Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

KTM RC8 topic deel 4

Sls levertrr geen hielbescherming bij, die van akra past er op ( had ik ook gedaan bij de set die ik ook heb gehad)

Bouten zal ik ff kijken

 
Heeft er iemand nog een setje uitlaat headers liggen die weg mogen? Heb enkel de delen nodig die aan de cilinderkoppen vast komen te zitten.
Thanks!
 
http/shop.jimaimracing.co.uk/acatalog/fiche_frame_RC8_08-10.html
Nummer 33 bedoel je denk ik?
M8x55

Tnx Had ik inderdaad natuurlijk makkelijk kunnen vinden.

Maar zie ik nou dat het gewoon de bouten zijn die ook zonder de stepjes in het frame zitten ? In dat geval zitten ze nu dus al in mijn motor.
 
Tnx Had ik inderdaad natuurlijk makkelijk kunnen vinden.

Maar zie ik nou dat het gewoon de bouten zijn die ook zonder de stepjes in het frame zitten ? In dat geval zitten ze nu dus al in mijn motor.

Nee, het zijn wel andere bouten bij mij. Ze zijn wat langer volgens mij.
 
Nee, het zijn wel andere bouten bij mij. Ze zijn wat langer volgens mij.

Ah ok Ook wel logisch dat ze langer zijn. Ik ga maar even kijken waar ik die kan halen voor een redelijke prijs. Of dat iemand ze hier misschien nog over heeft ?
 
Gewoon bij de ktm dealer
Is retegoedkoop

Helaas zit de dichtstbijzijnde KTM dealer voor mij iets van 80km verderop Ben inmiddels ook maar veel zelf aan de motor aan het doen zodat ik daar niet al te vaak heen moet
 
Laatst bewerkt:
Ik heb naast mijn eigen meerdere RC8'en in onderhoud, bestel alle originele delen in Duitsland. Gemiddeld 15-20% goedkoper en bij een bepaald bedrag het verzenden gratis. Die bouten voor de achterstepjes kosten idd geen drol, in DL E1,19 per stuk, verzendkosten zijn hoger dan de waarde van 4 bouten...


Wat zie ik nu op MP, is Rob geen familie meer..?
 
Hoeveel km's kan een 1190 blok aan bij normaal gebruik en goed onderhoud ? Er staat al een flinke tijd een RC8 te koop met 55K km's. Zo'n tijd al dat er over deze vraagprijs nog zeer goed te praten bleek.
Ik rij zelf ongeveer 1500 tot 2000 km per seizoen dus de km stand bij aanschaf is voor mij minder belangrijk. Toch wil ik niet net na aanschaf distributiekettingen, oliepompen, lagers en weet ik wat allemaal moeten vervangen. Wat kan ik verwachten bij deze km stand denken jullie ?

klik hier voor de advertentie

 
De nokkenaskettingspanners zijn een belangrijk punt. Als er een blok in de soep loopt is dat meestal de oorzaak.
 
Is de onderhoudshistorie te achterhalen?
Als da ding gewoon zn beurjtes en modificatie heeft gehad
Zou ik t makkelijk aandurven, plus ding is goedkoop
Spendeer er wat geld aan en je hebt een toppertju



Gr jo
 
Is de onderhoudshistorie te achterhalen?
Als da ding gewoon zn beurjtes en modificatie heeft gehad
Zou ik t makkelijk aandurven, plus ding is goedkoop
Spendeer er wat geld aan en je hebt een toppertju



Gr jo

Onderhoudshistorie is te achterhalen, zit er ook 95% compleet bij op papier. Modificaties zou ik moeten controleren, ik neem aan dat een dealer dat kan zien aan de hand van het framenummer ?
Als ik deze rc8 voor max 6000 euro kan kopen en er dan nog eens max 750 euro aan onderhoud en upgrades in steek heb ik voor mijn gebruik een goede en leuke koop denk ik.