hij zuiniger als hier in Nederland. Verschillende keren de motor moeten afstaan voor toeristen de foto's wilde maken van de motor ha,ha blijkbaar zijn we niet de enige liefhebbers.
Begrijp nu ook jullie enthousiasme en passie voor de unieke machine en hoop nog lang te mogen rijden op deze KTM. Ik probeerde een foto toe te voegen maar op de een ander manier lukt me dit niet. Wat doe ik verkeerd ??
Zal mijn KTM nog wat updaten bij Mulders in Veendam , maar grotendeels ben ik super tevreden hoe hij er nu bijstaat.......
oké, thanks gelukt !![afbeelding],
Nee geen problemen met gezag, wel veel liefhebbers.
Ook heb ik een originele uitlaat, maar die maakt sowieso veel geluid met andere motoren.
Btw in Oostenrijk is uitlaatgeluid geen enkele probleem, kwestie van de sound van de V2 terug thuis te brengen :-)
Vraagje, ik heb een Rc8r van 2010 die heeft nu 17dkm gelopen en nu lees ik dat de hydrolische kettingspanners niet zo goed zijn. Nu is mijn vraag voor wat voor model vervangen jullie hem? En is dit zelf te doen?
Met vriendelijke groet,
Tiemen
oké, thanks gelukt !![afbeelding],
Nee geen problemen met gezag, wel veel liefhebbers.
Ook heb ik een originele uitlaat, maar die maakt sowieso veel geluid in vergelijking met andere motoren.
Lijkt me ook mooi IOM om te rijden , vooral de races moet een unieke ervaring zijn.
Maar zolang ik binnen de 100db blijft kunnen ze mij toch niet zoveel maken "zelf in Duitsland" niet en in Oostenrijk zijn ze natuurlijk ook trots op hun eigen fabricaat.
Kreeg zelf duimpjes onderweg.
IOM is eigenlijk goed bereikbaar, veel rijden hoef je niet te doen. Nachtboot tot in Hull, vervolgens doorsteken naar Heysham voor ferry naar Douglas. Heel misschien ga ik volgende zomer terug. Reken wel dat als je naar TT in Juni gaat, zowat alle prijzen X4 gaan. Heb zelf het idee in 2018 naar de S100 Races te gaan in Castletown. Voordeel is dat je tijdens de daguren zelf veel kan rijden op het mountain circuit, gezien de helft van het eiland in het buitenland en de andere helft aan het werken is. Is de mindere populaire van de 3 grote motorsport events welke daar georganiseerd worden, ferry is de helft goedkoper dan wat ik augustus betaald heb.
Heb nu redelijk wat kunnen rijden tijdens de classicTT, maar bij momenten ben je toch veel aan het inhalen op het gedeelte van Ballacraine over Glen Helen richting Kirkmichael.
je foto doet het niet.Even lekker een weekendje wezen knallen in Luxemburg.
Echt een aanrader! Prachtige wegen, strak en goed onderhouden asfalt.
En 1,13 voor een litertje benzine...
[afbeelding]
Goedemorgen
Heb net mn japanese circuitfiets verkocht
En ben nu in de markt voor een
KTM. RC 8. Uit 2008 in circuitrim zonder kenteken uiteraard
Man zegt dat alle modificaties gedaan zijn maar is hier niet erg duidelijk in
Klopt t dat de eerste modellen last hadden ( big end kaputt)
Of is dit maar een fabeltje?
Gr Jorgossss