Yep, ik heb mij er ook bij neergelegd en bij de hoge kosten ook.
Tegenover de hoge kosten staat ook dat ie van top-tot-teen is nagekeken en weer in het ktm-onderhouds-register staat.
Dus even een middagje uithuilen, snel het geld overmaken, een half krat bier achterover lebberen en dan ben ik het morgen alweer vergeten
Yep, ik heb mij er ook bij neergelegd en bij de hoge kosten ook.
Tegenover de hoge kosten staat ook dat ie van top-tot-teen is nagekeken en weer in het ktm-onderhouds-register staat.
Dus even een middagje uithuilen, snel het geld overmaken, een half krat bier achterover lebberen en dan ben ik het morgen alweer vergeten
Zelfde gehad hoor... 400 km na aankoop, dacht breng em voor een grote beurt.
“Oh meneer. Ik zie dat uw voetpakking lek is”
En ja hoor.
Kon ff 92 kratjes hertog jan aftikken.
Als ik er aan terugdenk schieten nog de tranen in mn portomonnee
kom man, vertel eens wat het kost
nieuwe ketting + spanner? (kleppen stellen meteen erbij ?)
en hoeveel ervaring (km's) heeft je duke erop staan?
dus alleen spanner + het vervangen? paar honderd toch wel klaar of zit ik daar zover naast?
maaaaar dan hoef ik er tot aan het nieuwe seizoen niet meer naar te kijken en kan hij aankomende vrijdag op de bok en onder het doek.
Alleen in het voorjaar een setje nieuwe banden nog.
Giovanni heeft z'n SD ook te koop staan op marktplaats.
Als het maar niet komt doordat de meeting hem een beetje is tegengevallen
Dit weekend de knoop doorgehakt. Vrijdag ophalen en dan behoor ik ook weer tot de ktm-clan
[afbeelding]
Er staat er ook 1 in Venlo te koop. Wel iets ouder en meer kilometers maar ook mooi.En bij Dipi ook nog een in special paint uitvoering, zeer gaafIk zie het al, staat bij dipi
Mooie motor hoor en zal idd wel de laatste zijn .
Zit ik een paar maand geleden nog naar te zoeken zo iets