Dan zou ik een auto moeten huren plus aanhanger. Kan de motor niet rollen voorvelg kapot.ik ging 'm lekker zelf halen.. Belgie is om de hoek. Alstie nou in Spanje lag was 't een ander verhaal.
Hu werd ik rond 10.30 gebeld door de dealer ja gisteravond je motor ontvangen !!
Dus toch een meevaller!
Ja zeg het maar...maja dan gaat het ineens zosnel.Toch een flinke klapper gemaakt dan...maar goed dat je zelf heel bent...gisteren nog in de Ardennen geweest, dacht nog even aan je...snap nog steeds niet hoe je het voor mekaar gekregen hebt maar goed...je bent er nog...
Gun die mensen toch ook eens tijd om te werken, je bent niet de enigste in Nederland met een motor.
Dealer belde vannochtend, bel je verzekering rond 1500/1600 we gaan je eerst even wassen en dan schade rapport opmaken.
En dan ze de schade expert kunnen sturen.
Dus morgen wete ze wel wat de schade is
Ik denk het is wel erg rustig op het Sd front, blijkt er een nieuwe topic te zijn.
Mis een foto in de op, maar goed het hok van mij rijd toch niet, staat inmiddels alweer een p[aar weken bij de dealer, het enige wat het wel doet is de accu, voor de rest nix, hulde KTM.
Ik zit er steeds meer aan te denken om afscheid van de KTM te nemen en weer terug te gaan naar Yamaha.
Laats op een duits forum, nieuwe SD met 105km op de klok, was men ff vergeten bij KTM om een klepspie in de klep te monteren, gevolg blokschade, dit soort horror verhalen hoorde ik nooit bij mijn vorige merk.
Een bak geld voor het hok betaald met alle elektronica derop, waar eigenlijk de terugschakel functie nut heeft, het opschakel is ook bagger, de pc5 deed dat veel beter.
Keuze uit vrij mapping is ook b#lshit, krijg je een race, sport en street, ja die beide anderen had ik al, alleen de rain modus komt te vervallen, motorslip????waar bij te regelen, alleen TC is bij te regelen.LC,ga je ff volgas staan te draaien en met beleid dan de koppeling laten kome, doe je dat niet dan pleur je der af.
Zo, ik ben mijn frustratie weer ff kwijt.
krijgen ze hem niet meer aan de gang large?
Bike met maar paar km, kan toch nooit iets aan zijn? (wil je dan overstappen op een mt10? Vond die persoonlijk een heel stuk minder bruut)
ik weet wel dat een Yamaha R1 blok veel problemen heeft met de krukaslagers