Zekers!! En met jou uitlaten komen ze prima vooruit!
Je maakt nog steeds kunstwerken zie ik..
[afbeelding]
@Rob, gebruik je nog steeds mijn custom map voor de PCV? Die autotune zal hem wel ietjes aanpassen.
Hoi allemaal! Ik heb de RC8 altijd een waanzinnige motor gevonden die gezien mijn lengte (1.96) ook een van de weinige enigszins passende supersports zou zijn.
Mijn vraag: kent iemand deze motor? Of valt er zo met deze gegevens iets zinnigs over te zeggen?
Topkwaliteit jonge gebruikte motoren - Hoekstra Motoren Oosterwolde
Dank! Ja, black edition was niet te vinden dus ik dacht ook al: schadefiets...?
En welke opties zie je verder?
Edit: dit is er een uit 2011, heeft die dan al de soepelere gasafstelling? Of is dat alleen bij de -R.
Als ongeveer 9,5k je budget is en je zwart mooi vind weet ik in mijn ogen wel een betere optie.
Een vriend van me heeft een zwart R model te koop staan voor hetzelfde geld en ook met weinig km's.
http://link.marktplaats.nl/m1169663...al&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons
9,5 is wel wat boven mijn budget maar ik heb er een BMW r1100s op in te ruilen. Nou staat die 'black edition' volgens mij al ff te koop, dus daar moet sowieso nog wel wat vanaf kunnen. Fiets van je vriend ziet er goed uit, maar ik was wel gegrepen door alles zwart.
De rc8 en 2009-2010 rc8r zijn wel machines die veel van je vragen, ze werken echt tegen je. Wat ik juist zo leuk vind. De 2011+ modellen rijden echt merkbaar een stuk soepeler.
Wegens stukgelopen motorblok plan ik om mijn RC8R 1190, 2009 single spark engine, in onderdelen te verkopen. ....... Op dit moment moet de motor nog volledig afgebouwd worden dus afhankelijk van welke onderdelen je zoekt zal dit mogelijks ook enige tijd kosten.
Mvg,
Ik heb zelf mijn rc8 na 3 maanden weggedaan voor een 2009-2010 rc8r. Kwam omdat ik een rc8r red bull limited edition kon kopen wat ik wilde. Het zijn allebij mooie fietsen, de R is natuurlijk wel verder door ontwikkeld en iets beter en vooral een stuk krachtiger. De 2009-2010 model heeft ook erg leuke extra's als je daar van houdt.
Vind zelf dat het grootte verschil in de rc8(r) fietsen pas na 2011 in de R kwam door de twinspark engine die een stuk soepeler loopt.
Dat hele zwart heeft natuurlijk wel wat, wat wel jammer aan de rc8 is dat de swingarm, subframe, voorvork, voorremschijven, en voetsteunen grijs zijn. Bij de rc8r is dit wel zwart, maar je hebt dan helaas wel een oranje frame en niet geheel zwarte kappen standaard.
De rc8 en 2009-2010 rc8r zijn wel machines die veel van je vragen, ze werken echt tegen je. Wat ik juist zo leuk vind. De 2011+ modellen rijden echt merkbaar een stuk soepeler.
De rc8r van 9500 euro die Timo liet zien is een 2009-2010 model. Speciaal is dat alle kuipdelen hoogglans zwart zijn ipv standaard mat. Als je echt op de centen zit kun je de lichtgewicht velgen die eronder zitten verkopen voor ong. 1500 en std velgen kopen voor ong. 500. Zelfde als het voorspatbord. Wel enorm jammer natuurlijk, maar Heb je hem voor 8500Heb je gelijk al 1000 voor een deel van een super mooie lindemans uitlaat
Hier nog een overzicht wat ik maakte met een beetje de verschillen in modellen.
[afbeelding]