Idee zoals het er nu ligt is om 's ochtends rond 8 te vertrekken en in 1 ruk richting Trier (+- 300 km) Daarna nog 300 km binnendoor tot eerste stop/overnachting. Volgende dag de laatste 400 km binnendoor naar Nauders.
We nemen de motoren ( incl de enduro's ) mee in de bus en aanhanger.
'smorgens om 4 uur gaan rijden... zijn we rond 17.00 uur aan het bier.
Ik rijdt altijd op sportbanden.... als ik met de motor naar Spanje moet.... zijn m'n banden al versleten voordat ik er ben.
Ik zou Zwitserland niet in gaan..... wat een Politie staat
Beginnen aan de grens al te zeiken over een Akra..... en vervolgens kom je het land niet in
vinnet best wel meevallen, xlite802, maar voor een "premium" helm heb ik niet dat gevoel.
Heb een scorpion van 120 euro die beter aanvoelt dan die xlite..jammergenoeg.
Mn allereerste helm was een Shoei en nu ook terug...ziet er wat saaier uit (het is geen x spirit..vonnik gewoon te duur )maar vonnet altijd kwaliteit.
Had onlangs ook de Alpinestars supertech evo handschoenen getest .. OMFG wat zat dat lekker ..maar 350 euro voor wat handschoenenhad gewoon nog nooit kangeroe handschoenen geprobeerd, iemand enkele aanraders ? ik twijfel over de held evo titanium
Bij mijn motor hadden ze al een gaatje gemaakt, zodat je eventueel de demper er nog uit kon halen..Na 30 min knoeien heb ik de DB killer eindelijk uit m'n remus uitlaat gekregen. Die las zat dieper gesmolten dan gedacht.. Ik heb echt een heel stuk moeten wegfrezen en nadien alles mooi gelijk gefreesd met de dremel[afbeelding]
899Extra 24maand garantie ook besteld wat koste deze bij jullie ?
899
En jij?
MUPO!
de PP seat is toch een beduidend stuk hoger ( 30mm ? kan het ? ) het origineel vonnik wat laag en ik had weinig gevoel met de benzinetank, met het PP zadel is dat veel beter geworden,nu kun je die griptape op de tank zelfs gebruiken.
Maar als het nu al te hoog is voor je .. mjah .. gaston rahier deed het ook dus moet lukken denkik zo