ktm supermotard 640 duke 2 25 kw

Bigpat

Rookie
18 mrt 2005
27
0
Brielle
ik had een vraagje .

ik ben nu 17 en ben van plan binnekort te gana beginnen met mijn rijbewijs maar nu zit ik al 1 jaar te kijken voor een geschikte motor gezien mijn lengte (1,98 ) en zit gewoon te kijken maar je mag dan aleen 25 kw he jmmr genoeg .

is een ktm duke 2 ook 25 kw te krijgen op een legalen manier dat iemand weet ?? en daar mij een beetje wat over kan vertellen .

bvd

bigpat
 
volgen mij word de ktm 625 sm in standaard trim met 21 KW vekocht en de 660 ook zo ongeveer ( euro-3 )
als je later die restrikties er uit haalt is er veel meer uit te halen .
en met je lengte pas je prima op 'n SM ben zelf ook 198 en 102 kg
:W Huub
 
okej nou ja daarom ben ik ook op deze motor gekomen ik ben zelf dan 5 kilo lichter maar ja heb ff geprobeert op de thundercat van me pa maar das geen doen . ik denbk als ik daar 3 uur op zou zitten dat ik eraf donder van de kramp ;(

maar bedankt jullie voor de snelle reactie en ik ga is ff veder in me researhe


vr g

bigpat :)
 
okej nou ja daarom ben ik ook op deze motor gekomen ik ben zelf dan 5 kilo lichter maar ja heb ff geprobeert op de thundercat van me pa maar das geen doen . ik denbk als ik daar 3 uur op zou zitten dat ik eraf donder van de kramp ;(

maar bedankt jullie voor de snelle reactie en ik ga is ff veder in me researhe


vr g

bigpat :)

echt onzin
ik ben 198 en weeg ook 100 kilo
ben begonnen op een fzr600r echt nergens problemen mee

een een fzr en thundercat zijn gelijk
 
ik geloof het ook niet zo.
ben dan slechts 1.94 en dan vallen er wel een paar motoren af (zoals een ducati monster ofzo)
maar zo extreem lang ben je niet hoor ;)
 
ja okej dat ken wel zo zijn maar ja moet rekening houden met een paar dingen he

heb niet al teveel geld ( kleine 7 rugge en daar mot ik me rijbewijs ook van halen )
heb al problmen met mijn rug
en onderhoud van een ktm ofzo is tog vrijwel altijd makkelijker en goedkoper dan bij een thundercat ofzo .

ook heb ik al gekeken voor een fazer en een bandit ik ben er ook nog niet uit heb nog 3 maanden maar probeer gewoon zoveel mogelijk info te krijgen van mensen die er verstand van hebben en deze motoren zelf hebben en dan kan ik dat meenemen in mij besluit en ga van de week nog ff naar utrecht kijken en alvast me kleren aanschaffen . en ff rondkijken naar die mooi motoren daar :P

maar bedankt O-)
 
je twijfelt nog tussen een Duke en bandit idee enz. Zitten in mijn ogen nogal wat verschillen in. Daarbij trilt een sm wel redelijk, weet niet of je rug dat wel lekker vind?
Ik zou voor een suzuki DRZ oid gaan als ik jou was.
 
als je nog niet eens wat trillingen kan vertragen ben je echt wel een mierenneuker, zelfs een vrouw zou daar niet over klagen if you catch my drift :+

maareuh, kleine 7000 euro om alle kosten me te dekken, dan mag je al een goedkope duke II vinden om dat alles te kunnen doen met 7k

tegen de tijd dat je rijbewijs hebt, verzekering hebt afgesloten, uitrusting hebt gekocht, weet nu niet meteen hoe duur die rijopleidingen daar zijn bij jullie in NL maar er zal niet overdreven veel meer overblijven van die 7K denk ik, tussen de 4 en 5 k als ik een gokje moet doen
 
haha nee dat was ook niet egt mijn plan 3000 voor me rijbewijs ik heb zitten rekenen en gok tussen de 1500 en 2000 en as donderdag ga ik al me kleding halen en ja dan ken ik egt pas kijken hoeveel ik ongeveer te besteden heb voor een motor . maar gaat mij erom dat ik zoveel mogeijk info heb een een duke of een ktm 660 smc zijn tog wel leuke motoren om je ff 3 jaar mee te vermaken tot ik 21 ben . :]
 
zo dat gokkie van jou klopt nie egt he. 3 rugge voor een rijbewijs. helmaal wous geworden :Y :Y

m'n post beter lezen, 3 ruggen voor rijbewijs, uitrusting (dus kledij, helm etc) en verzekering, wegentax, aanvraag van nummerplaat, threadstart zei dat 7K alle kosten moet dekken dus als ik aan alle kosten denk, denk ik niet alleen aan motor en rijbewijs

hier in belgië was ik voor die dingen ook 2500 euro kwijt...
 
aan Skully: sorry daar was ik overheen gelezen.
aan Gijs: is dat nog steeds dan dat je rijbewijs in 2 jaar wordt omget in een zwaar rijbewijs?????? :W :W
 
een duke of een ktm 660 smc zijn tog wel leuke motoren om je ff 3 jaar mee te vermaken tot ik 21 ben . :]

Om er na een paar weekjes supersport weer achter te komen dat SM toch de bom is...
:W


Ja, tis nogsteeds of 2 jaar, of 21...
 
ja okej dat ken wel zo zijn maar ja moet rekening houden met een paar dingen he

heb niet al teveel geld ( kleine 7 rugge en daar mot ik me rijbewijs ook van halen )
heb al problmen met mijn rug
en onderhoud van een ktm ofzo is tog vrijwel altijd makkelijker en goedkoper dan bij een thundercat ofzo .

ook heb ik al gekeken voor een fazer en een bandit ik ben er ook nog niet uit heb nog 3 maanden maar probeer gewoon zoveel mogelijk info te krijgen van mensen die er verstand van hebben en deze motoren zelf hebben en dan kan ik dat meenemen in mij besluit en ga van de week nog ff naar utrecht kijken en alvast me kleren aanschaffen . en ff rondkijken naar die mooi motoren daar :P

maar bedankt O-)

17 jaar en een kleine 7 ruggen :o

Wat heb ik vroeger fout gedaan denk ik nu O-)

MAar goed, verder geen nuttige tips :P Enige wat ik kan verklappen is dat een SM helemaal gek is 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan