Slijtage zal het denk ik niet zijn.
Eerder dat je meer gewend bent aan je motor en steeds beter het gas kunt doseren.
Denk ik ook
Laat maar een 4pitter-rijder een rondje op je motor rijden, zie je t gelijk, er is niks versleten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Slijtage zal het denk ik niet zijn.
Eerder dat je meer gewend bent aan je motor en steeds beter het gas kunt doseren.
Zou dan eventueel nog een optie zijn. Ga je geen verschil merken met gashendel begrenzing? dat je bijv. minder trekkracht hebt?
De mogelijkheden zijn er iig.
Gewoon naar de dealer gaan en hem 25kw laten zetten op kenteken. De begrenzing die zei erin zetten is in principe gewoon een gashendel begrenzing, namelijk de ECU mapping die geladen wordt is precies hetzelfde als de gewone, alleen het verschil zit hem in de EPT mapping. De 25kw variant hiervan zorgt gewoon dat je gasklep maximaal een bepaald aantal graden open gaat ook al geef je volgas.
Indien je nog vragen heb, PM mij ik bekijk dit topic niet veel meer op het moment.
KTM SMC 2008SOLD
op naar een 2012 model, dus ik blijf jullie gewoon vervelen
KTM SMC 2008SOLD
op naar een 2012 model, dus ik blijf jullie gewoon vervelen
Wat ik eruit begreep is dat ze wel degelijk meer doen. De mapping schijnt er ook voor de zorgen dat je powerband een paar duizend toeren lager begint en eindigt. Wat Engelse forums doorgelezen en er waren wel een aantal mensen die hierover te spreken waren.
Ik weet er verder ook niet veel van hoor maar voor het geld ga ik het gewoon proberen. Is het niks dan doe ik het met gashendel begrenzing.
Nope enige wat ze doen is de 2 ecu's flashen naar de 25kw mappings. Enige verschil zit hem in het begrenzen van de gasklep. Mischien is dit veranderd voor het 2012 model maar weet bijna zeker van niet. Voor 90 euro zeg ik doen. Belangrijkste is dat jij op je papiertje 25kw heb staan.
In tuneecu staat ook een restricted map.
Weet niet of dit 25KW is, maar dat zou ik nog wel gratis voor je erin kunnen zetten.
KM765EU0804051EPMap.hex OEM md5checksum KTM 690 SMC EPT map All years with standard exhaust Restricted power map
KM765EU0804051FIMap.hex OEM md5checksum KTM 690 SMC EFI map All years with standard exhaust Restricted power map
Dan moet je zelf enkel nog een uitdraai regelen.
Het gaat om het papier werk,
En daarna gewoon die mappen backuppen en de gewone mappen erin zetten
Gaskabel weer normaal aansluiten en klaar.
Gebruik je mapping 1 voor restrictie op gasklep opening die laat je bij die mapping gewoon de sec gasklep niet verder dan 1/4 opengaan, kan je hem snel terug zetten bij een evt controlle
.
Kan die mapping gewoon onder dat wieltje met 9 standen? dat zou wel interessant zijn.
Kan die mapping gewoon onder dat wieltje met 9 standen? dat zou wel interessant zijn.
Voor de liefhebber!
Ik heb om die ktm plugjes op te maken verloop/adapter kabels gemaakt.
Dit icm de USB VAG kabel, voor gebruik met tuneecu.
1is er inmiddels weg naar TLGA, de ander hou ik zelf.
Blijft er nog 1set verkoop.
Vraag voor de set 25euro, dat is bijna materiaal kosten, niets voor arbeid .
Heb je interesse hoor ik het graag.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie het eerst komt wie het eerst maalt
Precies, we kunnen niet internetten en rijden tegelijk!Kabels WEG!
Maar wat is het hier stil jongens?
Gister was het toch wel redelijk weer voor een blokje om?
Kabels WEG!
Maar wat is het hier stil jongens?
Gister was het toch wel redelijk weer voor een blokje om?
Uhm wij hadden die meeting weet je nog?
Ik heb het ook al in het LC4 topic gevraagd, maar hier ook maar een keer, wat is het verschil tussen een 690SM en een 690SMC?