KTM SMC 690 Deel 3 Braaaaap!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou dan eventueel nog een optie zijn. Ga je geen verschil merken met gashendel begrenzing? dat je bijv. minder trekkracht hebt?

De mogelijkheden zijn er iig.

Gewoon naar de dealer gaan en hem 25kw laten zetten op kenteken. De begrenzing die zei erin zetten is in principe gewoon een gashendel begrenzing, namelijk de ECU mapping die geladen wordt is precies hetzelfde als de gewone, alleen het verschil zit hem in de EPT mapping. De 25kw variant hiervan zorgt gewoon dat je gasklep maximaal een bepaald aantal graden open gaat ook al geef je volgas.

Indien je nog vragen heb, PM mij ik bekijk dit topic niet veel meer op het moment.
 
Gewoon naar de dealer gaan en hem 25kw laten zetten op kenteken. De begrenzing die zei erin zetten is in principe gewoon een gashendel begrenzing, namelijk de ECU mapping die geladen wordt is precies hetzelfde als de gewone, alleen het verschil zit hem in de EPT mapping. De 25kw variant hiervan zorgt gewoon dat je gasklep maximaal een bepaald aantal graden open gaat ook al geef je volgas.

Indien je nog vragen heb, PM mij ik bekijk dit topic niet veel meer op het moment.

Wat ik eruit begreep is dat ze wel degelijk meer doen. De mapping schijnt er ook voor de zorgen dat je powerband een paar duizend toeren lager begint en eindigt. Wat Engelse forums doorgelezen en er waren wel een aantal mensen die hierover te spreken waren.

Ik weet er verder ook niet veel van hoor maar voor het geld ga ik het gewoon proberen. Is het niks dan doe ik het met gashendel begrenzing.
 
Wat ik eruit begreep is dat ze wel degelijk meer doen. De mapping schijnt er ook voor de zorgen dat je powerband een paar duizend toeren lager begint en eindigt. Wat Engelse forums doorgelezen en er waren wel een aantal mensen die hierover te spreken waren.

Ik weet er verder ook niet veel van hoor maar voor het geld ga ik het gewoon proberen. Is het niks dan doe ik het met gashendel begrenzing.

Nope enige wat ze doen is de 2 ecu's flashen naar de 25kw mappings. Enige verschil zit hem in het begrenzen van de gasklep. Mischien is dit veranderd voor het 2012 model maar weet bijna zeker van niet. Voor 90 euro zeg ik doen. Belangrijkste is dat jij op je papiertje 25kw heb staan.
 
Voor de liefhebber!
Ik heb om die ktm plugjes op te maken verloop/adapter kabels gemaakt.
Dit icm de USB VAG kabel, voor gebruik met tuneecu.
1is er inmiddels weg naar TLGA, de ander hou ik zelf.
Blijft er nog 1set verkoop.

Vraag voor de set 25euro, dat is bijna materiaal kosten, niets voor arbeid .

Heb je interesse hoor ik het graag.

8BD55963-8B13-4CA4-8D60-A4EC129791DB-12475-0000077494D3EE73.jpg

016C1FDA-BAFC-4727-9E0E-473723ABA1EF-12475-000007748EEF39FB.jpg

43EA92C4-F8AE-4D1A-942A-6EC211A57AB4-12475-0000077487558DE1.jpg


Wie het eerst komt wie het eerst maalt
 
Nope enige wat ze doen is de 2 ecu's flashen naar de 25kw mappings. Enige verschil zit hem in het begrenzen van de gasklep. Mischien is dit veranderd voor het 2012 model maar weet bijna zeker van niet. Voor 90 euro zeg ik doen. Belangrijkste is dat jij op je papiertje 25kw heb staan.

In tuneecu staat ook een restricted map.
Weet niet of dit 25KW is, maar dat zou ik nog wel gratis voor je erin kunnen zetten.

KM765EU0804051EPMap.hex OEM    md5checksum KTM 690 SMC EPT map All years with standard exhaust Restricted power map
KM765EU0804051FIMap.hex OEM     md5checksum KTM 690 SMC EFI map All years with standard exhaust Restricted power map 

Dan moet je zelf enkel nog een uitdraai regelen.
 
In tuneecu staat ook een restricted map.
Weet niet of dit 25KW is, maar dat zou ik nog wel gratis voor je erin kunnen zetten.

KM765EU0804051EPMap.hex OEM    md5checksum KTM 690 SMC EPT map All years with standard exhaust Restricted power map
KM765EU0804051FIMap.hex OEM     md5checksum KTM 690 SMC EFI map All years with standard exhaust Restricted power map 

Dan moet je zelf enkel nog een uitdraai regelen.

Bedankt voor het aanbod, maar het voordeel van bij de dealer laten doen is dat ze gelijk de papieren in orde maken. Wat mij anders net zo veel zou gaan kosten of misschien nog meer.
 
Het gaat om het papier werk,

En daarna gewoon die mappen backuppen en de gewone mappen erin zetten ;)
Gaskabel weer normaal aansluiten en klaar.
Gebruik je mapping 1 voor restrictie op gasklep opening die laat je bij die mapping gewoon de sec gasklep niet verder dan 1/4 opengaan, kan je hem snel terug zetten bij een evt controlle
.
 
Het gaat om het papier werk,

En daarna gewoon die mappen backuppen en de gewone mappen erin zetten ;)
Gaskabel weer normaal aansluiten en klaar.
Gebruik je mapping 1 voor restrictie op gasklep opening die laat je bij die mapping gewoon de sec gasklep niet verder dan 1/4 opengaan, kan je hem snel terug zetten bij een evt controlle
.

Kan die mapping gewoon onder dat wieltje met 9 standen? dat zou wel interessant zijn.
 
Voor de liefhebber!
Ik heb om die ktm plugjes op te maken verloop/adapter kabels gemaakt.
Dit icm de USB VAG kabel, voor gebruik met tuneecu.
1is er inmiddels weg naar TLGA, de ander hou ik zelf.
Blijft er nog 1set verkoop.

Vraag voor de set 25euro, dat is bijna materiaal kosten, niets voor arbeid .

Heb je interesse hoor ik het graag.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wie het eerst komt wie het eerst maalt

Dit is dus de volledige kabel om tuneecu te gebruiken?
Zo ja, wil ik de laatste wel van je overnemen! zie PB
 
Laatst bewerkt:
Kabels WEG!

Maar wat is het hier stil jongens?
Gister was het toch wel redelijk weer voor een blokje om?
 
Ik heb het ook al in het LC4 topic gevraagd, maar hier ook maar een keer, wat is het verschil tussen een 690SM en een 690SMC?
 
Ik heb het ook al in het LC4 topic gevraagd, maar hier ook maar een keer, wat is het verschil tussen een 690SM en een 690SMC?

Ja, inderdaat. Druk bij google op afbeeldingen en vul dan ktm690sm of ktm690smc in en je ziet wat de verschillen zijn.
Kort door de bocht is de SM meer een tour fietsje en de SMC meer competitief.

gr, Look.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan